پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

خداحافظی با دوستان وبلاگ

1394/5/7 8:04
نویسنده : مامان ندا
1,563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوستان عزیزم ، به اطلاعتون میرسونم که من و همسرم  به دلایل زیادی تصمیم گرفتیم از این پس خاطرات بچه ها را به صورت کاملا خصوصی یادداشت کنیم و همینجا از همه دوستداران و خوانندگان خاموش و روشن وبلاگ تشکر میکنیم بخصوص دوستانی که از دوران بارداری تا به امروز همراه ما بوده و  با ارسال پیام های پرمهرشون باعث دلگرمی من بودند . 

خداوند یار و نگهدار شما باشد 

پسندها (1)

نظرات (9)

هانى
7 مرداد 94 10:22
نههههه(((( من به اينجا و بچه ها خيلي عادت كردم (( روزى چند بار ميام چك مى كنم ببينم پست جديد گذاشتين يا نه شايد باورتون نشه ولى بيش تر از دو سه بار كل ارشيو رو خوندم نرين لطفا (((( من دلم پارسا و آريسا مى خواد 😭😭😭😭😭 الان نزديك سه ساله مرتب سر ميزنم خيلى دلم ميخواست بچه ها رو از نزديك ببينم حتى كاش مى موندين يا همينجا خصوصى مى نوشتين رمز ميدادين كاش بياين نظراتو چك كنين
مامان ندا
پاسخ
عزیزم من هم به شماها عادت کردم و اگر وبلاگ خواننده ای نداشته باشه نمیدونم به چه انگیزه ای ادامه بدم . از اینکه اینقدر به ما لطف داری ممنونم . همینجا خصوصی مینویسم . اما باورت نمیشه ما چه مشکلاتی سر این وبلاگ پیدا کردیم و مجبور به این کار شدیم . موفق باشی عزیزم
هانى
7 مرداد 94 10:28
ورزش بانوان
7 مرداد 94 15:50
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.
Hana
8 مرداد 94 0:50
خیلی بد شد آخه چرا من از اون خوانندگان خاموش و پر و پا قرصتون بودم که شدیدا کارای بچه های گلتونو دنبال می کردم و چون دوقلوهای خودم دو ماه کوچکتر از اونا بودن خیلی چیزا رو مقایسه می کردم و دلگرم می شدم. کاش خصوصی نمی کردیدش. به هر حال براتون آرزوی شادکامی همیشگی دارم
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنون از اینکه دوستدار وبلاگ ما هستید ، ببخشید ما مجبور به این کار شدیم . برای شما و گلاتون آرزوی سلامتی دارم
مامان روژان
8 مرداد 94 10:12
سلام ندا خانم . خوبید . من از خوانندهای همیشگی وبلاگتون بودم خیلی ناراحت شدم این خبرو خوندم .میدونید ندا جون از اونجایی که مطالب رو از قبل از بارداری تا حالا که چهار سالشو هست رو خوندیم انگاری یه جورایی باهاشون زندگی کردیم و این برای ما خیلی سخته که یه دفعه میخاین اصلن مطلبی رو ننویسید من یه پیشنهاد دارم و این که اگر دوست ندارید به هر دلیلی مطلب بزارید حداقل سالی یه بار زمانی که تولدشون هستش یه مطلبی بگذارید که ما خیالمون راحت باشه که حالشون خوب هست و جویای احوالشون باشیم
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم ، من هم به عشق شماها مینوشتم و دلگرم خواننده های همیشگی مون بودم ولی آدرس وبلاگ بچه ها را همه دارند و اخیرا مشکلاتی پیش اومده که باعث نگرانی ما شد و این تصمیم را گرفتیم . از پیشنهادت سپاسگزارم حتما به احترام دوستان عزیزی چون شما این کار را خواهم کرد
همراه رایانه
8 مرداد 94 12:12
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
هانى
9 مرداد 94 2:44
كاشكى حداقل اگر صلاح مى دونستيد رمز مى دادين من كه شيرازم و اصلا اشنا هم نيستم و شما رو نميشناسم خيلييييي دلم تنگ ميشه تنها وبلاگى كه هميشه حال منو خوب ميكنه ولى همين هم كه باشيد خيلي خوبه
مامان ندا
پاسخ
شما عشقی عزیزم ، ممنون از لطفت
مامان زهرا
9 مرداد 94 17:52
سلام مامان ندای عزیز .خوبی خانم .شاید بتونم درکتون کنم .چون منم اول که وبلاگ پسرامو نوشتم اونقدر ذوق داشتم که دلم میخواست همه بدونن وبرن مطالب بخونن وبرام نظر بذارن .ولی الان نه .همش میگم ایکاش روزای اول باسیاست عمل میکردم .حتما نباید فامیل وآشنا خبردار بشن .بالاخره هر وبلاگ خواننده ی خودشو پیدا میکنه . ولی از آشنایی باشما ودوقلوهای نازتون خیلی خیلی خوشحال شدم وبراتون آرزوی سلامتی وشاد بودن همیشگی میکنم . ندا جون اگه صلاح دونستین مارو ازخودتون بیخبر نذارید . پارسا وآریسای عزیزمو ببوس
مامان ندا
پاسخ
عزیزم ممنونم که درک میکنی دقیقا همین طوره از دور و نزدیک غریبه و آشنا از همه اتفاقات زندگی ما باخبر هستند و این اصلا خوب نیست . من فقط شرمنده دوستان پرمحبت وبلاگ هستم من هم براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم
پریگل
11 مرداد 94 8:29
امیدوارم هرجا هستید شاد شاد شاد باشید. فرشته های نازنینت را از طرف من ببوس. دوسستون دارم.
مامان ندا
پاسخ
ممنون عزیزدلم ما هم دوستون داریم