پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

4 سال وهفت ماهگی

1394/10/29 12:40
نویسنده : مامان ندا
1,680 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلا بوس

چهارسال و هفت ماهگی تون مباررررک بوسبوسجشنجشن

دی ماه امسال هممممش شما مریض بودین و من و باباپیمان خیلی خیلی اذیت شدیم ، مریضی پشت مریضی ، تب چهل درجه ، بداخلاقی ، بیخوابی ، غذاهای مخصوص .......وااای که چه ماه بدی بود . خاطزه ی خوبی تو ایم ماه ندارم که بنویسم

شیرین زبونی ها :

پارسا : مامان ما کوچولو بودیم ما را قلاب میکردی ؟؟؟تعجب منظورش قنداق بود خنده ازکجا شنیده؟؟سوال

آریسا شب یلدا به شاینا گفت : شاینا لباسم را میدم بپوشی ولی رقص نداره ها فقط باهاش عکس بگیر خنده

 

پارسا : مامان فردا میریم مهدکودک

مامان : نه فردا تعطیله

پارسا: چرا؟

من : چون تولد حضرت محمده 

آریسا : عههههه ما هم میریم تولد ؟ خونه کیه ؟

من : تعجب

پارسا : مامان کیک هم دارن ؟؟؟ همه میان ؟ هیوا و شاینا هم هستند 

من : ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تعجبتعجب

حالا چجوری توضیح بدم ؟؟؟؟بی حوصلهدلخور

 

این عکس ها را خودم ازتون گرفتم چشمک

وقتی تو خونه هستید باید یه جوری سرگرمتون کنم دیگه 

بینی هاتون را عمل کردین خندهخنده

کلاس و همکلاسی های آریسا 

پسندها (2)

نظرات (0)