پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

توقف زمان

1390/11/10 11:06
نویسنده : مامان ندا
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزهای دلم سلااامماچ

روز به روز دارین شیرین تر میشین و علاقه ی من به شما بیشتر و بیشتر میشه  ماچ. خدا را شکر میکنم که این هدیه های زیبا و دوست داشتنی را به من داد مژه. هیچ کس نمیدونه که من چقدر از بودن با شماها لذت میبرم ، همه میگن واااااااااای دوقلو خیلی سخته تو چطور دست تنها از پسش برمیای اما نمیدونن من شبانه روز با چه عشقی به کارای شما میرسم ، ازتون مراقبت میکنم ، بهتون غذا میدم ، لباساتونو میشورم ، باهاتون بازی میکنم ، از شیرین کاری هاتون عکس و فیلم میگیرم و ............ همه ی این کارها را با تمام وجود و با یک لذت وصف ناپذیر انجام میدم ، انکار نمیکنم که سخته اما فوق العاده شیرینه . احساس میکنم درحال سپری کردن بهترین روزهای عمرم هستم ، ای کاش زمان در همین جا متوقف میشد . امیدوارم در کنار شما دوتا فرشته  و بابا پیمان همیشه همین احساس را داشته باشم . البته باید بگم که بابا پیمان هم مثل همیشه منو تنها نمیذاره و خیلی باهام همکاری میکنه، عااااااااااااااشق هر سه تاتونم   قلببغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سوسن
18 بهمن 90 15:26
مرسی