پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

برای پیمان عزیزم

1390/2/26 21:58
نویسنده : مامان ندا
2,048 بازدید
اشتراک گذاری

بچه هاي گلم ميخوام بدونين كه بابا پيمان واقعا توي اين مدت همراه من بود و هيچ وقت منو تنها نذاشت . پيمان عزيزم بهترين همسر براي من بوده و هست و قطعا بهترين پدر براي شما خواهد بود . در اين مدت بارداري من ، اون خيلي اذيت شد و به خاطر من و سلامتي شماها خيلي از سختي ها را تحمل كرد . اينقدر دوستش دارم كه حاضرم بهشتي را كه خدا به مادرها وعده داده تمام و كمال به اون هديه كنم چون واقعا لايقشه قلبقلب . کی میشه به دنیا بیاین و خستگی از تنمون دربرهشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیرا
27 اردیبهشت 90 0:18
سلام گلم وبلاگت خیلی مامانیه
سیسمونیشونم خیلی جیگر بود
تبریک میگم


سميراجون ممنون از لطفت .


pari
27 اردیبهشت 90 10:45
سلام واااای چه وبلاگ نازی چه مامان بابای خوبی مبارکه ایشالا زودتر سالم به دنیا بیان


مرسي پري جون . انشاالله
مامان مبين
29 اردیبهشت 90 19:03
نداي عزيزم انشالله زايمان راحتي داشته باشي اصلا نگران نباش.سيسموني ها واقعا زيبا بود دست مامان جون درد نكنه.ممنون كه به وبلاگ پسرم سر زدين . باجازه لينكت ميكنم


خواهش میکنم مامان مبین عزیز . ممنون از لطفت .
رعنا
30 اردیبهشت 90 11:48
سلام مرسی به وبلاگم اومدین من وبلاگ نویسی رو از سال گذشته خواهرم بهم یاد داد . من 24 خرداد به دنیا اومدم امید وارم نینی ها سالم به دنیا بیان .


خواهش می کنم . مرسی عزیزم.موفق باشی
هدیه مامان دوقلوها...
2 خرداد 90 1:55
سلام عزیزم خوبی مرسی بهم سر زدی.. اون کلوپ یه کمی شلوغه و این که عمومیه خیلی زاحتو باز نمیشه حرف دلو زد اینه که با چند تا از بچه ها یه جا دیگه جمعیم اگه دوست داشتی بیا اون جا عضو شو و واشه کلوپش درخواست بده تا تاییدت کنم بیایی تو کلوپه خصوصیش امکاناتش هزار برابره نینی سایته... دوست دارم موفق باشی با نی نی اهیاه تو راهیت... آدزسه سایتو واست تو نظرات خصوصی میزارم منتظرتم...
مامان محمدين
8 خرداد 90 6:21
نداااااااااااااااااااااا چرا نظرات پست هاي جديدت براي من باززززززززز نميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر چي ميام وبلاگت همين طوريه. باهات قهر ميكنمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

قل سوم؟؟؟؟؟؟؟ ووووووووووووي خدا رحم كنه بهت


انشاالله كه خيره. بچه هاي منم متولد 5 تير هستن......... هوراااااااااااااا يه دوقلوي اصفهاني تير ماهي ديگهههههههههههههههه.



هوراااااااااااااااا .
سميه جون نميدونم چرا واسه شما اينجوريه عزيزم ببخشيد كه اذيت ميشي . واسم دعا كن توروخداااااااا
نازنین نرگس نفس مامان
14 خرداد 90 2:05
با ارزوی خوشبختی


مرسي همچنين براي شما