پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

2 سال و چهار ماهگی (28 ماهگی)

1392/7/29 1:19
نویسنده : مامان ندا
2,659 بازدید
اشتراک گذاری

عشقای من 28 ماهگی تون مبارکهوراهوراقلبقلب

این ماه فوق العاده گرفتار بودیم چون عروسی خاله نوشین را درپیش داریم همراه با تغییر فصل ، جمع کردن لباسای تابستونه و خرید لباسای گرم و  پاییزی و  ..... یه طرف ، کلللللللللی کار هم که واسه عروسی داریم ، باوجود شمادوتا وروجک و باتوجه به اینکه مامان نازی این روزا خیلی گرفتارن و فرصت نگهداری شما را ندارن و ما مجبوریم هرکاری داریم شمادوتا را هم دنبال خودمون ببریم ، همه ی کارها لاک پشتی پیش میره . چندروز بیشتر فرصت نداریم و هیییییییییچ کارمفیدی هنوز انجام ندادیم ناراحت . من چقدر مادر عاشقی هستم  که با این همه گرفتاری ، ماهگرد تولد نفس طلاهام را فراموش نکردم و الان شما را زود خوابوندم تا بیام و چندخطی  از این ماه براتون بنویسم .

1 - از بس پیمان پیمان از من شنیدین ، گوشتون عادت کرده و به "هواپیما "میگین" هواپیمان" نیشخند

2 - از وقتی هم که رفتیم شمال به "شما" میگین "شمال"نیشخند

3 - "تله وله زون " = "تلویزیون "نیشخند

4 -"گوبابه" = "قورباغه"

و اما

1 - آریسا در اتاقو بست ، دستم موند زیر در و خیلی بدجور زخم شد و خون اومد ، من هم که کولی ، گفتم آخ آخ ببین چیکار کردی آریسا گریه ، یه دفعه دیدم دوتایی رفتین از تو اسباب بازی هاتون از این پازل های مگنتی آوردین میخواین بچسبونین روی زخم من نیشخند قربونتون برم آخه هر گردی که گردو نیست

 

2 - آریسا چندروزی بود زبونشو از دهنش میاورد بیرون ، گفتم مامان جان این چه کاریه جدیدا یادگرفتی ؟ زبونتو بکن تو دهنت . جواب داد : میخوام مثل گوبابه (قورباغه)شکمو پشه بخورم .........من خنثی

 

3 - پارسا هم هنوز کلمه کلمه حرف میزنه اما تقریبا حرفاش مفهوم تر شده ، خیلی هم شیطون شده ، داشت به پدرجون غذا میداد ، وقتی تموم شد گفت " بلاچی همشو خوردی؟؟ "نیشخند

 

4 - روز جاهاز چینون خاله نوشین وااااااااااااااااااای که چه نکردین به قول مامان نازی ما از این طرف جاهاز رو میچیدیم شماها از اون طرف میچیدین اما اینجوری

  6.gif   6.gif 6.gif

 

 

خانم دکتر

بدون شرح 

عکس با مهمونای کوچولومون باراد و بارسین

جای قحط در خانه باباجون برای بازی شما سه تا

روزی که میخواستن جهیزیه خاله نوشین را ببرن خونه خودش و شما .............

لباس هاتون برای عروسی ، البته هنوز شلوار برای پارسا نخریده بودم بعد عکس کامل میذارم

بریم عروسی



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سهند و سپهر
29 مهر 92 9:17
به به چقدر با نمك شدن با اين لباسهاي عروس و دومادي اي جونم ايشالا مبارك باشه و خوشبخت بشن خواهر مهربونتون. با اون عينك هم خيلي با نمك شده بود آريسا خانم
مامان نازی
29 مهر 92 10:08
بسیارزیبا بود لذت بردم وسر کار بودم وخسته انرژی گرفتم انشااله همیشه سلامت باشند عزیزای دل من عمرای دوباره من
نسم مامان آرتین
29 مهر 92 10:15
آخ جون عروسی خاله نوشینایشالا عروسی این تربچه ها وای چه لباسال نازی
آلاء
29 مهر 92 11:14
اییییییییییییییییییییی جونممممممممممممم چه عروس دوماد خوشمزه ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عروسی خاله نوشین مهربون هم مبارک الهی که خوشبخت بشن و یه دوقلو ناز مثل این دوتا عروسک بیارن
مامان تارا و باربد
29 مهر 92 11:27
سلام ندا جونم خوبی مبارک باشه 28 ماهگی فرشتههات ایشالا همیشه سلامت باشن عروسی خاله نوشین هم مبارک دست وروجکامون درد نکنه که حسابی کمکتون کردن خدائیش مزه نداره لباسای خوشگلشون هم مبارک امیدوارم همه چی اونطوری که دوست داری و به بهترین شکل انجام بشه مامانی عاشق
اکرم مامان مهرسا و درسا
29 مهر 92 16:11
سلام ندا جون .این کوچولوهای خوردنی را از طرف من بچلونشونخیلی نازند .خدا حفظشون کنه .برای دوقلو های منم دعا کن.راستی یادم نره بگم که خیلی خوب می نویسی خیلی به دل میشینه.سایتهای دیگه هم می رم ولی اینقدر شیرین و دلچسب نبوده.پاینده باشی
زهرا
29 مهر 92 18:58
سلام وروجكاي خاله دلم چقدواستون تنگشده بودقرتي شدين چقدلباسهابهشون ميادواي عزيزم مبارك باشه عروسي خواهرت وخوشبختشن
مامان کیان
29 مهر 92 21:02
ای جونم به این عروس دوماد شیرینننن
مامان ندا
پاسخ
مرسی عزیزم
منیژه مامان آویسا
1 آبان 92 9:03
سلام نداجون عروسی نوشین جان مبارک باشه فکر کنم عروسی تهران باشه درسته راستی هفته دیگه حرکت به سوی اصفهان برای زندگی من یک هفته اصفهان بودم دنبال خونه دوست داشتم میدیدمت که نشد کوچولوهای نازت را ببوس
مامان ندا
پاسخ
سلام منیژه جان ، ممنون سلامت باشی . امیدوارم تو شهر اصفهان خاطرات خوشی داشته باشی . ببخشید من حسابی گرفتار کارای عروسی خواهرم بودم انشاالله یه فرصت دیگه
هــــآنــــی
2 آبان 92 20:00
الهیییییییییی من جیگر این عروس دوماد کوچولو و خوشمل برممممم بووووووووووس هوارتا عروسی خوش بگذره مامان ندای مهربووووووووووووون
مامان ندا
پاسخ
مرسی هانی جان لطف داری عزیزم
مامان زینب
4 آبان 92 18:44
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم ببین .
مامان ندا
پاسخ
اومدم دیدم عزیزم جیگرم کبااااااااب شد همش اون عکسا جلوی چشممه