پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

شهر عجایب

1392/9/20 14:56
نویسنده : مامان ندا
2,757 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از دوستان عزیزم عذرخواهی میکنم که منتظرتون گذاشتم و غیبتم طولانی شد . کمی گرفتار بودم .

 

عشقای من دیگه کلی حرف میزنن و از همه چیز سردرمیارن ، همدیگه را دعوا میکنن ، دلداری میدن و حتی کمک میکنن در حد تیم ملی . یکی از کمک ها اینه :

پارسا رفته دستشویی و آریسا با اسباب بازی هاش مشغول بازیه و من هم طبق معمول ، در آشپزخانه

پارسا : آریسااااااااااااااااااا  من دیگه جی ندارم بیا منو بشور تعجب

آریسا : باشه ، صبر کن ، دست به چیزی نزنیاااااا ، الان میام تعجب

من : تعجبخنثی یعنی واقعا من اینجا چه کاره بیدم ؟؟؟؟!!!!!!!!

*****************************************

پارسا گریه میکنه و من میدوم سمتش و میگم چی شد ؟؟؟؟ فقط گریه میکنه

از آریسا میپرسم مامان جان پارسا چی شد ؟؟؟؟ میگه : من صداشو در آوردم ، اشکشم درآوردمابله

آخه چی به تو بگم فسقلییییییییی چرا اینقدر اذیت میکنی ؟

***************************************

میخوایم با مامان نازی ببریمتون شهربازی ، شیرموز درست کردم و آریسا نمیخوره ، میگم خیلی خب آریسا بمونه خونه من با پارسا که قوی شده میرم شهربازی . آریسا میگه نههههههههههه نهههههه منم ببر ، شیرموزمو میخورم . لیوان رادادم بهش . مشغول شستن ظرفها شدم که دیدم وروجکا نیستن و صداشون نمیاد . آهسته رفتم دم در اتاقشون و دیدم آریسا بلا داره به زوووووور شیرموزها را میده به پارسا که بخوره و لیوانش خالی بشهنیشخند ، من واقعا نمیدونم از دست این دخمل چیکار کنم آخاوه

 

بریم عکسای شهربازی را ببینیم

 

فسقلا با مامان نازی جون

آریسا از استخر توپ میترسه و من دلیلش را متوجه نمیشم ؟؟؟ حتی یک بار هم نرفته که بگم ممکنه خاطره بدی داشته باشه ازش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نازی
20 آذر 92 23:04
وای وای چه وروجکایی شدن دقیقا من با خوندن حرفاشون اینجوری شدموگفتم چه حرفایی میزنن این فسقلی ها ... ای جونم زورگویی دخترونه چه دلچسبه ای جان دلم چه عکسای باحالی از تک تکشون لذت میبرم شاید دلیل ترسش بخاطر اون بچه هایی که میرن زیر توپا شاید میترسه بره تو توپا خفه شه چون بیشترین ترس هر بچه ای میتونه این باشه
مامان ندا
پاسخ
مرسی از این همه لطفت عزیزم . بله شاید همین باشه
آلاء
21 آذر 92 17:55
عزیزمممممممممممممم پارساااااااااااااااا بمیرم برات که کتک خوردی ولی ببخشید کلی از دست آریسا و اعتماد به نفسش خندیدمممممممم آخه خیلی باحال بود الهی که همیشه خوش باشین و خنده رو لباتون باشه
مامان ندا
پاسخ
زنده باشی عزیزم ، مرسی . انشاالله همیشه شاد و خندان باشی
زهرا
21 آذر 92 18:54
سلام جيگراي خاله قربون شيرين زبونيتون عاشق شيطنت هاي اريساجون هستم فداش بشم چه ژست گرفته كنارداداش جونش!شايدميترسه خفه بشه گلم دقيقامثه خودم روحياتش
مامان ندا
پاسخ
سلام زهراجونم ، زنده باشی عزیزم
مامان محمد مانی
22 آذر 92 10:22
ماشالله ماشالله چه بامزه شدند این نازنازیا....................... ای ول به آریسا که پرچم دخترها رو بالا نگه داشته
مامان ندا
پاسخ
مرسی عزیزم ، پرچم دخترا همیشه بالاست
مامان تارا و باربد
24 آذر 92 8:38
هزار ماشالا چه بلایی شده این آریسا خانوم گل روده بر شدم از خنده خدائیش دخترا خیلی زبلن بچلونشون به جای من ندا جونم خودت خوبی عزیزم
مامان ندا
پاسخ
مرسی انیسه جونم ، خوبم مرسی ما مادرای دوقلودار خوب حال و روز همدیگه را درک میکنیم
مامان سهند و سپهر
24 آذر 92 12:03
الهی من بمیرم برای پارسااااااااااااا عزیز دل من آب پرتقال زورکی گریه و اشک ؟ عزیزمممممممممم چقدر تو مظلومی عکسها فوق العاده بودن ببوس این خوشگلا رو
مامان ندا
پاسخ
خدانکنه عزیزم ، انشاالله زنده باشی . ممنون از لطفت ، شما هم گلا را ببوسشون
منیژه مامان آویسا
24 آذر 92 12:08
سلام ندا جان من شغول یادگیری اصفهان هستم آخه زاینده رود و خیلی دوست دارم که زیاد صفایی نداره لطفا آدرس جاهایی از اصفهان که برای بچه ها جالب هست برا م بنویس خوشگلا رو ببوس
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید که من فرصت نمیکنم جواب شما را به موقع بدم . شهر عجایب ترمینال صفه - جزیره بازی پل فردوسی - شهربازی زیر پل وحید - من فعلا همین جاها بردم بچه ها را چون هوا سرده جای دیگه ای را نمیدونم اگر مطلع شدم خبرتون میکنم
دخترخاله کوثرطلا
24 آذر 92 12:39
واااااااااااااای خدا چه فیگورای خوشملی گرفتن مخصوصاعکس آخریه ببببووووووووووووسسسسسسسسسسس
مامان ندا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کیان
25 آذر 92 0:02
ینی عااااااااااااششششق این شیرین کاریاشونم مااااااااااااچ
مامان ندا
پاسخ
مرسی عزیزم
نسم مامان آرتین
25 آذر 92 11:05
من كـُشته اين شيرين زبونياي اين وروجكهام من عاشق اين شيرين زبونياي آريسا وآقا بودن پارسام
مامان ندا
پاسخ
مرسی نسیم جونم ، من قربون تو بششششم
مامان تینا
25 آذر 92 16:03
جیگرن ایندنوتا جیگر هزار ماشالله خداحفظشون کنه
مامان ندا
پاسخ
ممنونم عزیزدلم خدا گل دختر شما را هم حفظ کنه انشاالله
دوست
27 آذر 92 14:00
خدا حفظشون کنه برات . فقط یه سوال شما طبیعی دو قلو باردار شدی ؟
مامان ندا
پاسخ
سپاسگزارم ، بله زمینه ارثی داشتیم و همه دوقلوهامون هم دختر پسر هستند .
آرام
28 آذر 92 13:06
سلام نداجون واقعاخسته نباشی دوقلو داری خیلی سخته ولی افرین به شما که خوب از عهده همه چی براومدی من بیشتر از یکسال هست که وبلاگت رو میخونم دوقلوهات واقعا شیرین و دوست داشتنی هستن ببخشید بی اجازه لینکترو گذاشتم تو وبلاگم اگه دوست داشتی شماهم به وبلاگ ماسربزن دوقلوهای من ده ماهه هستن هنوز راه درازی در پیش دارم تا یه نفس یه کم راحت بتونم بکشم . موفق باشی
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنونم سلامت باشی شما هم خسته نباشی گلم . از لطفت سپاسگزارم ، آرام جان از من میشنوی نفس های راحتت را همین الان بکش ، چون راه بیفتن دیگه نفس هم نمیتونی بکشی چه برسه از نوع راحتش
زهرا(مامان علی و امید)
28 آذر 92 15:14
سلام ندا جوووونم .. خوبی گلم ؟ کم پیدا شدی عزیزم .. دلم براتون یه ذره شده بوووووووووود چقدر ناز شدن ماشالا .. یعنی خوردنی شدن هاااا ... ای جااانم .. این اریسا از اونجا که اون هیوای بیچاره رو اذیت میکرد معلووووم بود چه بر سر داداشش خواهد اورد ایییی جااانم کلی کیف میکنم از خوندن این کارهاشون ببسشون ندا جونی
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم ، مرسی شما چطوری ؟ ببخشید من خیلی گرفتار شدم . منم دلم برای شماها تنگ شده . مرسی از لطفت ، شماهم گل پسرا را ببوس
نسم مامان آرتین
30 آذر 92 11:16
چه سخاوتمند است پاييز كه شكوه بلند ترين شبش را عاشقانه پيشكش تولد زمستان ميكند.زمستانت سفيد وسلامت يلدا مبارك
مامان ندا
پاسخ
مرسی عزیزدلم برشما هم مبارک
مامان نازی
3 دی 92 8:29
امیدهای من زنده باشید انشااله با روزهای خوش وشاد همرا ه با سلامتی انشااله گلهای همیشه بهاری من