پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

ده روزاول ازآخرین ماه تابستان سال 1393

1393/6/10 13:55
نویسنده : مامان ندا
2,439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوهای قشنگم بوسبوس

آخرین ماه تابستان هم داره تموم میشه ، باورم نمیشه که نیمی از سال تمام شد . انگار همین دیروز بود که در تدارک کارهای نوروز 93 بودیم . چقدر زود میگذره !!!!

 به ماه مهر نزدیک میشیم و من برای مهد رفتن شما خیلی استرس دارم . امیدوارم همه چیز به خوبی بگذره . 

این ماه از ابتدا همش باغ و پارک و مهمونی و گردش بودیم . امروز دهم شهریورماهه و این ده روز واقعا خوش گذشته ، فعلا اومدم گزارش تصویری این ده روز را بدم چشمک بزن بریم ادامه مطلب ..........

باغ  31 مرداد - از صبح تا شب توی این حوض بودین

همه رفتیم تو استخر و اومدیم بیرون ناهار خوردیم ولی خانم هنوز تو آب بودن !!

پارسا و شاینا اومدن بیرون و داشتن با چوب توی آب بازی میکردن اما آریسا.....

همچنان توی آب

این یکی باغ هفته ی بعدش هست 6 و 7 شهریورکه مهمون دخترخالم بودیم به مناسبت خرید خونه جدیدشون

فقط شن بازی کم داشتیم دلخور

پارسا هم از اینجا تکون نمیخورد 

چوب و آب

استراحت در ساختمان باغ هم اینجوری گذشت دلخور

بعداز ظهر بیرون باغ و دیدن گوسفندا

پارسا : آریسااااا من میترسم

 آریسا: نترس عزیزم من پیشتم

 و پارسا آریسا را اینجوری بغل کرد 

اومدیم تو باغ و دوباره آریسا رفت تو استخرسکوت

LL

پسندها (2)

نظرات (7)

goli73
10 شهریور 93 19:48
الهی همیشه شاد باشین و خنده از رو لبتون نره من و آبجیم از خواننده های پر و پا قرص وبلاگتون هستیم مخصوصا من اینقد این پستاتونو دیدم و خوندم که همه رو از حفظ شدم
مامان ندا
پاسخ
عزیزدلم از لطفت و محبتتون سپاسگزارم . امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
نازی
12 شهریور 93 10:35
تو این مدت حسابی آفتاب گرفته وتو استخر بوده پوستش به قولی آفتاب سوخته شده.پوست آریسا برنز شده.خوب که بوشهر نیستید وگرنه مجبور بودید هر روز ببریشون دریاایشالله همیشه به خوشی باشین. من دوهفته قراره برم مسافرت اگه نظر نذاشتم بدونین نیستم این چند روز هم درگیر بودم وگرنه من همیشه همیشه دوستتون دارم
مامان ندا
پاسخ
دقیقا مرسی عزیزم . خوش بگذره بهت . ما هم دوستت داریم دوست خوبم
naghmeh
14 شهریور 93 20:45
دوقلوهای شما عشق منو خواهرم هستن خیلی دوسشون داریم ایشالا همیشه شاد باشن
مامان ندا
پاسخ
عزیزم از شما و خواهرتون به خاطر لطفی که به دوقلوهای من دارید سپاسگزارم . من هم سلامتی و شادی همیشگی را برای شما آرزومندم
مامان نسی
16 شهریور 93 16:19
اي جووونم عاشق اون ديالوگ پارسا وآريسا شم من ميترسم و.... خدا حافظ هردوشون باشه
مامان ندا
پاسخ
ممنون نسیم جان ، خدا آرتین خوشگلمون را هم حفظ کنه انشاالله
زهرا
17 شهریور 93 23:51
قربون وروجكابرم عشقاي خودمن ماچ اريسامث من عشق ابه
مامان ندا
پاسخ
زنده باشی عزیزم ، ممنونم
مامان انیس
23 شهریور 93 7:22
سلام ندا جونم خوبی خانوم بچه های نازنینمون چطورن خوشحالم که بهتون حسابی خوش گذشته و چه عکسای زیبایی گذاشتی بچلونشون به جای من اصلا و ابدا نگران نباش مطمئنا خیلی راحت کنار میان با مهد و بهشون خوش می گذره تو هم یه ذره به خودت برس گلم
مامان ندا
پاسخ
سلام دوست مهربونم ، مرسی ما خوبیم امیدوارم حال شما و فسقلا هم خوب باشه . خداکنه همین طور که میگی بشه ، خیلی خستم خیلی نیاز دارم چند ساعت در روز با آرامش به کارام برسم . بچه ها از 29 شهریور باید برن دعا کن بمونن . بوووس برای خودت و گلات
مامان علی مرتضی
24 شهریور 93 21:07
خصوصی گذاشتم خدا این دو گل نازو برات از چشم بد دور نگه داره وهمیشه در پناه حق دور از هر گزندی باشن یا علی
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنونم از لطف و دعاهای خوبت و همچنین از بابت پیام خصوصیت ، حرفت کاملا درسته من اشتباه کردم .