پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

آریسا طوطی شده

1391/9/15 19:17
نویسنده : مامان ندا
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلای منماچماچ

دیشب بعد از یازده شب بی خوابی و استرس ، شب نسبتا آرامی داشتیم . چون مامان نازی آریسا را بردند خونه ی خودشون که من بتونم بهتر به پارسا و خودم برسم و کمی استراحت کنم اما پارسا در طول شب خیلی ناآرومی میکرد ، خداراشکر تب نداشت اما کلافه بود ، مینشست ، میخوابید ، غلط میخورد و کلا آرامش نداشت تا اینکه بهش استامینوفن دادم  و آروم شد و خوابید.

آریسا گلی دیگه مثل طوطی هرچی بهش بگم بگو را تکرار میکنه و خیلی شیرین و بامزه هم میگه .دیروز ظهر هرچی بهش میگفتم بیا بخواب نشسته بود و با انگشت کوچولوش اشاره میکرد به پنجره ی آشپزخونه و با چشمای گرد و متعجب میگفت "گاگایه" من هم متوجه نمیشدم ، رفتم یه نگاه انداختم دیدم دوتا آقا روی پشت بوم خونه روبرویی دارن کار میکنند و فهمیدم که منظور آریسا "آقاهه" بوده ، پرده ی آشپزخونه را کشیدم و آریسا را کلی چلوندم و بوسیدمش . این هم چند نمونه از اولین کلمات ایشون :

باللش = بالشتنیشخند ماشیننیشخند ماییی = ماهی نیشخند گاله = خاله نیشخند مامان نازی 

 بابایل = موبایلنیشخند عالو = علونیشخند داتی = دالینیشخند تو = توپ

 نینی = هم بینی و هم نینی هردوبه زبان آریسا میشه نی نی

  

پارسا هم با اینکه بچم حال نداشت و مریض بود یه چیزایی را یادگرفته و میگه :

آ آ آ آ‌ آ آ = آبنیشخند ددددد = رفت و تموم شد هم معنی میده . وقتی غذاش تموم میشه میگه ددددددد

مات = ماستنیشخند تو= توپنیشخند  توتو = توتو

 چند کار جدید جالب انگیزناک :

١ ) غروب که میشه هردوتون میاین می ایستید وسط آشپزخونه و از پنجره کلاغ ها را تماشا میکنید و میگین گارگار اون موقع خیلی خوردنی و جذاب میشین چون انگار دارین شگفت انگیزترین اتفاق دنیا را تماشا میکنید ، قربون خنده هاتون برم که اینقدر دنیای پاک و قشنگی دارین ماچ

٢) وقتی یکیتون سرفه میکنید و من میگم الهی بمیییییییرم .......اون یکی هم الکی سرفه میکنه و به من نگاه میکنه و اینقدر ادامه میده تا بگم الهی بمیییییییییییرم اون وقت سریع خوب میشه و یه لبخند میزنه و تو دلش میگه من نیم وجبی عجب مامانمو گذاشتم سرکار ، وزیر کار هم اینجوری نمیتونه مردمو سرکار بذاره و میره دنبال بازیشبغلماچ

٣) آریسا خیلی بد غذاست اما اگر شبانه روز هم بهش تخم مرغ آب پز له شده بدم بازم میخواد چون عاشق تخم مرغه ، نوش جونت عزیزم اما تخم مرغ زیاد برات ضرر داره وگرنه من از خدام بود تو غذا بخوری

فعلا همینا یادم بود .....عکس هم که نداریم ناراحت از همه خاله هایی که برامون دعا کردن زود حالمون خوب بشه تشکر میکنیم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آلاء
16 آذر 91 0:05
الهی قربون شیرین کاریاتون برم مننننننننننننننن وای که دلم میخواست جفتتونو حسابی بچلونم عروسکای قشنگم
زهرا
16 آذر 91 9:37
خداحفظشون كنه واست عزيزم،ندامن هنوزموفق نشدم صداجوجه هاروبشنوم هروقت سرت خلوت شدبگوتماس بگيرم عكس بزاردلم تنگشونه
نازی
16 آذر 91 11:49
سلام ندا جون واقعا جالبه کاش میشد موقع حرف زدناشون ازشون فیلم گرفت تا بازبون خودشون این کلماتو میدونستیم اونجوری بامزه تر میشد بازم خدا رو شکر که خوب شدید
سارا
17 آذر 91 3:00
اخي چقدر بامزه حرف مي زنن
نسیم -مامان آرتین
18 آذر 91 9:14
:برای این جیگر طلا های خودم
مامان تارا و باربد
18 آذر 91 11:03
فدای حرف زدنشون ماشالا به این ناقلاهای شیرین زبون می بوسمشون خدا رو شکر که بهبودی حاصل شده مراقب خودتون باشید.
مامی دوقلوها(زهرا)
21 آذر 91 13:58
سلام مامان ندا .الهی بمیررررم چقد مریض داری کردی.خدا شکر حال هر سه تایون خوبه همیشه سلامت باشین
مامان کیارش
22 آذر 91 22:15
salam maman 2gholoha fesghelihaton kheili nazan mishe begin aksaye 1 salegi kochoaton ro koja gereftid?toye kodom atolie? age mishe javabamo toye weblogam begin merc