پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

روزهای پایانی نوزده ماهگی

1391/10/25 16:58
نویسنده : مامان ندا
2,953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلای مامان 

 دارین روزهای پایانی نوزده ماهگی را پشت سر میذارین ، هر روز دامنه ی لغاتتون بیشتر میشه و کلمات جدیدتری یاد میگیرین ، توی این ماه دعواهاتون خییییییلی بیشتر از قبل بود . بعضی وقتا دلم میخواست برم تو کوه و بیابون یه دل سییر فریاد بزنم . ازبس حرص خوردم قلب درد گرفتم ناراحت فقط از خدا میخوام کمکم کنه و تا وقتی شماها به من نیاز دارین بهم سلامتی بده تا بتونم نیازهاتون  را برآورده کنم .

 اگه یه لحظه بخوام برم تو آشپزخونه یا پای کامپیوتر هردوتون برای جلب توجه من موهای همدیگه را میکشین یا پارسا آریسا را هل میده و اونم از این گریه وحشتناکا میکنه . ظهرها هم بد میخوابینناراحت ، غذا هم نمیخورینناراحت ، آریسا شب تا صبح ده دوازده باااااار بیدار میشه شیر میخوره و من حتی شبها هم آسایش ندارم . چند وقته که خیلی عصبی شدم , قضیه پریا کوچولو را نمیتونم باورکنم و همش تو فکر دوستم خاله فریده هستم . دررررررررست تو همین روزها که من حال و اعصاب خوبی ندارم شماها دارین اذیت میکنیدناراحت . خیلی شیرین شدین خیییییلی اما اینقدر مادر باید حواسش باشه که شماها آسیبی به هم نزنید که کمتر متوجه شیرینی هاتون میشه . امیدوارم این روزهای سخت زودتر بگذره و شما بزرگتر و عاقل تر بشین .

دوستان عزیزی که تجربه دارن ممنون میشم برای از شیر گرفتن بچه ها راهنماییم کنن . آریسا شبها سیر سیر هم که باشه عادت کرده چندین بااار درطول شب بیدار میشه و شیر میخواد اگر هم آب بهش بدم متوجه میشه و شیشه را پرت میکنه .....من چطور شیر شب را قطع کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجا آریسا داشت گریه میکرد و وقتی دوربین را دید لبخند زد و بعد که عکس گرفتم دوباره به گریش ادامه دادنیشخند خیییلی کارش جالب و بامزه بود

کتاب خوندن فسقلیا

آریسا بیشتر علاقه داره ولی پارسا بازیگوش تره

این تصویر آموزشی مربوط به وسایل نقلیه هستش . شما تو این تصویر چی میبینین ؟؟ بله جواب ماشینه اما آریسا میگه پیشی و پارسا به تابلوی پارک ممنوع اشاره میکنه میگه توپ !!!!!!!تعجب

این هم لباس عروس آریسا .... عکس ها تکراری نیست هرکدومشون یه قشنگی خاصی داشت به همین دلیل همشو گذاشتم

اگر میذاشت این پوستیژ را بذاریم روی سرش خییییلی قشنگ تر میشد اما از این موها بدش میومد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آلاء
25 دی 91 17:10
مرده اون ریز بینیشونم


واااااااااااااااااااااای قربون اون عروس قشنگممممممممممممممممممممممممممممممم
بدجوری میخوامت


مرسی عزیزم زنده باشی
آلاء
25 دی 91 17:18
چقدر خوبه که حضورتو حس میکنم
خوشم اومد آنلاین جوابمو دادی
دوستتون دارم هوارتاااااااااااااااااااا


ما هم دوستت داریم عزیززززززززززم X:
نازی
25 دی 91 21:58
ای جان چه دقتی وای بازم پارسا آویزون مبلاست.وای چه آریسا جیگیری شده آلان دوس داشتم ماچش کنم


مریم مامان محمد مانی
26 دی 91 13:58
ماشالله . چقدر ریز بیننننننننننننن
انشالله خدا بهتون سلامتی بده که سعادت و خوشبختیشون را ببینی عزیزم. فکرش را بکنعروسی آریسا و پارسا وای..................................
دست رو نکته مهمی گذاشتیااااااااااااااا .......... اگه کسی راهنماییت کرد که بدرد بخور بود و نتیجه داد یا خودت یه راه پیدا کردی بنویس که منم به یه راهکار ناسب احتیاج دارم. پسر منم شیشه آب را پرت میکنه.

مرسی عزیزم قربونت برم . باشه حتما اگه راهی پیدا شد مینویسم تا همه استفاده کنن

شقایق مامی پانی پویان
26 دی 91 19:26
گریهههههه وحشتناکووو خوب اومدیی

پویان هم همینه برای شیر شب ولی یکی دوباررررر البته همیشگی نیست

چه عروسییییی ماشالهههههههه

ندا بدو برو اسپند بدود براشوننننننن




اگه راهی پیدا کردی به منم بگو دووووستم .

مرسی گلم من که اسپند دود کردن کارم شده )
زهرا
28 دی 91 12:01
الهي قربون عروس خانم برم!بنظرم پارساشرترشده الان!من چشمم اصلاشورنيست امااسپنددودكردنودوس دارم!بووس!راستي عكساي نازي جونم خعلي خشمل بودعسيسم!تاخيرداشتم به علت قطع بودن نت


زنده باشی عزیزم مرسی از لطفت
مامان نازي
30 دی 91 10:59
واي عزيزاي من خستگيم در رفت خيلي نازند فرشته هاي كوچولوي من انشااله خوشبخت بشند وسعادتمند درضمن از نازي جون هم تشكر مي كنم خيلي با سليقه وقشنگ متشكرم عزيزم


قربونت برم مامان مهربوننننننم ، عاشقتم