پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

2 سال و دو ماهگی (26 ماهگی)

1392/5/29 10:53
نویسنده : مامان ندا
3,029 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای کوچولوی من ماچماچ

26 ماهگیتون مبارررررررررک هوراهورا خیلی دارم از خاطراتتون جا میمونم اما چه کنم وقتی برام نمیذارین که بیام با آرامش بشینم فکر  کنم و تک تک شیرین کاری هاتون را ثبت کنم .

جونم براتون بگه که تعطیلات عید فطر همگی با هم به باغ بهادران رفتیم . خیلی باصفا بود و هوا هم عالی بود .خواهرشوهر خالم هم با دوقلوهاش "علی و عرفان" که 9 ماه از شما بزرگتر بودن اومده بود ولی با هم اصلاااااا مهربون نبودین بخصوص علی و آریسا همش داشتن دعوا میکردن . دوتا تاب هم توی حیاط ویلا بود که همش شما میخواستین اونجا بازی کنید ،من هم همش کنارتون بودم و از جمع دور بودم ناراحت

آریسا خیلی خوشش میاد سر به سر هیوا بذاره . خواب هم که نداشتین ، نصف شبی ایستاده بود رو بار آشپزخونه و بدون اینکه کوکویی وجود داشته باشه شروع کرد به اذیت کردن هیوا  و میگفت:

"هیواااااا کوکو میخوای ؟؟؟

هیوا : نه

"هیواااااا کوکو میخوای ؟؟؟

نههههه

"هیواااااا کوکو میخوای ؟؟؟

نهههههههه

"هیواااااا کوکو میخوای ؟؟؟

این بار هیوا با جیغ جواب داد نههههههههههههههههههههههههههههه

دوباره : "هیواااااا کوکو میخوای ؟؟؟

مامان هیوا گفت ؛ بهش بگو بله تا دیگه ازت نپرسه !

"هیواااااا کوکو میخوای ؟؟؟

هیوا : بله ، بله

آریسا : کوکو نداریم که نیشخند...........منخنثی ، مامان هیوا ابرو........هیوا عصبانیگریه

خلاصه اینکه هیوا هم اومد تو آشپزخونه و گریههههههه که  " من کوکو میخوام" ، این دوتا فسقل همه را بیدار کردن ، بعد هم خودشون خوابیدنچشمک .

پارسا هم حسابی شیرین شده و حرف زدنش واضح تر . پسرم فوق العاده آروم و مهربووووووونه

چند تا از قلمبه زبونی های آریسا خانمی :

- مامان کولر را روشن کن گرممه ........منتعجب یعنی تو نیم وجبی میدونی موقع گرما باید کولر روشن بشه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

- براتون توی لپ تاپ کارتون گذاشته بودم داشتید تماشا میکردین ، یه دفعه لپ تاپ خاموش شد ، گفتم آریسا چرا خاموشش کردی ؟!عصبانی.......گفت : من خاموش نکردم ، شارژ نداره ....تعجب و واقعا هم برقش قطع شده بود و شارژ نداشت ، آخه تو از کجا این چیزارو میدونی وروجکماچ

پارساجون هم خیلی تمیز و مرتبه ، بدون چنگال غذا نمیخوره وقتی هم غذاش تموم میشه خودش ظرفاشو جمع میکنه و میذاره توی سینک بعد هم روی میز را تمیز میکنه ، الهی قربونش برم عاشق جارو برقی هم هست . عاشق هردوتونم ، عااااااااااشق ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

عکس ها در ادامه مطلب................

 

 آریسا ، عشق روسریماچ

 یک روز خوب ؛ خونه خاله جونم  همراه با هیوااااااا

 پسرم یه دونه عروسک را قبول نداره ، نه که از اول همش من را با دوتا بچه دیده فکر کرده باید دوتا نی نی داشته باشه قلب

  خمیازه از نوع دوقلویی

آریسا و علی ......دور نرو دل ندارم ، نزدیک نیا چشم ندارم چشمک

 دو جفت دوقلو.....عکس گرفتن از یه جفتش هم سخته دیگه چه برسه به دو جفت نگران تو هرعکسی یکیشون صورتش پیدا نبود ، از 40 تا عکس که گرفتیم این یکی بد نبود دیگه

 نخودچی ، چرا پاتو تو کفش من میکنی ؟؟؟؟؟

 

 اذیت کردن هیوا توسط آریسا به روایت تصوییییییر........(میخواد دمپایی هیوا را از پاش دربیاره)

عصبانی شدن هیوا و جیغ بنفش

این بار خانم خانما پا تو کفش مامان هیوا کردن

 این هم گوشه ای از باز ی پدر و پسری

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نازی
30 مرداد 92 15:43
سلام 26 ماهگی تون مبارک وای که چه حرفایی میزنه این آریسا من که حس کردم بچه 6 ساله اون حرفا رو زده نه دوسالهوای چه باحال من این همه دوقلو میبینم خیلی ذوق میکنم
خیی عکسا بانمک بود پارسا هم که چه آقا خنده هاش جیگره. آریسا هم که از الان پا جای پای بزرگترها میزاره


مرسی نازی جون سلامت باشی
آلاء
30 مرداد 92 20:03
ماشاالله و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

فدای جفتشون بشم من که دیدنشون برام یه دنیا می ارزه

کلی از دست شیرین زبونیای آریسا خندیدم
فدای شیطنتشششششششششششش

من که میگم یه جنتلمن واقعیه این آقا پارسا اینم نشونه هاش
بدون چنگال غذا نمیخورم
عزیزمهههههههه

از همین الان گفته باشم پارسا دوماد منه هااااااااااااااا

حیف که تا دوقلوهای من بیان آریسا بزرگ شده وگرنه اونم عرس شیطونم بود


قربون لطفت برم عزیزم ، انشاالله همیشه بخندی . پارسا هم داماد شما باشه ، من که فکر میکنم بچه های این نسل فقط میان تاریخ عروسی شون را به پدرمادرها اعلام میکنن ؛ خودشون همه کاره هستن
هـــآنـــی
30 مرداد 92 21:49
یــه کـــآمـــنـــت نســبــتـــا طــولــآنـــی
گفتم اعلام کنم هاهاهاها
اوللللللللل از همه
به قول مامان ندای گوگولیا
ماشالله و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم...
امروز جاتون خالی داشتیم از کلاس زبان برمیگشتیم توی راه یه خانومه دیدیم با یه گالسکه دوقلو
و گفتیم که بعله اینا دوقلو دارن
من از لحظه دیدنشون تا چند دقیقه بعد رفتنشون یاد پارسا و آریسا بودم همش با خودم میگفتم کاش بودن من میچلوندمشون
دوم که... آریسااااااااای عاقل دوست داشتنی من ماشالله وروجک خیلی بزرگ تر و خانم تر از سنشه
الهییییییییی
آقا پارسای گل هم که معلومه واقعا مرده
وووووووووش عکسا رو
من عاوشق عکس لب حوض پارسا شدم که داره میخنده و عکسی که خوابیده و دوتا عروسک گرفته هی دلم میخواد بپرم ماچش کنم و نخ سوزن هم عکس آخری که معلومه قهقهش تو آسمونه
ایییییییی آریسای شیطووووووون
باید اعتراف کنم دست منو توی اذیت کردن بستی که
آورین به کارت ادامه بده دمپایی کشی هم اصلا ایراد نداره کمک خواستی بگووووو
خوجلللللللللللللل خوتمن دوتاشون اصن دلم بوس خواس
آریسا و پارسا رو از طرف من بچلونین و یه ماچ گنده بنمویین
عزیزززززززززززم
قیافشونم خیلی شبیه خودته ندا جووووون
خمیازه دو قلویی
بوس یه عالمه ماچ و ...
دیگه فکر کنم حرفی نیس
فقط یه عالمه ذووووووووووووووووووووووووووووووووق
میدونم کلوچه ها نمیذارن اما بیشتر بیاین ما دلمون تنگ میشه (چجوریشو هم نمیدوانیم )

هانی جان از لطفی که نسبت به بچه ها و من داری بینهایت سپاسگزارم . از خوندن کامنتت خیلی شاد شدم . چشم سعی میکنم بیشتر بیام
زهرا
31 مرداد 92 10:30
سلام خشملاي خاله قربونتون برم چقددلم واستون تنگشده بوداريساخانوم چقدخشمل ترباروسري فداي شيرين زبونيت بشم پارساي خاله هم كه مثه هميشه عالي وباكلاس!دلم اب شدموقع خميازه ي دوقلويي گلم


سلام زهرا جان ، زنده باشی عزیزم . از لطفت سپاسگزارم
مامان صدرا
31 مرداد 92 11:23
خدا برات حفظشون کنه دخملی شیرین زبون و شیطون و پسملی مرتب رو قربون.
عکس هاشون هم خصوصاً خمیازه دوقلویی عالی بود.


مرسی از دعای خوبت مامان صدراجون ، من خیلی شرمنده هستم که نمیرسم به وبلاگ شما بیام و لطفت هاتون را جبران کنم ، از قول من گل پسرت را ببوس
هـــآنـــی
1 شهریور 92 18:33
عززمیییییییییییییین ندا جون
هزار بار گفتم بازم میگم عاااااااااااااااااااشخ خودتون و نی نی هاتونم


مرسی از این همه لطف هانی عزیزم ما هم عاشق تو و تربچه کوچولوت هستیم
نسیم-مامان آرتین
2 شهریور 92 9:46
ای جون دلم آریسای شیرین زبون ووروجک خودم خاله حسابی خوردنی شدی با اون حرف زدن واداهای نازت
من فدای این پسر خوشگل ومهربون خودم بشم که این همه عاقله ومودب و جیگره



زنده باشی نسیم جان ، قربون لطفت برم عزیزم
هـــآنـــی
2 شهریور 92 13:59



نگار
2 شهریور 92 17:12
واي كه چقدر اين بچه ها شيرينند روز ادم ساخته اس وقتي پست ميذاري
[


مرسی نگارجان ، قربون لطفت برم عزیزم
آلاء
2 شهریور 92 21:20
ندا جون همچین دخترمو قالب کنم به پارسا جون که بیاد و تاریخ عروسی با دخترمو بهت اعلام کنه


ندا جون الان که دوباره عکسا رو دیدم یه عکس آخر که بدون شرحه نصفه میاد

میدونی آیا چرا؟


باشه آلاء جون ، قبوله ، چه مادر زنی مهربونتر از تو ؟؟؟
عکس آخر را حذف کردم یه کم ویرایش میخواد تا کامل لود بشه انشالا سری بعد میزارمش
مامان نازی
3 شهریور 92 7:42
عزیزم قربون ذوق وشوقت برم خدا این ذوق را از تو نگیره وخدا این دو تا گل کوچولو را به ما ببخشه عزیزه دلم


مامان مهربونم هرچی دارم از شما دارم قربونتون برم ، خدا شما را هم به ما ببخشه و حفظتون کنه مرسی که با این همه مشغله به وبلاگم اومدین
مامان تارا و باربد
3 شهریور 92 9:17
عزیز دلم این شیطونکای با نمک 26 ماهگی خیلی مبارکه ندا جون همیشه به گردش و تفریح
خدائیش کلی خندیدم به مکالمه آریسا و هیوا ماشالا چه بلایی شده
ببوس این فرشته های خوردنیتو


مرسی انیسه جون ، تو هم خوشگلای خوشمزه را ببوس
زهرا(مامان علی و امید)
5 شهریور 92 21:04
سلااام عشق من .. خوبی عسیسسسممم ؟؟ دلم برات یه ذره شده بودا ای خدا مردم از خنده .. هیوا کوکو میخواااای ؟؟؟ واقعا باااحال بووود بهش بگو آریسا خاله میگه کوکو میخوای ؟!! واای ندا کولر و چرا خاموش میکنی بچه گرمش بشه خوب ؟ آخه شیرین زبونی تا چه حدددد عاااشقشونم به خداااا ببین چه فیگورایی هم اومده با اون روسری هااش ... جانمی به خدا اون بغل کردن عروسک پارسا هم خیلی باحال بووود توی اون عکسی که آریسا داره هیوا رو اذیت میکنه من عااااشق پارسا شدم به خدا ... خیلییی باحاله داره واسه خودش آب و نگاه میکنه ندا از طرف من یه مااااچ محکم از هر دوشون بکن آهان راستی اومده بودیم شهرتون تو وب بچه ها تعریف کردم
طاهره سادات
10 شهریور 92 13:56
وای عزیزم. چقدر خوشکل بود اون عکس خمیازه از نوع دوقلویی ! ایشالا سالمو سلامت باشن همیشه