پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

سی دی بلاگ 100 پست اول رسیییییید

1392/5/28 18:33
نویسنده : مامان ندا
2,565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه های من 

پست های وبلاگمون به 100تا رسید و  از طریق سی دی بلاگ ، سفارش سی دی کامل وبلاگتون را دادم و بعد از یک هفته انتظار ، این سی دی به دستمون رسید . چقدر خوب بود ، از اولین تا صدمین پست به صورت یک کتاب الکترونیکی و خیلی با سلیقه همراه با موزیک زیبا ورق میخورد .  تمااااااااااام خاطرات این دوسال برای من یادآوری شد . چقدر دلم برای روزهایی که نوزاد بودید تنگ شد اما اصلاااااااااااااا دلم نمیخواد دوباره تجربه اش کنم استرس. خلاصه که خیلی از این امکان "سی دی بلاگ " نی نی وبلاگ خوشم اومد .همیشه بعد از هر پستی یک بک آپ یا پشتیبان از وبلاگ میگرفتم اما الان خیالم راحت شد که دیگه هیچ وقت تحت هیچ شرایطی  این 100تا پست را از دست نمیدم .  ای کاش وقتی بزرگ شدین این خاطرات به اندازه ی من  براتون ارزشمند باشه .

پ.ن : این چند خط را که میبینید من یک هفته هست که دارم تایپ میکنم . نمیذارین به کار و زندگیم برسم به خدا خیلی نق نقو شدین بخصوص پارسا که داره دندونای آسیابش درمیاد بیییییییچارم کرده گریه همش بهونه میگیره و میگه "گگل" یعنی بغل ، من هم که دیگه نه کمر دارم ، نه پا ، نه دست، نه گردن .......از طرف دیگه پارسا خان اوضاع مزاجیشون هم به هم ریخته و شده قوز بالا قوز خلاصه اینکه  یه مامان له و لورده ی دربه داغونی شدم که خدا میدونه .........حیفه هااااااا حالا حالا ها با من کار دارین ، نکنین این کارارو گناه دارم بخدا ........ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

آلاء
28 مرداد 92 20:45
عزیزممممممممممممممممم



خدا بهت توان مضاعف بده





سی دیتون مبارککککککککک




مرسی آلاء جونم ، قربون تو بشم دوست مهربون و بامعرفت من




هـــــآنــی
28 مرداد 92 21:13
مبارک
اخی الهی
بیا گگل من


سلامت باشی عزیزم
نازی
28 مرداد 92 22:22
چه جالب این سی دی خیلی باید باحال باشه خوشم اومد حداقل یه کارایی خوب داره این نینی وبلاگ
الهی بگردم واقعا خسته نباشی نگه داریشون انگار سخت شده برات یه خورده؟


برام دعا کن نازی جون
مامان صدرا
29 مرداد 92 8:38
آینده نگری عالی بود.
خدا قوت. پاینده باشی بانو


خیلی ممنونم ، شما هم پاینده باشید
پریگل
29 مرداد 92 10:00
مامان ندا ناز نازی


پرپر نازنازی با دخمل گاز گازیش
نسیم-مامان آرتین
29 مرداد 92 12:37
مبارکتون باشه خوشگلای خاله
وای ندا جون ما دست یکیشموندیم ببین شما چی میکشی ازدست شیطنتهای اینوروجکها
امامن عاشق همین شیطنت هاشونم


مرسی نسیم جون ، سلامت باشی عزیزم . خدا به همه ی مادرا صبر و توان بده
مامان تارا و باربد
29 مرداد 92 14:16
سلام عزیزم چه کار خوبی کردی خاطرات گذشته رو هم دوره کردی
امیدوارم همیشه سرحال و پرانرژی باشی ای شیطونکا مامان ندای گل رو اذیت نکنید بزارید حداقل چند خط برا ما بنویسه
مامانی گل خسته نباشی


سلام انیسه جونم ، ممنونم همچنین شما عزیزم
هـــــآنـــی
29 مرداد 92 21:53
وای ندا جون گفتی صد پست اول من دوباره با اینکه قبلا هم همه عکسا رو دیده بودم هم تقریبا همه پستا رو خوندم نشستم به مرور وبلاگتون هاهاهاها
الان فکر من مشغول شده که 8 مرداد91 گفتی عکسای آتلیه به زودی... ما که ندیدیم خخخخ دلمون عکسای آتلیه وروجکا رو خواست
بعدم پست دوم آبان 91 که رمز داشت و یه چی مثل خوره مخ مارو خورد که چه بید؟
(والا نمی دونم چرا قبلا اینا رو نپرسیدم!)
هرچیم عکسا رو نگا کردم دیدم کلا از روز نوزادی پارسا و آریسا کلا قابل تشخیص بودن
کلا دوباره از مرور مجدد وبتون حسابی کیفور شدم


هانی جون مرسی از لطفت عزیزم ، جواب ها را خودت پیدا کردی . اون مطلب رمزدار هم یه درددل با بچه هاست چیز مهمی نیستش
هـــــآنـــی
29 مرداد 92 21:56
عههههههه فهمیدم چرا قبلا اینا رو نپرسیدم
چون عکس آتلیه رو یافتم
ولی رمزو نه
اصلا هم ضایع نشدم اصلااااااااااا


رمز؟؟؟!!! چیییی ؟؟؟ صدات قطع و وصل شد
نرگس مامان طاها و تارا
30 مرداد 92 9:13
واي ندا چه كار جالبي.اين امكان فقط براي ني ني وبلاگه؟


مرسی نرگس جون ، نمیدونم بقیه سایت ها این امکان را دارن یا نه . اما اگه بخوای نی نی وبلاگ در منوهاش یک آپشن داره که میتونی وبلاگت را کلا از یه سایت دیگه منتقل کنی به این سایت اما ریسک بزرگیه من جراتش را ندارم فقط خواستم که بدونی چنین امکانی هست
زینب
30 مرداد 92 13:44
سلام مبارک باشه ایشالا پستاتون به صد هزار تا برسه من هر روز مشتاقانه میام به وبلاگ شما و منتظر خاطرات جدیدتون هستم اگر نظر نمی ذارم به خاطر این که نمی خوام وقتتون بگیرم چون شما مقید هستید که حتما جواب بدید شما اولین لینک وب پسر من هستید اگه میشه شما هم من لینک کنید وبلاگ پسر من تازه 2 ماه که راه اندازی شده از دوقلوهای نازتون 2 تا ماچ آبدار بگیرید ایشالا پاینده باشید .


سلام ، ممنونم سلامت باشید . خیلی لطف میکنید که به وبلاگ ما میاین ولی اصلا از این فکرا نکنید ، شما هرموقع دوست داشتین نظر بذارین چون من دیر یا زود در اولین فرصت جواب مهربونی دوستان را میدم و خوشحال هم میشم . چشم حتما به وبلاگ شما هم میام . شما هم گل پسرکوچولوتون را ببوسید
هـــآنـــی
30 مرداد 92 21:31
پدرجون
19 شهریور 92 22:45
سلام دختر گلم خسته نبشی
وبلاگ را از اول تا امروز چندین بار دیدم خیلی خیلی لذت بردم معلومه که خیلی زحمت کشیدی خدا قوت و قدرت به شما بده و این دوتا فرشته را حفظشون کنه.


سلام باباجونم
قربونتون برم اگر کمک ها و زحمت های شما و مامان نبود که من نمیتونستم ازپس این دوتا وروجک بربیام ، خدا شما را هم حفظ کنه و سایتون بالای سرما باشه
پدرجون
15 آبان 92 8:22
ندا جون سلام خسته نباشی عزیزم امروز چهارشنبه پانزدهم آبان 92بعد از مدتهافرصت پیدا کردم وبلاگ زیبایت را ببینم خدا قوت و قدرتت بده عزیزم با تمام گرفتاریهاچه وبلاگ قشنگی طراحی کرده ای امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگی خوش و موفق و سلامت باشی


سلام ، مرسی باباجون گل و عزیزم ، خیلی لطف کردین که با وجود همه مشغله هاتون به وبلاگم اومدین . خیلی دوستون دارم
معصومه مامان آرتین
28 آبان 92 14:32
سلام ندا جون خدا قوت عزیزم میشه بگی چجوری باید سفارش سی دی بدم؟ ممنون میشم به وبم بیای و جواب بدی.
مامان ندا
پاسخ
سلام عزیزم و ممنونم . براتون توی وبلاگتون توضیح دادم