پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

منصرف شدن از رمزدار کردن وبلاگ

1392/6/19 18:52
نویسنده : مامان ندا
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به دلیل محبت های زیاد شما دوستان و اینکه متوجه شدم چققققققدر  وبلاگمون خواننده خاموش داره ، دلم نیومد که در جواب مهربونی هاتون فقط به تعدادی از دوستان رمز بدم ، به همین خاطر با عرض شرمندگی باید بگم که کلا از رمزی کردن وبلاگ منصرف شدم . 

همه ی بچه ها و بچه های خودم را به خدای بزرگ میسپارم و امیدوارم خدا خودش ازشون محافظت کنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نگار
19 شهریور 92 21:04
واي به افتخار مامان نداي خودمون
گفتم من هنوز اميدوارم كه رمزي نكنيد
ديگه اين كه اگه يه روز صبح ديدي خوشگلا نيستن اصلا نگران نشو احتمالا من اومدم و با خودم بردمشون البته نميتونم تضمين كنم كه نمي خورمشون
شاد باشين و بخندين تا دنيا هم بهتون بخنده
بازم ممنون كه رمزي نكردين


مرسی نگارجان
خیلی خوشمزه هستن اتفاقا
ممنون از دعای خوبت همچنین شما عزیزم
نازی
19 شهریور 92 22:15
امیدوارم که یه روزی همه خواننده های خاموش وبتون روشن بشن الهی آمین.
ولی خب من یکی تا جایی که خدا یاری کنه وعمر داشته باشم میام وروشن نظر میدم


مرسی نازی جان ، روشن یا خاموش بودن برای من مهم نیست ، من به این فکر میکنم که شاید یک نفر دوست داره خاموش باشه و دلخوشیش این وبلاگ بوده و من اصلا دوست ندارم کسی رنجیده بشه .....از تو به خاطر لطفی که همیشه به ما داری سپاسگزارم دختر زیبا
منیژه مامان آویسا
20 شهریور 92 8:43
سلام نداجون مرسی که رمزی نکردی
دیگه روشن روشنم


سلام عزیزم ، خواهش میکنم
پریگل
20 شهریور 92 8:43
مامان ندا همیشه خوش خبر باشی.عاشق خودتو و فرشته هاتم.
همیشه بهت سر میزنم.زود زود آپ کن واسمون عکیس بذار.روحیه میخواهیییم


مرسی از لطفت عزیزم ، چشم سعی میکنم
مائده
20 شهریور 92 11:07
واییییییییییییییییییییییییییی چقدر خوشحال شدم از بابت تصمیمه قشنگتون امیدوارم همیشه و همه حال شاد وخندان و سلامت باشین


مرسی از دعای خوبت عزیزم ، همچنین شما انشاالله
آلاء
20 شهریور 92 23:21
فدای مهربونیت گلم
مامان کیان
20 شهریور 92 23:51
اکرم مامان مهرسا و درسا
21 شهریور 92 1:36
سلام ندا جان ممنون که رمزی نکردی کوچولوهای ناز نازیه خوشکلتا ببوس.من نمی دونم چرا پست های من ثبت نمیشه
مامان سهند وسپهر
21 شهریور 92 10:40
مامان زینب
21 شهریور 92 17:21
ببین اونقدر به وبت علاقه دارم که الان تا پسرم خوابش برد اومدم ببینم برام رمز فرستادی یا نه ممنون که رمز دار نکردی همیشه برا بچه هات آیت الکرسی بخون قربونت به نازگلات بگو برا زودتر خوب شدن پسرم دعا کنن بچه ها دلشون پاکه خدا کنه تا آخر شهریور خوب خوب بشه چون اول مهر باید برم سر کار من برم به هزار تا کار عقب افتادم برسم تا وقتی گل پسرم بیدار شد همش کنارش باشم .



زینب جان از لطفت نسبت به ما سپاسگزارم ، امیدوارم هرچه زودتر حال پسرت خوب خوب بشه و شاد و خرم درکنار هم باشید
مامان مایا
23 شهریور 92 20:46
عاشقتم مامان مهربون.
هوررررااااااااااااااااا



هــــآنــــی
29 شهریور 92 19:29
**********************


رعنا
21 مهر 92 21:11
سلام نداجون مرسی که رمزی نکردی
مامان اینده انشالله
19 آبان 92 2:04
سلام انشالله همیشه سالم و خوشحال کنار هم زندگی کنید
التماس دعا


خیلی ممنونم