پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

قل سوم !!!!!!!!!!!!

1390/3/5 13:36
نویسنده : مامان ندا
4,803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  شيطوناااااااااااااااniniweblog.com

  پريروز رفتم دكتر و صداي قلب هاي كوچولوتونو شنيدم و مثل هميشه بيشتر مشتاق ديدارتون شدم . پارسا جونم سمت راست بود و آريسا جونم سمت چپ . دكتر برام سونوگرافي نوشت ، رفتم سونو اما اينبااار دكتر مشكوك بود و از ما پرسيد شما مطمئنيد دوتان ؟؟؟؟؟ من و مامان نازي مات و مبهوت با هم پرسيديم مگه چندتان ؟ ezpi_shocked.gifگفت ممكنه سه تا باشن اما چون سن بارداريت بالاست الان با سونو معمولي نميشه دقيق تشخيص دادniniweblog.com. به پيمان خبر دادم و پشت تلفن خشكش زدشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے . باورم نميشد اما وقتي جواب سونو آماده شد ، ديدم پارسا چرخيده بالا و عرضي شده اما آريسا همچنان سنگرو حفظ كرده و سرش پائينهمژه . احتمالا پارسا از دست مشت و لگدهاي خواهرش فرار كرده و اومده بالا چون آريسا خيلي شيطوني ميكنهniniweblog.com. واااااااي يه دفعه يادم اومد كه يك ساعت پيش ، دكتر سمت چپ يه صداي قلب شنيد و سمت راست هم يكي . بالا چيزي نبود اصلا با بالا كاري نداشت خيلي نگران شدم يعني سه تا ني نيتعجب؟؟؟؟؟niniweblog.comشب كه از فكر خوابم نبرد حتي يك دقيقه تا بالاخره صبح شد و با بابا پيمان رفتيم پيش عمه جون و آزمايش دادم و بعد رفتيم مطب دكتر كه خيالمون راحت بشه . دكتر گفت من بعيد ميدونم سه تا باشن و كاملا شكممو معاينه كرد امااااااااااااااااااااااااااااااااا سه تا صداي قلب شنيدniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com. سه تاااااااااااااااااااااااااا . خودشم شوكه شده بود و باز هم امتحان كرد اما درست بود سه جاي شكمم قلب كوچولو ميتپيد و دكتر حدس زد كه انعكاس صداي قلب پارساست چون ريتمشون يكي بود و درنهايت گفت 10 درصد امكان داره سه تا باشين و روز عمل سوپرايزمون كنيدشِکـْـلـَکْ
 هآے خآنومے . خدا ميدونه شما شيطونا دارين چيكار ميكنيد كه همه را گذاشتين سر كارniniweblog.com. پدر جون و مامان نازي كه اسم اون سومي را هم بهمون پیشنهاد دادن . اگه پسر بود آرسام اما فعلا اسم دختر كه به پارسا و آريسا بخوره پيدا نكرديم .ببينيد هنوز نيومده چه ولوله اي تو فاميل و دوست و آشنا راه انداختينniniweblog.com. راستي وزن پارسا 2100 شده بود و آريسا 1885 و قرار شد همون دوم تير به دنيا بياين . اميد به خدااااااااااااااا دوتا باشین یا سه تا هرچی خدا بخواد شِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان امیرمحمد
5 خرداد 90 14:51
خدا حفظشون کنه ندا جون من با اجازه وبلاگ شما رو لینک کردم تو وبلاگ خودم که سریعتر وارد بشم و هرروز بخونمش


ممنون عزيزم . خواهش مي كنم از لطفته گلم
حنا
5 خرداد 90 15:09
قلبون اون سه تا قلب کوچمولو برم من
انشائ الله دو یا سه تا هر چی که باشن سالمممممممممم باشن و چشمتون روشن بشه الهییییییییییی


مرسي حنا جون خانمي از نوشته هات ميباره خيلي دوستت دارم دووووووستم
فهیمه
5 خرداد 90 16:25
عزززززززززززززززززززززززیزم.اگه سه قلو داشتی؟
اینشالا هر چی قسمته پیش میاد.فعلا از طرف من دوتا بوس قورت بده.


ممنونم فهيمه جون . سه تا قورت دادم كه اگه سه تا بودن تو روحيه اون يكي اثر نذاره به انداره كافي ناديده گرفته شده بيچاره
فهیمه
5 خرداد 90 16:42
راستی من دوقلوهارو لینکیدم
نونوش
5 خرداد 90 21:02
عاشششششق تو و اون دو سه تا ام من دورت بگردم.دوست داررررمممممممممممممممممممم.


نوشین جون خواهر گلم اگه تو را نداشتم چیکار می کردددددم الهی قربونت برم عزیزم منم دوستت دارم برات دعامیکنم خدا از این سوپرایزها به تو و محمد بده هههههههههه آمین


سمی مامی رهام و پرهام
5 خرداد 90 22:07
ندای عزیزم ایشالا هر چند تا هستن زیر سایه پدر و مادر بزرگ شن وای چه ناز اگه سه تا باشن قربونشون.....
بوووووووووووووووووووووووووس واسه هر سه تاشون


ممنونم سمیه جون آره خیلی نازه اما فوق العاده سخته
mami
6 خرداد 90 18:12
سلام
اگه دختر بود میتونید بذارید السا
مایسا هم قشنگه
ونوسا هم قشنگه



ممنونم از پيشنهادهاي قشنگتون
مرجان و علی
6 خرداد 90 23:09
سلام ندای عزیز و دو قلوهای خوشگل
من و علی وبلاگ خوشگلتون را دیدیم و کلی ذوق کردیم از این همه ذوق و سلیقه مامان گلتون
بی صبرانه منتظر دیدن شما کپلوها هستیم


مرجان عزيزم ممنون از لطفتون و مرسي كه از وبلاگ ما بازديد كردين
من
7 خرداد 90 9:45
آیسا پایسا پاریسا 3تا اسم دختر


مرسي از پيشنهادتون
سهیلا
8 خرداد 90 2:03
سلام خانومی مبارک باشه نی نی های عسلت امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و همه چی رو به راه باشه گلم
من با اجازت لینکت کردم


سلامت باشي عزيزم مرسي
من
8 خرداد 90 10:05
پریسااسم خوشگله
فهیمه
13 خرداد 90 18:31
وای عزیزم 3تایه دفعه مامان شدی ندا جون ها...یه فهیمه دیگه ام اینجاست....من همون فهیمه فیس بوک و دانشگاهم....ان شاءالله سالم و سرحال باشید 3تائی یا 4تایی تون


مرسي فهيمه جوووووووون . آره ديگه خدا دوستمون داشت
نازنین نرگس نفس مامان
14 خرداد 90 2:00
چه با مزه خیلی حال میده خدا کنه سه تا بشن خیلی بامزه است الهی زنده باشن و سلامت یه خورده به دخملمون برس اخه از حالا پسمل داره حق این طفلی رو میخوره ها


براي ديگران حال ميده . پدر من بدبخت درمياد عزيزدلللللم . تا بوده همين بوده ديگه پسرا حق دخترا را مي خورن
ملی(مامانه نقطه )
14 خرداد 90 15:59
وااااااااااااااااااااااای چقدر بامزه عزیزم مبارک باشه ، خیلی جالبه من که ذوق زده شدم ، ضمنان لینک تون هم کردم


مرسي سلامت باشين
مهرگان
14 خرداد 90 20:25
سلام


خدایا چقدر بامزه و قشنگ .


الهی الهی به سلامتی و خوبی زایمان کنی و نی نی های گلت رو ببینی

مرسي گلم




sonia
14 خرداد 90 23:46
ای جانم خدا حفظشون کنه ... خدارو شکر کن هر چند تا باشن روزی و نعمت خداهستن فقط خدا به دادت برسه خیلی اذیت میشی .... وای کاش منم 3 قل داشتم :دی برای بارداری دوم شاید 2 تا قلو بیارم :دی


ممنونم عزيزم انشالا خدا به شما هم دوقلو بده
نازنین نرگس نفس مامان
16 خرداد 90 1:29
خبر جدید چی داری مامان مهربون


فعلا تا روز زايمان خبري نيست عزيزم
نازنین نرگس نفس مامان
18 خرداد 90 2:58
مامان سه قلوها شایدم بیشتر وب رو به روز کن دلم ضعف رفت از بس که اومدم و خبری نبود من تا زایمان صبر نمیکنم


آخه چي بنويسم ؟؟؟ امروز دوباره صداي قلبشونو شنيدم ديگه بزرگ شدن همه جاي شكمم صداي قلب مياد.چهارده روز ديگه تحمل كن عزيزم
مامان فرشته
18 خرداد 90 3:41
سلام عزیز دلم
وای چه جالب
البته بینهایت برات سخت می شه اگه سه تا باشن
به هر حال هر چی خدا خودش صلاح بدونه
ان شاا... صحیح و سلامت باشن
بوسسسسسسسسس


مرسي فرشته جون انشاالله كه گيسو خانم شما هم به سلامتي به دنيا بياد
مامان فرشته
18 خرداد 90 13:37
وایییییییی ندا جون نگو که منم خیلی از دستش عصبانی ام و حرصی نیست که سنگین شدم یه کم حساس تر هم شدم اما به قول تو نباید حرص خورد باید الکی این شکلی بشم
نازنین نرگس نفس مامان
19 خرداد 90 0:46
وای چه شرایط سخت و البته با نمکی فکرش واسه من خیلی شیرینه همه جای شکم صدای قلب فکر کنم خیلی سخته ایشالا 14 روز دیگه با خبرای خوب بیا