پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

تغییر تاریخ زایمان

1390/3/23 12:32
نویسنده : مامان ندا
1,923 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني هاي گلم  اين روزا خيلي دارم اذيت ميشم . خييييييييليگریه . ديگه از خستگي و ناراحتي نشستم كلي گريه كردم و از خدا خواستم بهم صبر و تحمل بده و كمكم كنه كه  اين ده روز ديگه دووم بيارم چشم. ديروز رفتم دكتر .....خانم دكتر تا حال و روز منو ديد دلش به حالم سوخت و تاريخ زايمانم رو انداخت جلوتر يعني يكشنبه 29 خرداد٩٠كه شما دقيقا 38 هفتتون تموم ميشهniniweblog.com.انگار خدا دنيا را بهم دادniniweblog.com4 روز هم 4 روز بود كه زودتر به دنيا بياين . آخه شما دوتا هم (شايد هم سه تانیشخند)  جاتون تنگ شده و دارين اذيت ميشين . مامان نازي هم كه از استرس من دوسه روزي ميشه كه دوباره حالش بده15_6_26.gif . همه ي ما بي صبرانه منتظريم تا روي ماه شما را ببينيم،پدرجون ميگن ديگه كم كم چمدوناتونو ببنديد و آماده سفر به دنيا بشينniniweblog.com. اميدوارم سفر پرخطرتون بي خطر باشه و طولاني همراه با بهترين اتفاقات .

دوستتون دارم كوچولوهاي منniniweblog.comماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پرگل
23 خرداد 90 15:28
ایشالله به سلامتی زایمان کنی دوستم خیلیییی خوشحالم که به آخرش رسیدی ندا میفهمم چقدر سخته تحمل اون شکم من که تا 33 بیشتر نرفت دیگه طاقتم تموم شده بود چه برسه به 38 هفته ایشالله نی نی های سالمی به این دنیا بیاری و کنار هم 4 نفری خوشبخت زندگی کنین احتمالا این اولین و آخرین باریه که بارداری رو تجربه میکنی و مططططمئن باش دلت خیلی برای این دوران تنگ میشه من که واسه لگدهای ساینا دلم لک زده بعضی موقع ها که نگاش میکنم اشک میاد توی چشمم و بهش میگم تو همونی؟؟؟ فعلا خوش باش که بچه داری واقعا سخته
فهیمه
24 خرداد 90 18:43
سلام ندا جون

خوشحالم که تو هم به سلامتی دوران بارداریتو تموم کردی.
بی صبرانه منتظر عکس نینی ها هستم.



مرسی عزییییزم . حتما اولین فرصت عکساشونو میذارم اگه تا اون موقع از استرس اتاق عمل نمردم
مامان پریا و هلیا
25 خرداد 90 19:55


مرسی خاله فریده . ما هم بوس بوس برای شما و پریا و هلیا جون
فهیمه
26 خرداد 90 13:24
خدا نکنه عزیزم.اصلا استرس نداره فقط یه ربع طول میکشه خیلی زود تموم میشه.اصلا سختی نداره.


امیدوارم فهیمه جون . ممنون از دلداریت
مینا
27 خرداد 90 17:48
ندا جونم دیگه چیزی نمونده تا نینیهای نازتو بغل کنی... از حالا مبارکههههههههههههههه
مادر سپهر
27 خرداد 90 17:52
سلام مامان ندا به سلامتي كه داره تمام ميشه اين دوران خسته نباشي هر چند كه از حالا ديگه بايد بهتون بگيم خدا قوت چون حاملگي دوران خوبشه
مامان ریحانه
31 خرداد 90 17:48
سلام خبری نشد ما منتظریم بی صبرانه
مامان محمدين
6 تیر 90 23:23
ئئئئئئئئه ندا وا كرد براممممممممم. سلام. وبلاگت نظراتش باز نميشد برام. اي جااااااان مي بينم كه دنيا اومدننننننننننننن.به سلامتي برم عكساشون رو ببينممممممم.