پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

سه ماهگی

1390/7/3 1:51
نویسنده : مامان ندا
3,705 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های من شما سه ماهه شدین و من واقعا نمیدونم چطور این سه ماه گذشت . خدای مهربون خیلی بهم کمک کرد تا بتونم از پس کارهام بربیام و به این شرایط عادت کنم . میخواستیم بریم مسافرت اول گفتیم آنتالیا بعد تصمیم گرفتیم بریم دوبی و بعد شد شمال و نهایتا به شهرک عمران زاینده رود چادگان ختم شد . آخه من و بابا پیمان میترسیدیم با شما وروجکا مسافرت بریم و شماها هم اذیت بشین هم اذیت کنید . این بود که شما را با این سفر دو روزه امتحان کردیم و دیدیم بچه های خوش سفری هستید و مسافرت را دوست دارین . انشاالله تا قبل از عیدنوروز میبریمتون .

از این دو ماه بگم : دوماهه شدین و کم کم شروع کردین به خندیدن و خودتون را صد برابر تو دل همه جا کردین . مامان هر روز بیشتر از روز قبل عاشقتون میشه . صبح ها که بیدار میشین و تو صورت من نگاه میکنید و میخندین تمام خستگی بی خوابی های شب از یادم میره و دلم نمیاد چشم ازتون بردارم .

درحال حاضر مادرجونم حالش خیلی بده و توی بیمارستانه  به همین دلیل ما دو هفته هست که اومدیم خونه ی مامان نازی تا با دیدن شماها روحیه بگیره و کمتر گریه کنه و غصه بخوره .

دیگه مثل قبل فرصت ندارم تا متنم را با شکلک ها قشنگش کنم فعلا ساده و کوتاه مینویسم . فقط چندتا عکس واسه خاله ها در ادامه مطلب میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

حنا( حانیه و حنانه)
3 مهر 90 6:52
به به سه ماهگی عسلا مبارککککککک انشالله 120 سالگیشون چقدر هم ناز و خوردنی شدن هزار ماشالله خدا حفظتون کنه خوشگلا بوسسسسسسسسسسس
yasaman
3 مهر 90 7:29
جانم ندا ، قربون گوگولات برم .چقدر با نمک شدن و عزیز ...راستی موهاشون ریخته ؟دلم برات تنگ شده نمیایی کلوپ ؟
مامان ديبا و نيكا
3 مهر 90 7:41
ماشالا به شما دو تا كه انقد جيگرو خوردني هستييينننننن.....من عاشقتونممممم....باور كنيننننن ايشالا مامان بزرگ هم هر چه زودتر خوب ميشن و همه رو خوشحال ميكنن
mamani
3 مهر 90 9:18
بنام خدا سلام هزار ماشا الله به اين خوشگلا خدا براتون حفظشون كنه...دست راستتون رو سر ما
مامان آریا
3 مهر 90 16:41
ای جانم چقدر این اکوری پکوریا نازن خیلی بانمکن ماشالله
خاطره
3 مهر 90 22:45
قربونتون برم عزیزای خالهماشالله بزرگ و خوشگل شدن انشالله خدا حفظشون کنه از طرف من بوس بارونشون کن که خیلی جیگرن
پرگل
7 مهر 90 16:10
جیگرا رو ببیییییییییییییییییییییییییییین پارسا اون بالا غیرتی شده که از آبجیش عکس انداختی ای بخورمتون که اینقدر شکل همین
هلیا
16 مهر 90 17:41
خیلی ناز شدن