پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

مادربزرگ مهربونم

1390/7/9 12:16
نویسنده : مامان ندا
3,143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلدونه های من

عزیزای من مادربزرگ مهربونم از بین ما رفت . توی بارداریم همیشه میگفت از خدا خواستم بچه های تو را ببینم و بمیرم و وقتی شماها به دنیا اومدین خیلی خوشحال بود و خیییییییلی برای شماها زحمت کشید.همیشه وقتی چیزی را داریم قدرشو نداریم اما وقتی از دست رفت تازه متوجه میشیم خدا چه نعمت بزرگی بهمون داده بود و قدرشو ندونستیم . همیشه یادتون باشه به بزرگترها احترام بذارین و دلشونو نشکنین اونا خیلی عزیز و دل نازکنن و خیلی زود دلشون میشکنه . حرف  زیاد دارم اما حالم اصلا خوب نیست و از طرفی هم دلم نمیخواد بعدها با خوندن این مطلب دلتون بگیره و ناراحت بشین . خدای مهربون مادربزرگ را رحمت کن . آمین

مادربزرگ همیشه وقتی شماها را میدید این شعر را میخوند . مینویسم تا همیشه یادم بمونه

شاه قربون و ما قربون

اسب کره دار قربون

میش بره دار قربون

مرغ جوجه دار قربون

اشتر با سوار قربون

.......

پارسا را صدا میزد پیمانننننننننم فدای تو میمانم و به به آریسا میگفت مهین خانمم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان باران
9 مهر 90 12:03
تسلیت می گم. روحشون شاد.وب قشنگی دارید.همچنین دوقلو های خیلی نازی هم دارید .خدا حفظشون کنه.بوسسسسسسسس
پری
9 مهر 90 14:23
سلام من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم خدا این دوقلو رو واستون نگه داره راستش من 2 ماهه ازدواج کردم میخواستم بدونم شما عمل خاصی انجام دادین یا رژیم خاصی رو رعایت کردین که 2 قلو شد یکی دختر و یکی پسر؟!!!!!!!! اگه ممکنه راهنماییم کنید چون خیلی دوست دارم دوقلو داشته باشم ...........
elham
9 مهر 90 16:14
salam azizam . khoda biyamorzateshon ishala shoma va khonevadaton va niniyaye golet hamishe salem bashin az vaghti in webo peyda kardam asheghe in webo niniyash shodam kheyli zogh mikonam vaghti inaro mikhonam
نسیم
13 مهر 90 14:57
سلام تسلیت می گم عزیزم روحش شاد باشه
مامان نی نی طلا
16 مهر 90 14:31
خدا رحمتشون کنه پس چرا عکسای جدید از نینیهاتون نمیذارید؟؟دوست دارم ببینم چه شلکی شدن!
مامان پریا و هلیا
19 مهر 90 13:16
خدا رحمتشون کنه
چقدرم شعری که می خوندن قشنگ بوده .روحش شاد


مرسی فریده جون . زنده باشی عزیزم
حنا( حانیه و حنانه)
19 مهر 90 13:36
خدا رحمتشون کنه .


ممنونم حنا جون . خدا رفتگان شما را هم رحمت کنه
سهیلا
24 مهر 90 11:29
خدا رحمتشون کنه هر چی خاک ایشونه بقای عمر عزیزانشون باشه


خیلی مممنونم سهیلا جون . زنده باشی