پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

شروع بازی های دونفره

1390/10/16 21:05
نویسنده : مامان ندا
2,497 بازدید
اشتراک گذاری

عشق های مامان حالا دیگه کاملا همدیگه را میشناسین و برای دیدن همدیگه کلی ذوق میکنید .بعضی وقتا دوتاییتونو میذارم روبروی هم و کلی با هم حرف میزنید و بازی میکنید ، ناگفته نمونه که یک دفعه میون بازی کردنتون جنگ جهانی سوم برپا میشهniniweblog.comبرای دیدن عکس ها به ادامه ی مطلب بروید ........

اینجا اول بازیه و دوتامون خوشحالیم :

این هم از نمای بالا

از اینجا بود که جنگ جهانی شروع شد :

و اینجا بود که مامان مجبور شد یکی یکی و به نوبت بذارتتون توی زمین بازی تا بازی کنید :

اما آریسا هم میخواست با داداشش بازی کنه به همین دلیل عزمشو جزم کرد و به راه افتاد :

حالا نوبت من شششششششششد

ای ناقلاااااااااااااااااااااااز خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آبشار
15 دی 90 21:40
سلام
چقدر خوشگل بود عکسا . مخصوصا خنده ی پیروزمندانه ی آریسا خانوم تو عکس آخر


خیلی ممنونم . موافقم منم اون عکس را خیلی دوست دارم
نسیم و گل پسرا
18 دی 90 13:43
و این تازه اولشه!! بذار بزرگ تز بشن و بازی هاشون..دعواهاشون....خیلی شیرینه!!


امیدوارم خدا کمکم کنه
مهسا مامان مرسانا
21 دی 90 12:01
قربون این دو تا فرشته برم من......عاشقتونم........الهی همیشه سالم و شاد باشین......به ما هم سر بزن ندا جون...خوشحالم می کنی.....با اجازت لینکت میکنم


چشم . من هم لینکتون کردم