پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

اولین موفقیت

1390/10/14 18:21
نویسنده : مامان ندا
2,118 بازدید
اشتراک گذاری

گلدونه های من دیگه کم کم دارین چهاردست و پا میشین و برای حر کت کردن و به یک هدف مشخص رسیدن  تلاش میکنید ، در اینجا من عروسک هاتون را هدف  قرار دادم . امیدوارم در همه ی مراحل زندگیتون موفق باشید و به اهدافتون برسید . این عکس ها سند اولین موفقیت شماست . لطفا به ادامه مطلب بروید......

 

این آقای محترم حوصلشون سر رفته و دارن فکر می کنن :

بعد مامان عروسکمون را بهمون نشون میده و با فاصله ی کمی میذاره نزدیکمون و تلاش ما شروع میشه

خواستن توانستن است ، آفرین پسرررررررررم تشویقماچ

حالا نوبت آریسا خانم گل گلیه :

اینجا حوصلمون سر رفته و مامان عروسک را تکون میده و با فاصله میذاره کنارمون :

آفرین آریسااااااااااااااتشویقماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

elham
15 دی 90 12:45
ماشاله خیلی نازن
ایشاله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن
من هم دوقلو دارم 10 ماه و 13 روزشونه


ممنونم الهام جان منم لینکتون کردم
مادر سپهر
16 دی 90 1:31
واي خيلي باحال هستن اين فينقيل ها من كه كلي ذوقشونو مي كنم ايشالله كه سلامت و شاد باشن


سپاسگزارم
مامان پریا و هلیا
17 دی 90 14:07
عزززززززززززززییییییییییییزززززززززززم ماشالله بهتون واسه خودتون دیگه خانم و اقایی شدین .

مامان جون خسته نباشی با این دو تا وروجک . دلمو بردن حسابی ببوسشون از طرف من

منم دلم برات تنگیده بود اگه دوست داشتی مادرانه ها بیا . من بیشتر اونجام


مرسی فریده جون . حتما بهت سر میزنم
حنا( حانیه و حنانه)
18 دی 90 10:12
به به مبارکهههههههههههه
جیگرتونو برم من
چقدره خوردنی هستین شماها
خدا حفظتون کنه شما عسلای خوشگل خاله رو



مرسی خاله حنای مهلبون
گلنوش
19 دی 90 16:16
سلامم...
راستش خیلی شانسی شانسی به اینجا رسیدم ولی کلی خوشحال شدم که رسیدم
ماشالله خیلی بچه های نازی دارید...ایشالله همیشه سلامت و شاد باشن..من که عاشق 2قلو ها هستم نینی هارو دیدم کلی ذوق کردم
اگه خواستید به منم سر بزنید...




ممنون که به وبلاگ ما سر زدین . چشم حتمااااااا