پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

سرماخوردگی

1390/11/15 23:57
نویسنده : مامان ندا
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های نازنینم سلام

چند روز بود که بهونه گیر شده بودبن و بعد متوجه شدم مریض شدین و سرما خوردین ، الهی بمیییییییرم خداکنه همیشه سالم باشید که من اصلا طاقت ندارم مریضیتونو ببینم . پنج شنبه بود که خودم هم افتادم و حسابی حالم بدشد ، از اون طرف هم شما مرتب دوتایی بااااااااا هم گریه و نق نق میکردین و من با اون اوضاع احوالی که داشتم به سختی میتونستم ازتون مراقبت کنم به همین دلیل مثل همیشه فرشته های مهربون به دادمون رسیدن ، مامان نازی و خاله نوشین و پدرجون اومدن برای من سوپ درست کردن و شما دوتا را برداشتن بردن خونشون . واااای که چه شبی بود ، با این که دارو خورده بودم  و حالم خوب نبود همش از خواب میپریدم و صدای شماها تو گوشم بود ، نصف شب با خودم میگفتم خدایا الان آرومن ؟ گریه میکنن؟ گرسنه شدن و ...... خودم اونجا بودم اما دلم همش پیش شما بود با اینکه میدونستم مامان نازی و خاله نوشین از من هم بهتر از شما مراقبت میکنند . جمعه کااااامل استراحت کردم و بابا پیمان هم با آب میوه و شلغم و این جور چیزا از من پرستاری کرد . بعد از ظهر حالم بهتر شد و با بابا پیمان رفتیم یه کم براتون خرید کردیم و اومدم خونه پدرجون پیش شما دوتا . در بدو ورودم اصلاااااااااااااا تحویلم نگرفتید ، انگار نه انگار که ٢٤ ساعت بود مامانتونو ندیده بودین . شب فوق العاده سردی بود و تصمیم گر فتیم فردا ظهر شما را ببریم خونه اما فردای اون روز من حالم بدتر شد و مامان نازی نذاشت بریم خونه . عمه جون و مادرجون هم خیلی اصرار کردن که ما بریم خونه هاشون تا من بتونم یه کم استراحت کنم و بهتر بشم اما اینقدر هر جا میریم ساک و وسیله داریم که اصلا حس اینکه دوباره این همه چیز را به دوش بکشم و جابجا کنم نداشتم و از طرفی بنده خدا مادرجون خودش مریضه و کمردرد شدید داره و گناه داره بخواد تازه از دوتا بچه کوچیک و مریض نگهداری کنه . عمه جون هم که سرکار میره و یه روز میتونه به خاطر ما مرخصی بگیره . این شد که مثل همیشه مزاحم پدرجون شدیم تا انشاالله حال هممون بهتر بشه و برگردیم خونه . فقط نگران یه چیزم .......... بابا پیمان مریض نشه واویلااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نانازیا
16 بهمن 90 0:21
سلام ازتون دعوت می کنیم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
ثمین
16 بهمن 90 0:42
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید. منتظرتون هستم
مامان پریا و هلیا
16 بهمن 90 13:59
الهی آخه چرا مریض شدین جوجو کوچولوها .
انشالله که همیشه مریضی ازتون دور شه .

چقدر نازه عکساتون خدااااااااااا


مرسی خاله فریده قربونت برم
محيا كوچولو
16 بهمن 90 20:16
سلام خاله، چه دوقلوهاي نازنازي و خوشگلي، خدا حفظشون كنه، منم 4/4/90 تو بيمارستان خانواده بدنيا اومدم، از آشنايي تون خوشحال شدم


مرسی عزیزم . خدا محیا جون راهم حفظ کنه
نایسل
19 بهمن 90 18:24
آخی نازی چقدر عسلن خوش به حالت عزیز دلم
azra
21 بهمن 90 15:15
سلام
جالب بود
خوشحال میشم بهم سر بزنی


ممنون . حتما