پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

روز قبل از جشن دندان

1390/11/23 0:47
نویسنده : مامان ندا
4,779 بازدید
اشتراک گذاری

گلهای قشنگم سلام

یک  روز قبل از جشن دندونتون تصمیم گرفتم با لباسهاتون چندتا عکس ازتون بگیرم اما مگه این آریسای شیطون گذاشت !!!! از گوش پارسا خوشش اومده بود و گوش داداششو گرفته بود و کوتاه هم نمیومد بهتره خودتون ببینید.............

و بالاخره موفق شدم بعد از کلی شکلک درآوردن و سروصدا کردن یه عکس نسبتا خوب ازتون بگیرم:

دوباره از اول .............آریسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مادر سپهر
23 بهمن 90 1:01
عزيزم من كه واقعا با ديدن عكس اين دو فرشته كلي ذوق ميكنم داغشونو نبيني


مرسی مامان سپهرجون همچنین برای شما
خاله نوشین
23 بهمن 90 9:42
ای جونم نفس طلاهای خاله که من عاشق خودتونو مامانتونم.بووووووووووووووووووووس


مامان محيا
23 بهمن 90 19:56
سلام خانومي. محياي من شش روز از بچه هاي شما كوچكتره. چند روزه كه اولين دندونش دراومده. از وقتي غذاي كمكي ميدم شبها بيشتر بيدار ميشه و تا شير بهش ندم نميخوابه. دوستام ميگن شب بهش شير نده تا عادت نكنه و دندوناش خراب نشه و بجاي شير بهش اب بده. اما محيا روزها هم بسختي آب ميخوره چه برسه به شب. شما چكار ميكنيد وقتي نصف شب بچه ها بيدار ميشن؟ خوشحال ميشم نظرتون رو در اين مورد بدونم


سلام عزیزم . من هم خیلی نگران این موضوع هستم اما دقیقا بچه های من هم انگار تا شیر نخورن سیرنمیشن من حتی یک ساعت قبل از خواب هم غذا بهشون دادم اما شیر را حتما میخوان . اگه راهی پیدا کردی به من هم بگو ممنونم
مامی کیارش و کیانا
26 بهمن 90 9:54
ماشاله خیلی خوشگل و خوشمزن
هزارتا بوس


مرسی عزیزم . من هم عاشق تربچه های شما هستم خیلی ماشالا ملوسی هستند
حنا( حانیه و حنانه)
26 بهمن 90 15:51
به به جشن دندونی تون مبارکککککککک
انشالله سور دانشگاه تون و جشن عروسی توننننننننننننننننننننن
عکساتون هم خیلی جیگر بود


مرسی خاله جون سلامت باشین ......انشاالله
مهسا مامان مرسانا
29 بهمن 90 12:35
عزیزم مبارک باشه...اخ که من این دو تا رو بخورم......جیگرهااااااااااااااااااا


سلامت باشید خاله جون
مامان تینا
29 بهمن 90 18:30
عزیزممممممممم

قربونتون برمممممممممممم

من که لینک کردم وبلاگتو میام سر میزنم از این شیطونکا خبر بگیرم

قربونشون برم

بوسسس به آریسا و پارسای گلمممم
.

خدا حفظتون کنه






مرسی عزیزم از این همه ابراز احساسات قشنگت
مامان باران
30 بهمن 90 17:47
وای خدای من کلی خندیدم از دست این دختر وروجک.به گوشهای داداششی چیکار داری خانوم خانوماااااا


:d
آلا
30 بهمن 90 21:29
عاشقشونم


مامان آریا
3 اسفند 90 0:08
الهییییییییییی این 2 تا کوشولو خیلی ملوس و نازن
اریسا خانوم خیلی شیطونیا عزیزم داداشی گناه داره


مرسی عزیزم . هر دوشون ماشالا شیطون شدن
مامانی صبا
3 اسفند 90 11:05
ماشاالله.عزیزم گذر زمانو وقتی میام تو وبلاگ شما حس میکنم.انگار همین دیروز بود که منتظر زایمانت بودم تا بدونم دوقلو داری یا سه قلو


دقیقاً . ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر میزنید
دخترخاله رادین عشق زندگی
6 اسفند 90 14:58
ای جونم چه خواهر برادر نانازی خدا نگهدارشون باشه


مرسی عزیزم
آبشار
9 اسفند 90 0:54
خاله خاطره
9 اسفند 90 15:22
چشن دندونیتون با تاخیر مبارک نازگل های خوشگلم
آخی داداشی چه مظلومه از خودش دفاع نمی کنه و میزاره آبجی جونش راحت باشه
هزااااااااااااار ماشالله خدا حفظشون کنه



مرسی عزیزم نگران نباش داداشی هم به موقع خودش بلده چطور خواهرشو اذیت کنه
نيوشا
10 اسفند 90 12:35
وااااااي غـــــــــــــش كردم اين دخمله چه جيگر شيطون بلاييه چه داداشيه آقايي داره . خدا براي مامانشون حفظشون كنه.


مرسی نیوشا جان


شیوا
16 اسفند 90 20:09
خیلی بامزه و نازن این بچه های گل شما ، کلی از دست این آریسا خانم خندیدم و کیف کردم


مرسی خاله شیوا جون
khale nunu
22 اسفند 90 16:02
man bokhorametuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun
مامان پارساجون
1 اردیبهشت 91 17:14
ماشالا خیلی خوشگل و ناز و جیگرند.خدا حفظشون کنه


مرسی عزیزم
یسنا کوچولو
1 مرداد 93 0:12
ای جونم چقد شیطونههههههههههههههههه