پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

هشت ماهگی

1390/12/11 19:35
نویسنده : مامان ندا
4,725 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوهای قشنگم سلام

اینقدر خستم که حتی توان نوشتن هم ندارم اما دوست ندارم چیزی از خاطرات این دوران شیرینتون جابمونه به همین دلیل هرطور شده نشستم جلو کامپیوتر و شروع کردم :

دو هفته ای میشه که پارسا جون چهاردست و پا شده و دیگه زندگی واسه من نذاشته و آریسای گلم هم سینه خیز میره و هم چهاردست و پا وبیشترمواقع لم میده و با اسباب بازی هاش بازی میکنه و کم کم خودشو میکشه جلو . ماشاالله خیییییلی شیطون شدین اگه یه لحظه ازتون غافل بشم یا یه بلایی سر همدیگه آوردین و یا رفتین سر سیم برق و دمپایی بابا پیمان و میزتلویزیون و ....... البته مامان تا جایی که تونسته راه های خطرناک را برای شما مسدود کرده اما شما دوتا شیطون راه های عبور از این موانع را یادگرفتین .... خدا به داد وقتی برسه که آریسا هم مثل پارسا با سرعت چهاردست و پا بره واااااااااااااااای اون موقع چیکار کنم ؟؟؟؟  الان وقتی آریسا را میبرم توی حمام واسه تعویض پوشکش اگه یادم بره در را ببندم  یه دفعه میبینم یه پیشی کوچولوی خوشگل با سرعت نوووور اومد وسط حموم منم دستم بند شستن آریساست و نمیدونم  چطور جلوی ورود پارسا خان را بگیرم و اگه بخوام پوشک پارسا را تعویض کنم آریسا خانم خونه را میذاره روی سرش که چرا تنها مونده . خلاصه داستانی داریم با شما دوتا مطلب دیگه این که با قدم خوب فرشته هامون سمت بابا پیمان ارتقاء پیدا کرد و مدیرشرکت شد و ساعت کارش بیشتر از قبل شد و این روزها من خیلی بیشتر از گذشته خسته میشم و اما عکس ها و شیرین کاری های جدیدتون در ادامه مطلب ...

این عکس بامزه نمای نزدیک آقا پارسا :

دومین عکس مربوط میشه به وقتی که آریسا خانم شیطونی کرده و ما گذاشتیمش تو کیسه و به دستگیره ی در آویزون شده و خیلی هم خوشحاله....

وقتی که فرشته ها میخوان برن دً دً

ماشاالله دیگه اینقدر شیطون شدین که تو تختتون نمیمونید و میخواین بیاین بیرون :

پارسا

پارسا

و آریسا

آریسا

آریسا

آریسا

و اما شیطونی در استخرتوپ :

پارساااااااا چی میخوای مامان جان ؟؟ دنبال چی میگردی ؟؟؟!!!!!!

 

آهااااااااااااان ، پس موضوع این سیب قرمز و خوشگله !!!!!!!!!!!!!

این هم دو نمونه از لم دادن آریسا خانم و بازی کردنشون :

این هم از مو کشیدن آقا پارسا و اذیت کردن خواهرشون :

و این هم عکسهای دااااااااغ همین امروز که با کلی زحمت گرفتم :

پارسا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان باران
14 اسفند 90 16:47
,وای خدای من مامان خانوم واقعا خدا قوتت بده من که از دست فسقلی خودم همین روزاست که سر به بیابون بذارم .خلی عکس های خوشگلی از جیگر طلا هاتون گرفتید.


واقها همین دعا برای من کافیه خدایااااااااااا صبر و توااااااااان
مامان تینا
14 اسفند 90 22:15
عزیزای دلممممممممممم

عاشقتونم

مامان ندا واقعا خسته نباشی

کلی کیف میکنم میام اینجا عاشق اینجام وبلاگتون روحمو شاد میکنه

خدا حفظتون کنه فرشته ها

مرسی گلم . خوشحالم که باعث شادیتون میشم

آلا
15 اسفند 90 14:35
قربون شیطنتتون
خیلی باحالید
مامانشون دعاکن دا به منم دوتا نینی مثل دسته گلای خودت بهم بده
من عاشق دو قلو دختر و پسرم
ولی چه کنم که خدا تا حالا منو لایق مادری حتی یه بچه هم نکرده چه برسه به دوتا شکلات به خوشمزگی پارسا و آریسا


عزیزم ممنون از لطفت . خدا مهربون تر از این حرفهاست امیدوارم به زودی مادر بشی
مامی حنا و دینا
15 اسفند 90 18:43
خدا صبرت بده حالا که دخترام هنوز راه نیوفتادن دارم غش می کنم چه برسه که راه بیفتن


الان موقع استراحتته عزیزم
مامان پریا و هلیا
15 اسفند 90 20:08
ای جاااااااااااااااااااااااااااانم خنده هاشون منو کشتونده


قربونت برم خاله فریده جووووووون
نایسل
15 اسفند 90 23:51
خدا برات نگهشون داره عشقممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ممنون عزیزم
مهسا مامان مرسانا
16 اسفند 90 17:57
خدا نگهدارشون باشه خانومی......


مرسی عزیزم
مامان تارا و باربد
19 اسفند 90 9:29
چه عكساي خوشملي خدا حفظشون كنه تازه الان خوبيشونه بزار بزرگتر بشن راه برن مي بيني كه چه كارا نمي كنن
سال خوبي داشته باشين


ای دادوبیدااااااااااد
سمانه (مامي دوگل)
20 اسفند 90 11:10
سلام عزيزم خوبي خوشي .

يه چيزي بگم بهم نخنديا تو پست هشت ماهگي تازه ادامه مطلب رو ديدم . لطفا منو شطرنجي كنيد .

ماشاء ا... همه عكسا بسي بسيار زيبا بود . ا زهمه مهمتر عكسي كه منو تحت تاثير قرار داد عكس ددر رفتن خوشملات بود .
خيلي شيرين شدن تو اين عكس . شيرين بودنهااااااااا شيرين تر شدن .

مرسی سمانه جونم

رادین عشق زندگی
24 اسفند 90 10:22
وای که شما چه قدر نازید ماشالله هزار ماشالله اگه با دوستی موافقید خبرم کنید
مهسا مامان مرسانا
28 اسفند 90 1:39
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . .
.

پیشاپیش عیدتان مبارک

.



مرسی مهسا مهربونم

مامان پریا و هلیا
29 اسفند 90 9:07
یا مقلب قلب من در دست توست

یا محول حال من سرمست توست

کن تو تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب من شود همچون بهار

سال نو مبـــــــــــــــــــــارک


مرسی فر یده جونم سال نو شما هم مبار ک
مامان النا و الیکا
16 خرداد 91 15:31
خسته نباشید من هم 2قلو دارم.امیدوارم زیر سایه تون سالم باشند.وبلاگ قشنگی دارینhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif