پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

سیزده به در1391

1391/1/19 9:59
نویسنده : مامان ندا
2,901 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های عزیزم سلام

عاشقتونم ، با تمام وجود میپرستمتون ، هرروز شیرین کاری هاتون بامزه تر میشه و خوردنی تر میشین . امسال عید نمیتونستم مثل هرسال به دید و بازدید برم چون شما دوتا خیلی شیطون شدین ، حسابی خسته شده بودم و روحیه ام را از دست داده بودم از طرفی دوستای خوبمون می خواستن برن کیش و به ما هم اصرار کردن که بریم اما من میدونستم با شما دوتا فعلا نمیتونم جایی برم  به همین دلیل مامان نازی و پدر جون و خاله نوشین و خاله های مهربونم  همه و همه به من قول دادن که بهتر از خودم از شما نگهداری کنند و من برم مسافرت چون الان که شما بهونه ی مامانتونو نمیگیرید میتونم برم وقتی که دیگه "مامانمو میخوام" را یاد گرفتین دیگه امکان نداره بتونم تنهاتون بذارم ، اولش دلم راضی نمیشد شماها را بذارم و برم اما اطرافیان متقاعدم کردند و مامان نازی مرخصی گرفتند و ما بلیط تهیه کردیم و راهی شدیم . خیلی خوش گذشت اما من دلم همش پیش شما دوتا بود ، انشاالله مسافرت بعدی همگی با هم میریم .

دوازدهم فروردین برگشتیم اما شما دوتا به اتفاق مامان نازی و پدرجون رفته بودین ویلای سدزاینده رود . من و بابا پیمان هم سریع لباس عوض کردیم و راه افتادیم که به شما ملحق بشیم، دیگه دل تو دلم نبود که ببینمتون اما وقتی منو دیدین اصلااااااااااا تحویلم نگرفتین و عکس العملی نشون ندادینناراحت اما من وقتی شما را بغل کردم یک دنیا انرژی گرفتم . قربونتون برم که همه زندگی من شدین البته یه چیزی را بگم........ اووووول بابا پیمانچشمک . سیزده بدر را هم در کنار رودخانه ی همیشه زنده ی زاینده رود گذروندیم اما من اینقدر به شما دوتا لباس گرم پوشونده بودم که به محض اینکه نشستیم کنار روخونه شما دوتا خوابتون برد حتی بیدار نشدین عکس بگیریم فقط همون موقع که رسیدیم چندتا عکس گرفتم که همونا را میذارم ......

 

وووووو سوپراییییز سوغاتی آریسا گلم از کیش :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

آلا
19 فروردین 91 17:12
سال نو مبارک
کاش میشد یه گاز کوچولو از این دو تا کلوچه میگرفتم
D
واقعا عاشقشونمX
کلی با دیدنشون شاد میشم
خدا واستون حفظشون کنه
سایه شما هم رو سرشون باشه


مرسی عزیزم از این همه لطف و محبت . زنده باشی
مامان پریا و هلیا
19 فروردین 91 19:15
ای جان عزیزای دلم نااااااااااااازین

چه خونواده خوبی امیدوارم همیشه در کنار هم برقرار و خوش باشین . ندا جونم خوشلیا


مرسی فریده جون از لطفت . قربونت برم چشمات خوشمل میبینه
زهرا (مامی دوقلوها)
20 فروردین 91 9:34
سلام عزیزم سال نو مبارک.........چه جالب تونستین یه مسافرت دو نفره برین ....... جوجوهای من به من همیشه سنجاقن اخه شیر می خورن.....همیشه شاد باشی گلم


سلام مرسی گلم سال نو شما هم مبارک . خوش به حالت اینکه خیلی خوبه آفرین به تو مادر نمونه
پرگل
21 فروردین 91 10:52
به بهههههههه،
ایشالله همیشه خوش باشی و خوش بگذرونی ندا اما بیمعرفت دفعه دیگه نی نی هامون هم ببر خو، گناه دارن
شوگاتی آریسا هم خیییییلی خوشمله مبالکش باشه بوووووووووووووووووووووشششششش


مرسی پرگلیه بی معرفت باز قدیما گاهی یه اس ام اسی میدادی واسه ما
مامان دوقلوها
23 فروردین 91 13:37
سلام
من وقتي داشتم براي سيسموني بچه هاي دوقلوم اقدام مي كردم با وبلاگتون آشنا شدم از اون موقع گاهي مي آم سر مي زنم بچه هام از بچه هاي شما دو ماه كوچيك ترن وقتي عكس هاي سيزده به درشون رو ديدم اينقدر حسرت خوردم كه من چرا با دو تا بچه دوقلو اينقدر تنها شدم آخه خدا مادر مهربونم رو خيلي زود ازم گرفت فكر كنيد من موندم و دو تا بچه. مي دونيد چقدر سخته خدا سايه مادرتون رو نگه داره. وقتي يادم مي آد مامانم چقدر آرزوها برا بچه هام داشت و هر وقت به وبلاگتون سر مي زنم گريم مي گيره..

پاسخم به شما فقط گریه بود . خدا صبرتون بده

سمانه (مامی دوگل)
23 فروردین 91 20:55
نداجونممممممممممم

این خانوم ناناس خودتی . خیلی خوشملی ماشاء ا... .

چقدر ظریف مریفی عسیسمممممممممم

پارسا و آریسا هم که حرف ندارن . جیگرشونو بخولم .


مرسی سمانه جونم از لطفت ، نه بابا خوشگل کجا بود عکسه خوشگل شده
زهراهستم
24 فروردین 91 8:21
سلام عزيزم موش بخوردشون چه نازن
زهرا
24 فروردین 91 8:26
سلام عزيزم چه خشكلن ني ني هات


مرسی عزیزم چشمات خوشگل میبینه
شيما
24 فروردین 91 9:10
چه نازن عزيزم


مرسی عزیزم لطف داری
محدثه
25 فروردین 91 16:41
سلام عزيزم بااجازه ات لينكت كردم خداحفظشون كنه واست


خواهش میکنم . ممنون عزیزم
زهرا
27 فروردین 91 13:38
نداجون منم دوقلوبودم ولي قل ديگه ام فوت شداون پسربود،بچه هاروازطرفم ببوس وزودبه زودازشون عكس بزار


خیلی ناراحت شدم . قسمت این بوده ناراحت نباش امیدوارم این یکی فرشته را خدا بهت ببخشه
نی نی سارا
27 فروردین 91 14:54
تو را ای گل کماکان دوست دارم


به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست

تو را تا زنده هستم دوست دارم
مرسی عزیزم از شعر قشنگت






آلا
27 فروردین 91 21:57
یادم رفت بگم پارسا شبیه مامان ندا و آریسا شبه بابا پیمانه
درسته؟


هرکسی یه نظری میده . من خودم متوجه نمیشم کی شبیه کیه چون هردفعه شبیه یکیمون میشن ))))
مهسا مامان مرسانا
29 فروردین 91 9:24
عزیزممممممممممممممممممم چه مامان خوشگلبییییییییییییییی.....قربونت برم مهربون.....این دو تا گل رو ببوس.......اون مایو قرتی خانوم من رو کشته...
.


مرسی مهساجونم چشمات خوشگل میبینه عزیزم . قربونت برم تو هم مرسانا گل منو ببوس
شیوا
3 اردیبهشت 91 15:44
ای جان به این نی نی های گل و ناز و واییییییییییییییی چی بگم از این عکس اخر که دل من یکی رو برد .


مرسی خاله شیوا