پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

سال نو و نه ماهگیتون مبارک - 1391

1391/1/6 19:28
نویسنده : مامان ندا
2,710 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

             

 

 

عزیزهای دل مامان عشق و هستی های مامان عیدتون مبارکقلبقلب

قبل از هرچیز فرارسیدن سال نو را به همه ی عزیزانی که زحمت میکشن به وبلاگ ما سرمیزنن و نسبت به ما لطف دارن تبریک میگم و برای همه آرزوی سالی خوش همراه با سلامتی دارمقلب .

خیلی وقته که میخوام بیام وبلاگتونو آپدیت کنم اما اصلا فرصت نداشتم و حالا مامان نازی شما دوتا را بردن مهمونی و من با خیال راحت اومدم اینجا .....

 امسال اولین سالی بود که دوتا فرشته درکنار هفت سین ما بودن و ما خیلی خوشحال بودیم البته موقع سال تحویل شما دوتا خواب بودین اما هیجان وجودتون توی خونه بود و من و بابا پیمان خیلی حس خوبی داشتیم . امیدوارم امسال برای همه بخصوص شما دوتا گل من که خیییییلی عاشقتونم سال خوبی باشه و هیچ وقت مریض نشین و همیشه سلامت باشین .... اینقدر دوستتون دارم و عاشقتونم که نمیتونم توصیفش کنم ، هر روز شیرین تر میشین و بیشتر دلبری می کنید . توی خونه هرجا که میرم مثل دوتا جوجه کوچولو دنبال من میاین و وقتی مسیرمو عوض می کنم از روی سر و کله ی همدیگه رد میشین و شما هم تغییر مسیر میدین.... هردوتون میشینید و بازی می کنید و جدیداٌ یکی از کشوهای آشپزخونه توسط آریسا خانم فتح شده  و آشپزخونه شده پاتوق شماها. خیلی به هم وابسته شدین و همه جا دنبال هم و باهم هستین . چند روزه که دستتونو میگیرین به مبلا و کاملا می ایستید و همش دل من می لرزه که نکنه از پشت سر برگردین، به همین دلیل همه چیز رسماً تعطیل شده و من فقط باید چهارچشمی مراقب شماها باشم . در اولین فرصت موهای همدیگه را میکشین و هردو با هم گریه          می کنید و من گریه........ میخواستیم ببریمتون مسافرت اما همون عید دیدنی های معمولی را هم باشما نتونستیم بریم.......افسوسعکس های جدید مثل همیشه در ادامه مطلب

هرجا میرم دوتا فرشته ی خوشگل و خوشمزه میان دنبالم :

عاااااااااشق در فاضلاب توی آشپزخونه هستید :

امان از وقتی که هردوتون یه چیز را بخواین :

عااااشق سیم برق ، بخصوص آریسا . با اینکه مبلا رو به هم چسبوندم خانم کوچولو یه راهی برای دسترسی به سیم پیدا کرده :

و همینطور عاشق آشپزخونه :

زیرگاز محل مورد علاقه ی آریسا خانم :

نی نی ها ی خوشحال :

 

دلیل گریه کردن آریسا در عکس بالا :

و اما عکس های نورووووز :

شیطنت ها در مهمونی خونه ی خاله جون مولود :

بپر بپر روی مبل ها :

و یک شب سرد بهاری :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامی دوقلوها(زهرا)
6 فروردین 91 19:05
سلام مامان دوقلوها خسته نباشین و سال خوبی داشته باشین........امان از دعواهای دوقلوها.....کوچولوهای نازتو ببوس


ممنون زهرا جان شما هم سال خوبی داشته باشین
مامان تینا
8 فروردین 91 10:51
چی میتونم بگم فقط اینکه خدا حافظتون باشه

و یه خسته نباشید به مامان و بابا ی گلتون

وبیشتر مامانی که زحمتتون رو میکشه

خدا حفظتون کنه


مرسی عزیزم
سمان (مامي دوگل)
9 فروردین 91 10:35
سلام عزيزم خوبي خوشي .

سال نو و نه ماهگي گلات مبارك . كلي كيف كردم بابت عكساي خوشگلي كه از شيرين كارياشون گرفتي .

اي جان ناز اين دوتا فرشته رو برم من مخصوصا با اون عكسي كه ابروهاشونو دادن بالا كلي غش و ضعف كردم .
بوسسسسسسسس


مرسی سمان جان سال نو شما هم مبارک
مهسا مامان مرسانا
10 فروردین 91 14:04
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ وای قربونشون برم من.......دلم ضعف کرد با این کارهاشون
مامان باران
11 فروردین 91 15:46
تولد داریم توی وبمون تشریف بیارین
ليندا
12 فروردین 91 17:23
سلام ندا جووووون بچه هارو از طرف من ببوس............ اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن.
مامان پریا و هلیا
13 فروردین 91 0:28
ای جانم که شیطون بلا شدن عسلااااااااااا

بازم عیدتون مباااااااااارک عسلا و همچنین مامان مهربونشون


مرسی خاله فریده ی مهربون . عید شما هم مبارک
مهسا مامان مرسانا
15 فروردین 91 8:15
قربون این دو تا فرشته خوشگل _@@@@@___ _________ســلام___@@@@@___ _________________@@@@@___ _@@@@@@@@@@@@@@@_ _@@@@@@@@@@@@@@@_ ___________________________ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@___آپــــــم__@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ ___________________________ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@__جــیگر_@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ _______ @@@@@@@@______ ________@@@@@@@_______ __________________________ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ________دیـــــر__@@@@______ ______________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______نـکنی____@@@@ _____ ______________@@@@ _____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______*** سلام
مامان آرتین
15 فروردین 91 11:40
ای جونم خداحفظشون کنه
عزیزم حتما براشون اسپند دود کن ماکه فقط به عکساشون نگاه میکنیم دلمون ضعف میکنه


مرسی گلم لطف داری . چشم
مامان نادیا و نلیا
15 فروردین 91 13:32
سال نو مبارک...نی نی هاتون چه نازن...خدا حفظشون کنه...به ما سر بزنین تا اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم...منتظرتون هستیم


سال نو شما هم مبارک . ممنون عزیزم چشم حتما
عسل و غزل
18 فروردین 91 4:18
چه نی نی های ناز و خوشگلی دارید
خدا حفظشون کنه


مرسی عزیزم
عسل و غزل
18 فروردین 91 4:19
با اجازتون لینکتون کردم


خواهش میکنم
یاسی خاله هیلدا
18 فروردین 91 21:59
ماشاالله خیلی نازن خدا حفظشون کنه .خیلی گوگولین . من خیلی دو قلو دوست دارم .نی نی های شمام خیلی شیرینن همه عکساشونو دیدم .شمام بیاین وبلاگ هیلدا خوشحال میشیم


مرسی عزیزم از لطفت . چشم حتما به هیلدا کوچولو سر میزنم
زهرا
24 فروردین 91 8:31
سلام چه جيگرن


مرسی عزیزم لطف داری
خاله طاهره
25 فروردین 91 9:50
سلام عزيزم چقدبچه هات نازن


مرسی عزیزم لطف داری
عمه آتنا
29 خرداد 91 11:20
ای جان چقدر دوست داشتین نی نی هاتوننن
مامان اراد
29 خرداد 91 19:09
سلام .تولدتون مبارک خسته نباشی مامانیه مهربون خییییییییلی باحالن بچهها ماشاالله