پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

انتخاب اسم

1389/12/18 13:10
نویسنده : مامان ندا
2,031 بازدید
اشتراک گذاری

جیگرطلاهای من ، الان یک ماهه که جنسیتتون مشخص شده و هنوز سر اسمتون      به توافق نرسیدیم . آرمین و آرمیتا اسم های منه و پارسا و پارمیدا اسم های بابا پیمان . پارسا را دوست دارم اما پدرام هم قشنگه . خلاصه با کلی کلنجار و با توجه به عشق بابای گلتون به اسم پارسا و اصرار به وجود حرف "پ" در اسم ها به دلیل فارسی بودن، من اسم های پانیسا و پارمیسا و آریسا را در لیستم نوشتم . آریسا "پ" نداره اما به خدااااااااااا قشنگه . کاش خودتون هم می تونستید نظر بدین .

قربون این تکونای ورزشکاریتون برم که پدر منو درآورده . دارین چیکار می کنییییییییین کوچولوهای من؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سوگند
20 اسفند 89 9:42
همیشه سالم باشی.نوشته هات به دل می شینه.


مرسي سوگند جون از لطفت . شما هم سلامت ياشي عزيزم
مامی ایلیا جون و الشن جون
28 اسفند 89 12:07
قلبون اون حرکات ورزشکاریتون .
ماشاء ا... خدا شماها رو واسه مامانی حفظ کنه .
اسمهاتون هم مبارک .
می خواستم بگم اسمهاتون خیلی قشنگه و مامان و بابائی هم خیلی باسلیقه هستن .


مرسي سمانه جون . به پاي سليقه شما كه نميرسه . اون اسم گل پسرات مثل خودشون خوشگله
مامان نگین و نگار
4 فروردین 90 8:23
سلام ندا جون. سال نو مبارک.
امیدوارم توی سال جدید نی نیهای نازت به سلامتی به دنیا بیان و امسال بهترین سال زندگیت باشه .
راستی همه ی اسم هایی که انتخاب کردین قشنگه . من از پانیسا و سارمیسا بیشتر خوشم اومد.


سلام عزيزم . سال نو شماهم مبارك . ممنونم از پيام دلنشينت . اميدوارم سال خوبي داشته باشي در كنار ني ني هاي خوشگلت و همسرت
کامکار
9 خرداد 90 10:59
سلام من کامکار هستم همکار نوشین جون وبلاگتونو خوندم خیلی قشنگه . تک تک جمله هاشون از ته دل با عشق نوشتین . اسم های بچه ها هم خیلی قشنگن . انشالا به سلامتی به دنیا بیارینشون


سلام مرسي به وبلاگ ما سر زدين و ممنون از لطفت عزيزم . انشالا