پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

عید نوروز 1390

1390/1/7 18:54
نویسنده : مامان ندا
1,726 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عشق هاي قشنگم . سال نو مبارك . امسال خيلي عيد سوت و كوري دارم چون به خاطر سلامتي شما دوتا فرشته كوچولو بايد تو خونه باشم و استراحت كنم  . به اميد سال ديگه كه شما ها از سر و كول من بالا ميرين و شيطوني مي كنيد دارم اين روزهاي سخت و خسته كننده را طي مي كنم . وقتي تكون مي خورين تمام دردهام يادم ميره . من تو خونه تنها نيستم خدا و شما دوتا شيطون هم با من هستيد . براتون  موسيقي ميذارم ، قصه مي خونم ، شعر مي خونم ، لالايي ميگم و كلي حرف ميزنم شماها هم هرازگاهي با تكوناتون بهم جواب ميدين . ديگه چيزي نمونده اگه به موقع به دنيا بياين 10هفته ديگه ميبينمتون . به اميد روزي كه هر دوتون را صحيح و سالم در آغوش بگيرم و ببوسم و تمام خستگي ها ي اين دوران را فراموش كنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
7 فروردین 90 18:32
الهی نی نی هات به سلامتی و شادی دنیا بیان


ممنونم مامان ماهان عزيز . انشاالله
paris
8 فروردین 90 10:27
سلام ندا جون منم دوقلو دارم دوتا دخمل توی هفته 28 هستم
اگه دوست داشتی منو با اسم "فرشته های ما "
بلینک تا بلینکمت


سلام عزيزم . به سلامتي . چطور بايد بلينكمت ؟
مامان محمدين
11 فروردین 90 0:59
سال ديگه اوضاع از اين بدتره. باوررررررررر كن.


واي نگو سميه جون يعني از اين بدتر هم هست ؟ اي خدا كمكم ككككككككككككككككككككككككن