پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

یازده ماهگی

1391/3/2 14:43
نویسنده : مامان ندا
4,089 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های آسمونم سلام ، یازده ماهگیتون مبارکماچ

این روزها واقعا انرژی زیادی میبرین و ماشالا خیلی شیطون شدین . صبح ها به محض اینکه چشماتونو باز میکردین،میرفتین اطراف تلویزیون که پر از سیم برق بود و خیلی خطر داشت، به همین دلیل من و بابا پیمان مجبور شدیم تلویزیون را بذاریم روی میزناهارخوری و کلا دکوراسیون خونه را عوض کردیم بطوریکه تمام راههای خطرناک بسته شد اماااااااااااااااااااااااااا.........هردوتون جدیدا بدون کمک می ایستید و به زودی راه خواهید افتاد .....موندم اون موقع چکار کنم ؟؟؟ هنوز راه نیفتادین و  همه چیز را کنار میزنید و به مناطق ممنوعه توی خونه راه پیدا میکنید ، وای به وقتی که بتونید راحت و بی دردسر از موانع عبور کنید .

روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ١٣٩١برای اولین بار مادرجون موهای پارسا گلم را کوتاه و مرتب کردن البته ناگفته نمونه که چندین نفر همکاری کردن تا این موها مرتب شد اما مادرجون نقش اصلی را داشتند همینجا از تمام عواملی که با یاری سبزشان موجب تنفس سرمبارک پارسا خان شدند تشکر میکنم . مبارکت باشه پسرم  قربون اون سر کوچولوت برررررررررررمماچ

در ماه گذشته تولد حضرت فاطمه روز مادر و روز زن بود و امسال اولین سالی بود که من مادر بودم و با شنیدن جمله ی "مادر روزت مبارک "بی اختیار بغض میکردم و اشک میریختم چون تازه فهمیدم چققققدر مادربودن سخته و مادر از زمانی که جنین توی شکمشه دیگه خودشو فراموش میکنه . امیدوارم خدا همه ی مادرها را حفظ کنه و سایشونو از سر بچه هاشون کم نکنه آمین . یک دعای زیبا و یک عکس برای مادرای مهربون میذارم و بعد میریم سراغ عکسای یازده ماهگی :

خداوندا زیباترین لحظه هارا نصیب مادرم کن
که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است

 

 

خونه ی بابا جون حسین و محل مورد علاقه شما وروجکا که همه چیزای تو بوفه مادرجون هم شکستنی هستند و با اینکه خودشون میگن نگران نباش فدای سرشون اما من همیشه نگرانمناراحت 

شروع کابینت بازی و سرکشی درآنها

ابراز احساسات....فرشته و بعد یک جییییییغ بنفش ابله

ایجاد آلودگی صوتی

آریسا پهلووننیشخند و پارسا پهلووننیشخند

آریسا و پستونک

پارسا بی پستونک

یه فرشتهههههههه

یعنییییییییی من کاور خریدم واسه لباسشویی که از دست شما دوتا در امان باشهتعجب

دعوا بر سر پشت فرمون نشستن ، آخه از الان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! باید بریم به فکر دو سه تا ماشین دیگه

قلمروی آریسا گلی

ورود پارسا به قلمرو آریسا و دعوااااااااا

وقتی ما داریم غذا میخوریم مثل جوجه ها میاین دستتونو میگیرین به میز و دهنتونو باز میکنید

وسایل داخل کمد هم از دست وروجکا در امان نیستند

خونه ی خاله جون مولود

زندونی شدن توی تخت ......اما باز هم شیطنت

بازی دالی موشه با مامان

ووووو نشون دادن دندونای آریسا در جواب وقتی ازش میپرسیم دندونات کو

در اینجا هم خونه ی عمه جونه که آریسا جا خوش کرده تو کامیون امیررضا

مرسی از اینکه وقت گذاشتین و به وبلاگ ما اومدین..قلبقلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا
2 خرداد 91 17:25
چه عجب خبري شدازت نداجون،مادرجون راس ميگن فداي سرشون قربونشون برم چه دندوناي تيزي دارن جون ميده واسه گازگرفتن،واسشون اسپنددودكن،پيشاپيش تولدتون مبارك قندعسلا،بوووووس واسه هرسه تاتون جيگرا


مرسی زهرای مهربونم *:
آلاء
3 خرداد 91 18:13
وای خدای من
عاشقتونم
الهی قربون جفتتون برم با امن دندونای مرواریدیتون
دست مامان ندا هم درد نکنه که منو از دلتنگی در آورد
دلم براشون یه ذره شده بود



مرسی خاله آلا جون شما خیلی به ما لطف دارین*:
زهرا (مامی دوقلوها)
4 خرداد 91 0:20
سلام عزیزم ..........اول روز مادر بهت تبریک میگم مامان اولی ها

همیشه دوقلوها شاد و شیطون باشنما هم کلا خونه تغیییییییییییییر اساسی دادیم.به ماهم سری بزن


مرسی زهرا جون منم به شما تبریک میگم .....همچنین برای دوقلوهای شما
مهسا مامان مرسانا
4 خرداد 91 20:36
ندا جون به خدااااااااااااااااااااااااااااااا دلم ضعف میره من این دو تا فرشته رو می بینم ا...قربونشون برم............کلی خندبدم با عکساشون...خدا نگهدارشون باشه


مرسی مهسا جونم خدا نگهدار مرسانا جونم هم باشه که انداره پارسا و آریسای خودم دوستش دارم
پرگل
5 خرداد 91 22:16
ای جاااااااااااااااااان چقدر بامزه ان این دوتا ماشالا ماشالا
چه با هم ست هم میکنن شیطونا
ندا بچلونشون


مرسی پرگلم بوووووووووووس
نسيم-مامان آرتين
6 خرداد 91 9:45
سلام مامان نداجون خدا اين 2فرشته كوچولو رو برات نگه داره كه اين همه نازن
1چيز جالب آرتين من تقريبا1ماه از ني ني هاي شما كوچولوتره
وهروقت شما خاطرات وكارهاي جديد پارسا جونو مينويسي آرتين خان ماهم اونارو بلافاصله تكرار ميكنه
مثلا اول پارساجون دندون درآود چند روز بعدش آرتيني دندون دارشد
آقا پارسا چهاردست وپا رفت آتينم همين طور والانم منتظرم كه بزودي پسمل ماهم وايستا و........
راستي آريساجونم خيلي نازو بامزه وشيطونه



سلام . مرسی عزیزم از لطفت . نازی جیگرشو برم آرتین کوچولو را خدا حفظش کنه
یاسمن (مامان یسنا و دوقلوها )
6 خرداد 91 15:14
ندا جون جیگر گوگولیهاتو بشم من که اینقدر با نک و با مزه شدن . ماشاالله به این 2 تا شیطون .راستی تا تولدشون هم چیزی باقی نمونده هااااا


مرسی یسناجون قربونت برم . آره دیگه چشم به هم گذاشتیم یک سال شد
سحر
6 خرداد 91 19:24
خدا حفظشون کنه منم منتظر یه دختر هستم


مرسی گلم . انشالا به سلامتی. مبارک باشه
مامان محمد مانی
6 خرداد 91 20:21
قربونشون برم.
واقعا از اینکه بهشون سر میزنم لذت میبرم


مرسی عزیزم . محمد مانی را ببوس
مهسا
7 خرداد 91 1:30
سلام مامان مهربون! مرسی که اینقدر قشنگ همه چیزو نوشتی.منم 2 تا نی نی خوشگل مثه تو دارم که 2 ماهشونه ... با خوندن مطالبت خیلی اروم شدم مرسی حداقل می دونم تنها نیستم......................................


عزییییزم زنده باشن . فعلا استراحت کن که روزهای شیرین و سختی درپیشه
زهرا
7 خرداد 91 17:16
واي نداجوني توفاميلمون همه عاشق وروجكهاشدن كاش خدايكي مثه اريسابمن ميدادجيگرشوبخورم عكسهاشونم كمه يكم بيشتركن مثلايه ايده ماخواب فرشته هاتونديديم ياغذاخوردنشونوعكس بگيرازشون ديگه عزيزم


چشم زهرا جون . ممنون از ایده هات
شامیتا مامان تینا
7 خرداد 91 20:20
عزیزممممممممم عالی بود مثل همیشه

عاشقشونممممممممم


مرسی از لطفت شامیتا جان
مبین فرفری
8 خرداد 91 0:43
چه لذتی بردم از عکسهای قشنگ دوقلوهای مهربون بوس بوس


مرسی عزیز م . بوووووس
عسل و غزل
8 خرداد 91 2:47
عزیزم چه نی نی های جیگری داری عاشقشونم.دلم ضعف میره برای دیدنشون


مرسی گلم دخملای شما هم جیگرن
ني ني آينده
9 خرداد 91 11:13
سلام
واي خداي من دوقلو حتم دارم خيلي سخته نگهداري ازشون بكنيد


بله دقیقا