پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

تعطیلات خود را چگونه گذراندید

1391/2/12 17:26
نویسنده : مامان ندا
4,117 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های من عاااااااااااااااااشقتونم

اینقدر دوستتون دارم که نمیتونم توصیفش کنم بعضی وقتها دلم ضعف میره و چنان میچلونمتون تو بغلم که جیغتون در میادناراحت . روزی هزاااااارتا بوستون میکنم و همش دارم باهاتون بازی میکنم . خدایا شکرت چه روزای قشنگی ...... هرروز عصر میذارمتون توی کالسکه و با هم میریم پارک نزدیک خونمون , اونجا را خیلی دوست دارین . یک ساعتی را توی پارک چرخ میزنیم و میایم خونه ........ بسیااااااااار زیبا با هم بازی میکنید من کیف میکنم وقتی نگاهتون میکنم . کلمات ماما ، بابا ، د د ، دالی را یاد گرفتین و از اشکال هندسی دایره و مربع را کاملا میشناسین و با انگشتاتون بهش اشاره میکنید . وقتی بازی میکنیم من پتو را میندازم روی سرم و میگم مامان کووووووو شما دوتا باسرعت میاین پتو را برمیدارین و میگین دااااااالی و بعد اونو میکشین رو سرتون تا من پیداتون کنم و من عاااااااشق این کارتون هستم .

 هفته ی پیش چندروز تعطیل بود با اصرار خاله جون زهرا یک روزش را با مامان نازی و پدرجون و خاله و غزل رفتیم پارک سپاهان شهر خیلی زیبا و عالی بود ، اسباب بازی هاش هم مناسب سن شما بود اما متاسفانه پارسا بدخواب شده بود و اخلاق نداشت اما آریسا واسه خودش روی تاب آواز میخوند و کلی ذوق کرده بود و روز بعدش هم رفتیم باغ و کلیییییی خوش گذشت اینم از عکسای باغ و پارک ........

تاب سواری دخمل گلم

آواز خواندن دخترم

و پسر خواب آلودم

پارسا اومد بغل مامان و به هییییچ عنوان از من جدا نمیشد . حسابی ضدحال زد و همه ی عکسامون بر خلاف میلم تکی شد ناراحت

و اما عکس های باغ

در اینجا پسرم دارن جوجه کباب میل میفرمایند

در اینجا ایشون بهونه گیر شدن و دوباره ضدحال زدن

با مامان نازی و پدرجون

و دوباره تاب بازی - پارسا خوابش میومد و اینجا به زور نشوندمش و عوامل پشت صحنه ی زیادی کمک کردن تا ما یه عکس از آقا بگیریم

اما آریسا دوباره زد زیر آواز

و پارسا بالاخره خوابید و تو اون هوای عالی تا عصر بیدار نشد

آریسا خانم هم درحال شیطونی

عکس تاریخی از آریسا و مامان و باباش

این هم آریسا وقتی ازش پرسیدیم سو سو (لوستر) کوووو

اینم از تعطیلات سه روزه اردیبهشت ماه جای همه خالی خیلی خوش گذشت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

زهرا
12 اردیبهشت 91 20:50
سلام نداجون ماالان مشهديم الان عكساروديدم امشب پروازداريم مواظب خودتوجيگراباش هرروزنازترميشن فداشون بشم


سلام عزیزم زیارت قبول . ممنونم تو هم مراقب خودت باش
آلا
12 اردیبهشت 91 20:55
فقط همین واسه هر دو تا کنجد


: مرررررررسی
حنا
13 اردیبهشت 91 13:52
عکسا عالییییییییییی بود مخصوصا اون عکس هنری بوس بوسی سه نفره


مرسی حنا جونم به پای عکاسی شما از گل دخملای خوشگلتون که نمیرسه ماشالا خیلی ناز شدن خیلی دوستشون دارم بوووووووووووووس
فریده مامان اسرا سالاری
13 اردیبهشت 91 15:57
سلام بچه هاتون رو خیلی دوست دارم با اجازه ادرستون رو لینک کردم به مه سر بزنید


لطف داری عزیزم . اگه برسم چشم حتما سر میزنم
سمان
13 اردیبهشت 91 21:58
ای جانم ندا بچلونشون .

خیلی عسل و ماه شدن .

دخملت زده رو دست پارسا . عجب بلائی شده قلبونش برمممممممممممم

ماشاء ا... هزار قل هوا ...


مرسی سمان جونم قلبونت برم والا چی بگم درسته دخملی شیطون تر شده
پرگل
15 اردیبهشت 91 11:46
ای جااااااااااااااااااااان الهی قربونتون برم که اینقدر ماه شدین
آریسا جونم جیگرتو برم که خوش اخلاقی و اهل تفریح بوووووووووووووووووس واسه جفتتون و بووووووووووس واسه مامان مهربونتون


مرسی خاله پرگل جون مما هم برای شما و سایناجون بوس میفرستیم
مامی دوقلوها(زهرا)
15 اردیبهشت 91 13:13
سلام.عزیزم دیانا هم مثل اریسا موقع تاب خوردن اواز می خونه....در کنار جوجه هات همیشه شاد باشی


مرسی گلم همچنین شما
خاله خاطره
19 اردیبهشت 91 0:45
به به چه مامان و نی نی های خوشگلی


مرسی عزیزم چشمات خوشگل میبینه
مهسا مامان مرسانا
22 اردیبهشت 91 10:55
. ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین

آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم
عزیزم روزت مبارک



مهسا جون روز شما هم مبارک ببخشید دیر جواب دادم
حنا
24 اردیبهشت 91 23:45
روزت مبارک عزیزم


مرسی حنا جون روز شما هم مبارک با تاخیر . ببخشید
زهرا
31 اردیبهشت 91 17:03
سلام نداجوني چراازتون خبري نيس خيلي نگرانتونم
آلاء
1 خرداد 91 10:58
سلام مامان ندا جون کجایی؟ دلم برا فسقلیا یه ذره شده هر روز به عشق اونا وارد اینترنت میشم اما خبری نیست
titinazi
29 خرداد 91 10:08
وبلاگتون خيليييييييييييييييييي نازه اگر به من هم سر بزنيد خوشحال مي شم .
❤مامان آزی❤
12 مرداد 91 20:30
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟