پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

تولد یک سالگیتون مبارک

1391/3/30 12:01
نویسنده : مامان ندا
3,369 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های زندگی من تولدتون مبارررررررررکماچماچ

باز هم از خدای مهربونم بی نهایت سپاسگزارم که این دوتا فرشته ی پاک و معصوم را به من و پیمان عزیزم هدیه داد و در این یک سال رحمت بیکرانش را از ما دریغ نکرد , همیشه و همه جا همراهم بود و کمکم کرد , مراقبت از دوتا بچه با هم , به تنهایی و بدون هیچ تجربه ی قبلی خیلی سخت بود هرچند خانواده هامون تا جایی که میتونستن باهامون همراهی کردن اما بیشتر اوقات تنها بودم و تمام کارها به دوش خودم بود . چندروز پیش جمله ای خوندم که عجیب روی من تاثیر داشت  :

 "" همه را صدا زدم جز خدا   هیچکس جوابم را نداد جز خدا ""

خدایا هزاران مرتبه تو را شکر میگوییم که نعمت بزرگ سلامتی را به ما عطافرمودی ......

و اما تولد یک سالگییییی

دیروز برای جوجه های خوشگلم یه تولد خیییلی شاد گرفتیم . قرار نبود مفصل باشه اما مثل همیشه مامان نازی و پدرجون زحمت کشیده بودن و کلی تدارک دیده بودن و یک جشن مفصل خونه ی خودشون برگزار کردن ؛ دایی جون احمد هم یکی از خواننده های شهیر را که از دوستانشون بودن بعنوان سوپرایز دعوت کردن ، کلی غافلگیر شدیم و حسااااااابی به همه خوش گذشت جای همه خالی بود. عمه جون کیش بودن و بابا حسین و مامان فاطی هم یکم کسالت داشتن و نتونستن بیان تولد اما زحمت کشیده بودن و کادوهای خوشگل براتون فرستاده بودن . خاله نوشین هم که از صبح تا شب تو آشپزخونه همراه مامان نازی زحمت میکشید . دست همگی دردنکنه

راستی پارسای گلم دیگه کاملا مستقل و خودکفا شده و برای خودش از این اتاق به اون اتاق راه میره و خوشحالی میکنه و دست میزنه گاهی اوقات هم شعر تاتی نباتی را میخونهنیشخندماچ و آریسای گلم خودش می ایسته و دو یا سه تا قدم برمیداره قربون راه رفتنتون برم فسقلیای منماچ

هدیه دایی جون احمد و زندایی جون

بیشتر این زحمت ها را مامان نازی ، پدرجون و خاله نوشین کشیدن . دستتون دردنکنه مامان و بابا و خواهر مهربونم امیدوارم بتونم زحمتاتونو جبران کنم ، خییییییییییییییییییلی دوستتون دارمماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

زینب (مامان امیر عباس)
30 خرداد 91 16:33
سلام تولد گل های زندگیتونو صمیمانه تبریک میگم .انشالله همیشه لحظه ها شاد و سلامت باشین. و ثانیه ثانیه های عمرتونو به خوشی بگذرونید
Mona
30 خرداد 91 17:00
سلام تولد آریسا و پارسا مبارک باشه ایشالله صد سال زنده باشید و سایتون بالا سرشون باشه.همیشه میام وبتون خیلی دوست دارم بچه ها روامیدوارم همیشه شاد باشید
مامان آرشیدا قند عسل
30 خرداد 91 17:09
تولدتون مبارک خوشگلا، چه پدربزرگ و مادر بزرگ و خاله مهربونی دستشون درد نکنه چقدر زحمت کشیدن .
زهرا
30 خرداد 91 18:26
فداتون بشم
آلاء
30 خرداد 91 20:54
تولد تولد تولدتون مبارک عشقای خاله الهی که تولد 120 سالگیتونو با همسر فرزندا و نوه هاتون بگیرین هیچی هم کیکبه خودتون نرسه مامان ندا هم ازتون عکس بگیره بزاره اینجا تا من کیف کنم
سمان
30 خرداد 91 22:10
عزیزای دلم تولدتون مبارککککککککک انشاء ا... همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه . مامانیتون خیلی وقته مارو فراموش کرده .
شقایق مامان پویان وپانته آ(گلدونه ها)
31 خرداد 91 7:56
تولدشون مبارککککک ایشاله تولد 100 سالگشونو بگیری
مامان پارسا و پریا
31 خرداد 91 9:21
مبارکه خانمی میبینی تولد یک سالگی دوقلوها چقدر میچسبه خدا قوت
خاله نسيم
31 خرداد 91 10:03
عسلاي خاله تولدتون مباركايشالا 120ساله بشين زيرسايه پدروماد
مادر سپهر خان
31 خرداد 91 14:59
سلام عزيزم تولد اين خوشمزه هاي نازت كه به من واقعا انر‍ژي + ميده خنده هاشون مبارك باشه ايشالله كه هميشه شاهد موفقيت و سلامتيشون باشين عزيزم
مامان پریا و هلیا
31 خرداد 91 18:48
عزیزای منننننننننن یعنی شما دو تا یه سالتون شد وروجکای خوشگل براتون بهترین آرزوها رو دارم جیگرا . مامان ندا برای این یک سال خسته نباشی عزیزم . امیدوارم همچنان با انرژی تمام و بدون خستگی فرشته هاتو بزرگ کنی . دست مامان و بابا و خواهر گلتم درد نکنه خیلی زحمت کشیدن راستی سرویس آرکوت شبیه مال منه
زهرا
31 خرداد 91 23:13
من بازدلم تنگيدواسه بچه هانداجون
ماماني صبا
1 تیر 91 19:48
سلام تولدت گلهات مبارك عزيزم.من هميشه وبلاگتو ميخونم.ميدونم و معلومه كه خانم كدبانويي هستي
مامی دوقلوها(زهرا)
1 تیر 91 19:53
سلام مامان جون اخ قررررررررربونشون برم تولدشون مبارک.انشا... 120 ساله شن
مامان تینا
2 تیر 91 15:03
پارسا و آریسا تولدتون مبارک ایشالله 120 ساله بشید
مامی کیارش و کیانا
3 تیر 91 22:00
تولدتون مبارک ایشاله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشین دوستتون داریم . از طرف من بچلونشون
مریم (مامی برسام وبرسین )
12 تیر 91 17:23
ندا جون تولد دسته گلای نازت مبارککککک میبوسمشون ایشالاه جشن دانشگاه رفتنشون راستی از ژله خیلی خوشم اومد واقعا دستت درد نکنه و خسته نباشی
امیر ماهد
29 تیر 91 15:16
سلام چه شیطونن خدا نگه داره براتون برای من هم دعا کن نینیم سالم باشه
مامان نفس طلایی
2 مرداد 91 17:55
تولدشون مبارک
سپیده
12 آذر 91 0:22
با سلام. خواستم بزارم ولی قفل داره http://koodakeman91.niniweblog.com/