پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

راه رفتن آریسا

1391/4/3 23:08
نویسنده : مامان ندا
3,015 بازدید
اشتراک گذاری

آریسای عزیزم که فقط چند قدم برمیداشت ، دو روزه که خیلی قشنگ و بامزه دست دسی میکنه و راه میره ، حالا دیگه فسقلیای من مثل دوتا جوجو دنبال هم تاتی تاتی میکنند و من فقط دلم میخواد از صبح تا شب بشینم و نگاهشون کنم . از خداوند سپاسگزارم که یک مرحله دیگه از مراحل رشد کوچولوهای من به خوبی و سلامتی طی شد . باید بگم که تو زندگیم روزای خوب زیاد داشتم اما تا به حال اینقدر شیرینی زندگی را احساس نکرده بودم و اگه روزی یک میلیون بار خدارا شکر کنم باز هم در مقابل این همه لطف هیچ کاری نکردم .

(( همزمان با اولین قدم های فرشته های کوچولوم دیروز اولین تار موی سفید شده ی خودم را توی آینه دیدمناراحت و یادم به شعر " موی سپید رو توی آینه دیدم   آهی بلند از ته دل کشیدم " افتاد و ناخودآگاه آه بلندی از ته دلم کشیدم افسوسو با خودم فکر کردم که زمان چه زود داره میگذره و ما قدر این لحظات و جوانیمون را نداریم.... ))

بگذریم .........

غزل جان (دخترخاله کوچولوی خودم) همه ی لگوهاشو هدیه داد به شما تا باهاش بازی کنید اما من گفتم حالا براتون زوده و قایم کردم تا به موقش بهتون بدم ، چند روز پیش کلی کار داشتم و شما نمیذاشتین به کارام برسم و من به فکرم رسید که این لگوها را بهتون بدم تا سرگرم بشین و اونا را ریختم جلوتون و اومدم تو آشپزخونه و خوشحال مشغول کارهام بودم که یه دفعه به خودم اومدم و دیدم سکوت مشکوکی خونه را گرفته ، سریع اومدم تو اتاقتون و با این منظره روبرو شدم و وقتی هم که صداتون میزدم غش غش میخندیدین بریم با هم به ادامه مطلب منظره اتاق را ببینیم :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

زهرا
4 تیر 91 11:04
اي جانم دخترقشنگمون راه ميره،قربون جيگرابرم كه عاشق خرابكاري شدن جديدابوووووس واسه جوجه هاي نازت،واسشون اسپنددودكن
نسيم-مامان آرتين
4 تیر 91 14:31
اي جووووووووووووووونم موش بخوره شمارو نداجون ايشالا هميشه دركنار خانواده ات باشي وگيسوانت به زيبايي به سپيدي برسد تاهميشه دليلي براي رنگ كردن داشته باشي هر سه تاتونو
آلاء
4 تیر 91 15:35
الهی قربون جفتتون بشم الهی قربون اون پاهای کوچولوتون بشم الهی قربون خنده هاتون بشم الهی قربون خرابکاریاتون بشم که ندیده عاشقتونم
ايليا و الشن
6 تیر 91 9:37
اي جونم خوشگلاي ما راه مي رن . قلبونشوننننننننننننن
مامی دوقلوها(زهرا)
6 تیر 91 18:10
مبارک باشه را ه رفتن وروجکت.ای جانم چه جیغی میزنه پارسا .همیشه شاد باشین
پرگل
6 تیر 91 23:50
تولد و راه رفتنتون مبارک شیطونا ندا جون زیاد غصه نخور من 17 سالم بود که اولین تار موی سفیدم رو دیدم و یک روز تمام گریه کردم اما حالا توی سرم تااااااا دلت بخواد موی سفید هست مخصوصا از بعد از جریاناتی که واسم اتفاق افتاد بد تر هم شد الان اگه رنگ نکنم مثل پیرزنا موی سفید دارم
ندا مامان پارسا و آریسا
8 تیر 91 12:37
دوستای گلم از لطف بی حدتون بسیاااااااار سپاسگزارم . منو ببخشید که فرصت نمیکنم تک تک جواب مهربونیاتونو بدم یک دنیا دوستتون دارم
مادر سپهر خان
13 تیر 91 11:20
جيگر قدم هاشون
زهرا
14 تیر 91 15:10
عزيزم دلمون تنگ شده عكس ميخوايم


چشم زهرا جون
مامان پریا و هلیا
14 تیر 91 17:26
قرررررررررربونشون برم من . دختر خوشگلمون راه میره ماشالله . بزن کف قشنگه رو وای شیطنتاشونو می بینم بر می گردم به نی نی گی دخملام . ببوسشون ندا کاش می شد هر وقت آپ کردی خبر بدی بهم
جوجوهای ناز ما
15 تیر 91 12:46
سلام.عیدتون مبارک.
یاسین
17 تیر 91 14:46
سلام به شما دو تا عسلای خوشگل خوردنی که اینقدر ناز و مامانی هستین. من مامان یاسینم تازه امروز باهاتون اشنا شدم عسلای شیرین. به ما هم سر بزنین خوشحال می شم
خاله محمد ماني
27 تیر 91 8:54
جانم . چه ني ني هاي نازي. عزيزم مامان جوني رو اذيت نكنيد ها چون مي دوني كه خيلي دوستتون داره و نگهداري شما چقدر مشكلا فرشته هاي كوچولوي خاله. دوستتون دارم
حنا
19 مرداد 91 14:43
ای جان قلبون این شیرین کاری هاشون بشم من ندا جونم تا چند دقیقه دیگه جواب خصوصیت رو خصوصی برات میذارم عزیزم