پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

هفده ماهگی

1391/8/29 10:27
نویسنده : مامان ندا
2,760 بازدید
اشتراک گذاری

عشقکای من سلام

هفده ماهگی هم به سلامتی به پایان رسید و من از 6 ماه پیش استرس 18 ماهگی و واکسنش را داشتم و هر چه به روز واکسن نزدیکتر میشیم بیشتر مضطرب میشم . چون بزرگتر شدین ، راه میرین ، دست و پا شکسته حرف میزنید و درد را کاملا احساس میکنید و با چهره ی معصومتون نشون میدین . همین الان اشک توی چشمهام جمع شده ، طاقت ندارم گریه و درد و ناراحتیتونو ببینم ، طاقت ندارم ببینم نشستین درد میکشین ونمیتونید راه برین و مثل همیشه ورجه وورجه کنید . خدایا کمکمون کن همه چیز به خوبی پیش بره

آریسای مامان دیگه هرکلمه ای که بهش بگم را تکرار میکنه ( البته اگه تو حس و حالش باشه ) و بعد از گفتنش میخنده و به من نگاه میکنه . پارسای جیگرم هم که خیلی آقا شده و دیگه موهای خواهرشو نمیکشه بلکه یه جور دیگه اذیتش میکنهنیشخند  .

من نمیتونم ناخنهای آریسا لاک بزنم ، گل سر بزنم به موهاش و .... چون پارسا هنوز تفاوت جنسیتشون را متوجه نمیشه و میخواد برای اون هم از این کارای دخترونه بکنم و این شده یک معضل ناراحت

در هفده ماهگی سفر را تجربه کردین البته سفر که نمیشه گفت چون خیلی کوتاه بود . قرار بود بریم خونه ی پدرشوهر خاله نوشین مهمونی ، جمعه صبح ساعت 5 به سمت تهران حرکت کردیم و خداراشکر شما تا  ساعت 9 که به میدان شهیاد(آزادی) رسیدیم خواب بودین .(از عوارضی کاشان تا تهران من پشت فرمون بودم چون بابا پیمان خوابشون میومد، اینقدر این دوربینای جاده از من خوششون اومده بود هیییییییی از من عکس میگرفتن نیشخند) پدرجون و مامان نازی زودتر از ما رسیده بودن به هم ملحق شدیم و اول ر فتیم خونه ای که خاله نوشین و عمو محمد خریده بودن را دیدیم و بعد رفتیم  خونه ی  پدر عمو محمد . پنج دقیقه اول را مظلوووووم و آروم نشستین و اون پنج دقیقه تنها زمانی بود که من و بابا پیمان هم نشسته بودیم ، از همون موقع به شیطنت و بدو بدو بودین تا موقع رفتن ، از بس بازیگوشی کردین ساعت پنج بعدازظهر کاسه و کوزه را جمع کرده و به سمت اصفهان راهی شدیم اما شما وروجکا از شدت خستگی هنوز تو ماشین ننشسته خوابتون برد دوباره تا خود اصفهان . تجربه ی خوبی بود امیدوارم شروعی باشه برای سفرهای طولانی تر و بهتر

در این ماه تولد امیررضا را داشتیم که خونه ی عمه جون را هم خالی از لطف و عنایتتون قرار ندادین . آریسا خانم که تشریف میبردن توی اتاق امیررضا و یک اسباب بازی دوبرابر قد خودشون میکشیدن میاوردن وسط سالن . بیچاره عمه جون از دست شما همه ظرفهای میوه را مجبور شد جمع کنه ، اتاق امیررضاهم که دیگه اومده بود وسط سالن ولی همه ی این کارهاتون شیرینه و من عاشقشونم . خدا حفظتون کنه پشمکای من ماچماچ

در جاده اصفهان - تهران

پاکت چیپس ها را از روی میزناهار خوری کشیدین،چیپساشو ریختین روی زمین و دارین میل میفرمایید

در اینجا پارسای گلم پاهاش سوخته و وقتی دارم پوشکشو عوض میکنم مظلومانه میگه اوووه اوووه

تولد امیررضا و گروه ضربت

 

لبخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نسیم -مامان آرتین
29 آبان 91 11:00
ای جونم ببین تو رو خدا تو تولد همه دارن به دوربین نگاه میکنن اون پارسا فینگیلی نمیدونم رفته تو بهر چـــــــــــــــــــــــــی
راستی پارسای گلم اون تیریپت منو کشته حسابی دختر کش شده این جیگر طلا
آریسا خانم هم که جای خود داره از بس که خانمه


مرسی نسیم جون قربونت برم
نازی
29 آبان 91 13:52
من هر شب وهرروز میام عکسای پارسا وآریسا رو نگاه میکنم هر روز هم قشنگتر میشن مخصوصا وقتی میخندن تو این عکسا چه پارسا برا خودش آقایی شده مخصوصا با اون کفشای کوچیک مردونش.آریسای گل هم که مثل همیشه خوشگله فکر کنم موهاش بلند تر شده الهی قربونشون برم اولین دوقلوهایی هستن که اینقدر من دوسشون دارم


نازی جان خیلی خیلی از لطفت نسبت به دوقلوهام تشکر میکنم . ممنون که به ما سر میزنی
آلاء
29 آبان 91 16:47
ندااااااااااااااااااااااااااااااااااجون
عزیزم کاش میدونستم اومدید تهران
سه سوته میومدم و میدیدمتون
الهی قربون جفت وروجکا بشم که روز به روز خوش تیپ تر میشن


آلاء جان ممنون از لطفت .سفرمون خیلی کوتاه بود وگرنه حتما به دوستای خوبم خبر میدادم چون منم خیلی دوست دارم ببینمشون . در اولین فرصت باهات هماهنگ میکنم با هم باشیم
زهرا
29 آبان 91 17:40
واي چه جيگراي شدن ايناقربونشون برم واقعاخوشتيپن الهي الهي قربون پارسابرم اريساخانم كه جاي خودش هميشه قرتي بوده


مرسی زهرا جون انشالا زنده باشی عزیزم
نرگس مامان طاها و تارا
30 آبان 91 11:00
به به هميشه به سفر.تبريك مي گم.چقدر اين دوتا خوش تيپ شدن بابا عاشقشونم من.


مرسی عزیزم قربونت برم
شقایق مامان پانی پویان
1 آذر 91 15:15
ندا جون مشکل لاک و گل سر برای منم همچنان ادامه دارد....

خسته نباشی.


اگر راه چاره پیدا کردی به من هم بگو گناه دارن پسرکای بی زبون
مامان فندق جون
2 آذر 91 6:12
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ با قلمی به رنگ سبز با دلی به رنگ آبی مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم "تو" که بهترینی "تو" که خاص ترینی "تو" امانی "تو" امینی همه گل های شقایق هستند اما "تو" همانی "تو" همینی "تو" فرشته ی زمینی آپم بیا پیشم دوست عزیز
مامان تارا و باربد
2 آذر 91 10:12
سلام عزیزم 17 ماهگی گلدونه هات مبارک باشه امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشید عکسا مثل همیشه عالیه میگم چه خوب بچه ها تو صندلیشون خوابیدن ماشالا ما چند ماهه که صندلی ها رو از تو ماشین درآوردیم ببوس دسته گلای نازنینتو


مرسی سلامت باشید . ممنون از لطفت ، ما هم جمع کرده بودیم اما چون خواب بودن نشستن وقتی بیدار شدن تقاضای آزادی از توی صندلی ها را میدادن D:
ایلیا الشن
3 آذر 91 8:25
جیگر عسلای خودم رو بخولم .

نداجونم حسابی بوس بوسیشون کن باععععععععشه

اسفند هم براشون بدود . ازچشم بد دورباشن انشاء ا.. عروسکای من .


مرسی سمان جونم تو هم گل پسراتو ببوس
پرگل
3 آذر 91 16:11
ای قربون این پسره من بشم که دلش گل سر و لاک میخواد
خو دوست داره قشنگ بشه خو
عاشقتونم هوارتا


زنده باشی عزیزم منم عاشقتم