پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

و حالا نوبت پارسا

1391/9/11 13:06
نویسنده : مامان ندا
1,513 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه با این که به محض مریض شدن  آریسا جون، پارساجونم را ازش دور کردیم اما بعد از یک هفته درست موقعی که خوشحال بودم از اینکه حال دخترکم بهتر شده پارسا تب کردگریه . امروز صبح تب پارسا شروع شد و دوباره همه چیز از اول گریه، خدایا کمکم کن ، رسیدگی و نگهداری این فرشته ها توان و قدرت میخواد به من توان بده که بتونم از پس این روزهای سخت بربیام اوه

قبل از مریضی و مطالبی که فراموش کرده بودم بنویسم :

هردوتون به شوفاژ دست میزنید و لب هاتونو غنچه میکنید و میگین اوووووووه ، میخواستم از این کار فیلم بگیرم واون موقع دیگه به شوفاژ دست نمیزدید من هم گفتم دست بزنید مامان جان ، دست بزنید....و یکدفعه دیدم آریسا شروع کرد به دست زدن و خندیدنتشویق و من هم مرده بودم از خنده و گفتم نهههههه دست نه منظورم اینه که به شوفاژ دست بزنید اما آریسا از اینکه من میخندیدم خوشش اومده بود و فقط دست میزدنیشخندماچتشویق

 

موهای آریسا را با  یک کش کوچولو بسته بودم اما اصلا خوشش نیومده بود . من مشغول کارهام بودم که دیدم آریسا با موهای پریشون اومد (همون یه کوچولو مو را میگم نیشخند) . بهش گفتم آریسا گلم کشت کو مامان ؟؟؟ و آریسا با یک لبخند خیلی خوشگل چشمش را به من نشون داد و من کلی چلوندمش و بوس بوسیش کردمماچماچ

پارسای گلم به شیشه آبلیمو دست میزنه ، انگشتشو میکنه تو دهنش و لبها و صورتش را مثل وقتی که یه چیز ترش میخوره میکنه الهی قربونتون بررررررررررررررم ماچماچ

پارسا خودش تب خودشو میگیره! امروز از من یادگرفته تب گیر را برمیداره دکمشو میزنه و میذاره تو گوشش بعد هم از تو گوشش درمیاره و نگاهش میکنهماچماچ

امیدوارم هردوتون زود زود خوب بشین و دوباره با هم بازی کنید و منو حرص بدین اشکال نداره حاضرم حرص بخورم اما شما مریض نباشین . مادر دورتون بگرده عسلای خوشمزه ی منبغلماچماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نازی
11 آذر 91 19:51
سلام ندا جون خدا رو شکر آریسا جون خوب شد امیدوارم که پارسا گلی هم زود تر خوب بشه وای من که هر روز وب روچک میکردم که شما خبر بدی کی حال این گوگولی خوب میشه. بازم خدا رو شکر
نرگس مامان طاها و تارا
12 آذر 91 7:54
واااااااااي نه!!!!!!!!!!چقدر مي فهمم حست
زهرا
12 آذر 91 8:04
اميدوارم پسرقشنگم زودترخوب بشه ساساي خاله اين اريساتابخوادمودربياره من يكي رودق ميده
آلاء
12 آذر 91 9:29
ای واااااااااااااااااااااااااااااای من این فسقلی هم مریض شد؟ الهی قربون لون شیرین کاریاشون برم من
خاله نسیم
12 آذر 91 11:54
دوقلو به اینا میگنا طاقت ندارن یکی درد بکشه ویکی دیگه نه
پرگل
14 آذر 91 16:12
آخی ندا خیلی سخته میدونم واقعا خسته نباشی ایشالا پارسا هم زودی خوب بشه خیلی کاراشون با مزه ست بخورمشون آب نباتا رو