پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

هایپر استار سیتی سنتر

1391/10/10 16:47
نویسنده : مامان ندا
3,330 بازدید
اشتراک گذاری

عشقکای مامان سلام

از خانه نشینی خسته شده بودم به خاله جون زهرا گفتم چهارشنبه بیاد خونه ی ما که با هم باشیم اما خاله گفت من ظهر از سرکار میام دنبالت تا بریم خونه ی ما عصر هم بریم سیتی سنتر ، چهارشنبه شد و طبق برنامه رفتیم خونه خاله جون که خیلی هم زحمت کشیده بودن و عصر رفتیم هایپر استار ، دقیقا شبیه کارفور در دوبی و تایلند و جاهایی بود که دیده بودم . شما دوتا هم چه کیفی کرده بودین تو این سبدخریدها . یه کم خرید کردیم و از همونجا شام گرفتیم و اومدیم خونه خاله ، بابا پیمان هم اومدند شام خوردیم و خسسسته اومدین توی ماشین خوابیدین . روز پنج شنبه مامان نازی اومدن  آریسا را بردن تا من یه کم به کارهام برسم و استراحت کنم . شب پنج شنبه با عمو علی و خاله مرجان رفتیم رستوران شب نشین ،جای دخملم خییییلی خالی بود ، همش دلم پیش آریسا بود . خیلی خندیدم و خوش گذشت بعد هم رفتیم خونه ی خاله مرجان و تا ساعت 2 اونجا بودیم . صبح جمعه مامان نازی زنگ زدن که آریسا دیشب تا صبح توی تب سوخته و نصف شب پدرجون بیچاره تو برف و سرما رفته استامینوفن خریده و مامان نازی و خاله نوشین تا صبح داشتن پاشویش میکردن ، من داشتم میمردم از عذاب وجدان و شوکه شده بودم از این خبر ، آخه چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟ زنگ زدم به دکترتون و ماجرا را تعریف کردم دکتر گفت این تب واکسن 18ماهگی در دخترها یک هفته بعد عکس العمل نشون میده . خیالم راحت شد و به مامان نازی زنگ زدم که دیدم میگن درسته چون روی بدنش و زیر پوست صورتش یه دونه های ریزی هم زده . قرار بود جمعه خونه مادرجون باشیم اما من موندم پیش آریسا و پارسا و بابا پیمان رفتن خونه ی مادرجون . اماااااا آریسا حالش بدتر شد و جمعه شب خونه ی مامان نازی موندیم که خدا راشکر تب قطع شد اما سرفه و آبریزش بینی هردوتون شروع شد و این یعنی اینکه دوباره هردوتون سرماخوردین و همه چیز از اول شروع شد.......... نشد ما یه جایی بریم خوش باشیم بعد از دل و دماغمون در نیاد

در هایپر استار

این هم در رستوران شب نشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

شیما مامان درینا
10 دی 91 17:10
سلام وبلاگ قشنگی دارین اولین بار که به اینجا سر می زنم دوقلوهاتون ماشالا خیلی بامزه و نازن براشون اسپند دود کنید . واقعاً کار سختی دارین من تو بزرگ کردن یکیش کم می آرم البته می دونم که خدا به شما نیروی مضاعف داده موفق باشید .
آلاء
10 دی 91 17:15
ای وای من چرا بازم عشقای من مریض شدن الهی که همیشه شاد و خوش باشید راستی ندا جون من حرفمو پس میگیرم آریسا شبیه شماست و پارسا شبیه بابا پیمان
آلاء
10 دی 91 17:16
ندا جونم فکر کنم خصوصی دفع پیشمو ندیدی


آلا جان ببخشید. نمیدونم چرا جوابی که دادم نمایش داده نمیشه . عزیزم من قبلا در نی نی سایت در کلوب مادران دوقلوها با نام ندا مامان دوقلوها فعال بودم اما الان فقط از طریق وبلاگ با دوستانم ارتباط دارم چون وقتی برای کلوب رفتن ندارم.
نازی
10 دی 91 18:26
آخ آخ چه کیفی کردن این جوجوها برا خودشون یادش بخیر منم که کوچیک بودم مامان بابام میزاشتم تو این چرخ ها برا خودم حال میکردم یادش بخیر واقعا.الهی هیچوقت پارسا وآریسا جون مریض نشن
هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 19:43
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
نسیم -مامان آرتین
11 دی 91 10:30
ندا جون مراقب باش دوباره خودت سرما نخوری این فسقلیهارو هم ببوس بابا ماهم چند وقت پیش رفتیم هایپر مارکت که آرتین آبرو برامون نگذاشت وآخر سر هم با یک بغل شکلات اومدیم بیرون چون همه داشتن به این پسملی ما فقط شکلات میدادن
مامی دوقلوها(زهرا)
11 دی 91 14:12
سلام ندا جون یلداتون هم مبارک ماشا.... این قد تند تند پست میذارین وقت نمی کنم براتون نظر بدم.دوتا خوشگل ها رو هم ببوس چه جالب اریسا تقریبا شبیه شما و پارسا شبیه باباییش
آلاء
11 دی 91 18:47
عزیزم این جوابتو دیدم یه خصوصی دیگه بود دوباره میفرستن
زهرا
11 دی 91 21:36
الهي خاله بميره ديگه مريضيتونونبينه
مامان تارا و باربد
12 دی 91 0:06
سلام عزیزم خوبی طفلی نازنینا ایشالا چیز مهمی نیست هر چه زودتر خوب میشن همیشه به شادی و خوشی عزیزم اسپند دود بده
مامان گلی
16 دی 91 0:32
سلام ندی جون. خوبی عزیزم.ناز خوشکلات مریض شدن وای چقدر بد.این واکسن هم معظلی شده برا مادرا. چه خوب که عکسشنونو پذاشتین.بنظر منم پارسا جون خیلی شبیه باباشونه.
مامان گلی
16 دی 91 0:33
شب یلدا هم لباسای نازی داشتن.منم 2 دست این مدلی خریدم.ایشالاه سال بعد تنشون کنم.
مامی کیارش و کیانا
16 دی 91 13:09
ندا جون ایشاله مریضی ازشون دور باشه و همیشه خوش باشین خوشگلای خاله رو ببوس
مرسدس
17 دی 91 19:56
به به ...به این دوقلوی جیگر و بامزه... خیلی وقت بود میومدم اینجا و فکر می کردم آپ نمی کنی!!!! عجب ...چرا نگاه نمی کردم به کنار صفحه؟!!!!! می گم که مامانی شما خیلی آشنا هستی برام...می تونم فامیلت را بپرسم؟ البته من هم اصفهانی هستما که توی تهران زندگی می کنم...
شقایق مامی پانی پویان
17 دی 91 22:08
ایشاله که آریسا گلی بهتر شده باشه ما آپیممممممممم مامان تنبل پس کجائی ؟
نازی
18 دی 91 9:38
سلام یه مطلبه درباره تو وبم مربوط میشه به شما هایی که دوقلو دارین خوش حال میشم بخونیذد ونظرتونو بزارید
نرگس مامان باران
18 دی 91 15:10
سلام دوست من من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتیله رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره فقط تا 20 دی میشه رای داد ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
پگاه
2 بهمن 92 19:41
خیلی مطلب خوبی بود و مخصوصا دوقلوهای نای دارید خدا انشالله 1000 سال بهمتون عمر بده