پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

تولد مامان ندا ، خانه ی خاله مرجان و عمو علی و .....

1391/11/17 16:03
نویسنده : مامان ندا
3,175 بازدید
اشتراک گذاری

عشقک های مامان سلاااااامماچماچ

 یه عاااااالمه مطلب برای نوشتن دارم اما به خاطر خاله ها ی مهربونمون که عکس خواستن ، توی این پست فعلا مطالب مصور را میذارم تا انشاالله سرفرصت بیام و متن ها را بنویسم . پس بزن بریم ادامه ی مطلبچشمک

راستی از همه ی پیام های قشنگتون برای تبریک تولدم تشکر میکنم

اینجا آریسا خانم برای اولین بار با مامان اومدن آرایشگاه و کلااااا دکوراسیون آرایشگاه را عوض کردن

تولد مامان اجازه ندادین خودم شمع تولدم را فوت کنم

با فوت خاموش نمیشد با دست میزدین روی شمع و کیک

این هم نتیجش

تولد تموم شد

اینجا اومدیم خونه ی دوستمون خاله مرجان و عمو علی که بیچاره ها پشیمون شدن از اینکه ما را دعوت کردن ؛ همیشه میگفتن کجا میخواین برین؟ بشینید ما همیشه تا یک و دو نصف شب بیداریم اما این بار گفتند "تشریف داشته باشین ؛ ما تا ساعت یازده بیداریم" نیشخند من تو دلم مرده بودم از خندهقهقهه

جای دستتون روی دیوار ساکت

آریسا بانو و اجاق گاز همراه با موزیک تق تق تق تق تق تق تق دکمه ی فندک

ایشون هم که این طرف مشغول بودن

بعد رفتن سراغ دکورها

بخدا خیلی بامعرفت و صبورن که هیچی نگفتن . اینم از این .

حالا بریم خونه ی خودمون:

 یک بعدازظهر خوب که فضا را برای بچه ها شاد کردم و دستمال به دست کردی رقصیدن

 

جایی که عاشقش هستند و میرن قایم میشن و یه دفعه دوتایی با هم اینجوری میان بیرون :

موضوع بعدی :

خدا نکنه یکیتون خواب باشید و اون یکی بیدار ، طاقت یک لحظه دوری همدیگه را ندارین و میخواین اون که خوابه زود بیدار بشه و با هم بازی کنید و مغز مامان را بجوید

و بعد از بیدار شدن ابراز محبت شروع میشه

و در آخر کسی که با محبت زورکی بیدار شده با جیغ های بنفش و گریه های ممتد شروع به پیاده روی روی اعصاب مامان میکنه ، اون یکی هم خوشحااااال میره دنبال بازی خودشاوهابله

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (16)

نازی
17 بهمن 91 19:47
ای جانم چه عکسایی ندا جون خدا قوت عجب شیطون شدن این دوتا چه ابراز علاقه ای میکنه این پارسا پارسا موقع بیدار کردن آریسا خیلی رفتاراش بانمکه پوکیدم از خنده با این ابراز احساساتش روز به روزم بزرگتر میشنایشالله همیشه سلامت باشید


مرسی نازی جون همین خدا قوتت کلی برام ارزش داشت و خستگیم دررفت . مرسی عزیزم
مامان تینا
17 بهمن 91 20:29
عزیزم اول از همه تولدت رو تبریک میگم امیدوارم با این هدیه های عزیز و ارزشمندی که خدا بهت داده سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنید .

دوم اینکه من هلاک این دوتا شیطونم ،همین

تمام!


عزیزم ممنون از تبریک و دعای خوبت .
مرسی لطف داری گلم

آلاء
17 بهمن 91 21:11
الهی قربون شیطنتاشونننننننننننننننننننن
ندا جون ما تا 4 و 5 صبح هم بیداریماااااااااااا تشریف بیارید


میبینم که 5 ماه ازم بزرگتری


زنده باشی آلاء جان
خیلی ها از این حرفها میزدن اما یک بار که بودن با این وروجکا را تجربه کردن حرفشون عوض شد

جدی میگی؟؟؟ من فکر میکردم تو متولد 67 ، 68 باشی
زهرا
18 بهمن 91 7:10
الهي قربونشون برم نداجون خيلي قشنگ ابرازاحساسات ميكنن من يكي هيچوقت ازاين وروجكاخسته نميشم!خوب نداجون بنظرت من متولدچه سالي ام؟يه حدس بزن حتما!بعدميام ميگم بهت


زنده باشی عزیزم . مرسی از لطفت . چندتا زهرا داریم که فقط یکیشون وبلاگ داره و من همیشه این زهراهای مهربون را قاطی میکنم . ببخشید من نمیدونم شما کدوم زهرا هستی
نسیم-مامان آرتین
18 بهمن 91 8:43
ای جون دلم عاشقشونم به خدا
ندا جونم هر وقت دپرسم و بی حوصله همین که این فسقلیها رو میبینم لبام میخنده خدا نگهدارشون باشه


مرسی نسیم جون
امیدوارم همیشه خنده روی لبهات باشه و هیچ وقت بی حوصله نباشی اما خوشحالم از اینکه میای تو وبلاگ بچه ها حس خوبی پیدا میکنی
مامان تارا و باربد
18 بهمن 91 8:57
سلام گلم باز هم تولدت مبارک باشه امان از دست وروجکای شیطونی که به همه چی کار دارن ماشالا به دردونه ها می بوسمشون


مرسی انیسه جون سلامت باشی . ممنون از اینکه با این همه مشغله ای که داری باز هم ما را فراموش نمیکنی کم لطفی من را ببخش ، عسلا را ببوس
زهرا
18 بهمن 91 11:34
نداي عزيزم منكه وب ندارم همون زهرايي كه عروسي گرگان دعوتت كردامسال


شما هم همون 67 ، 68 فکر میکنم باشی
آلاء
18 بهمن 91 17:31
وای ندا جون یعنی اینقدر خوب موندم


من که ندیدمت ، چون گفتی دانشگاه قبول شدی اینجوری فکر کردم
مامان نازي
19 بهمن 91 7:52
عزيزاي من من كه هروقت سر كارم خسته ميشم ميام سر وبلاگ شما وخستگي درمي كنم با ديدن روي ماه شما عزيزاي دله من


شما عشق و نفس و هستی ما هستین مامان نازی جوووووون الهی من قربون اون مهربونیاتون بشم
پرگل
19 بهمن 91 14:33
تولدت مباااااارک ندا ایشالا 120 سال زنده باشی، بخورم این دوتا وروجکاتو خیلی بامزه ست کاراشون


مرسی پرگلم قربونت برم بازم به معرفت تو که احوال ما را میپرسی
مریم مامان محمد مانی
20 بهمن 91 23:59
وای خداااااااااااااااااااااااااا
بخدا دلم ضعف میره براشون و مدام هم ماشالله میگم بهشون


مرسی مریم جون ، لطف داری
زهرا
22 بهمن 91 15:00
نه نداي عزيزم من متولد72هستم تازه دوماه زودتردنيااومدم چون دوقلوبودم وگرنه ميشدم73


:o
آلاء
22 بهمن 91 15:24
دانشگاه مقطع دکتری قبول شدم



آفرییییییییییین موفق باشی عزیزم
آلاء
23 بهمن 91 19:56
مرسیییییییییییییییییییی
دختر عمه طاها
29 اسفند 91 19:44
الان من منفجرشدم از خنده یهنی
چه باحال بیدارش کرد
خخخخخخ

خسته نباشی پارسا کوچولو


انشاالله همیشه شاد باشی
مامان یاسنا
1 مرداد 93 15:48
ای جونم قربونتون برم
مامان ندا
پاسخ
زنده باشید