پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

سال نو مبارک (1392)

1391/12/29 18:32
نویسنده : مامان ندا
2,351 بازدید
اشتراک گذاری

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد
رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت
را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینمایم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آلاء
29 اسفند 91 21:59
سال نو پیشاپیش مبارک
امیدوارم این خونواده 4 نفره که با تمام وجود دوسشون دارم همیشه شاد و سالم باشن و امسال سرشار از اتفاقات شیرین باشه


سال نو شما هم مبارک
مرسی از این همه لطف و محبتت آلاء جان ، من هم برات سال خوبی را آرزو میکنم و امیدوارم امسال سال گرفتن بهترین هدیه زندگیت از خدا باشه انشاالله
مامان سروش و سروین
30 اسفند 91 0:39
سلام. سال نو مبارک. بهترینها رو براتون آرزومندم.


سلام ، مرسی عزیزم . سال نو شما هم مبارک من هم سالی سرشار از خوشی و سلامتی و برکت براتون آرزومندم
مهسا مامان مرسانا
30 اسفند 91 11:24
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . نامت در اندیشه ام و مهرت در قلب من است. دوستت دارم سال نو مبارک ...




ممنون مهسای عزیزم ، ما هم شما را دوست داریم و سال نو شما هم مبارک باشه
زهرا
30 اسفند 91 17:54
سلام عيدتون مبارك جيگرا


سلام عید شما هم مبارک
مامان باران و بارین
2 فروردین 92 17:32
آرزو دارم سال جدید سال به بار نشستن آرزوهای قشنگت باشه...


مرسی دوست عزیز و مهربونم ، ممنون از آرزوی خوبت، همچنین برای شما .
شقایق مامان بنیتا و برسام
3 فروردین 92 0:56
سلام ندا جون سال نو مبارک باشه
به امید روزهای خوبتر و قشنگتر برای تو و عزیزهای کوچولوت


سلام شقایق عزیزم ، سال نو تو هم مبارک . میدونی که خیلی دوستت دارم ، من هم برای تو و خانوادت بهترینها را در سال جدید آرزو دارم
بهاره (مامی آریا و پوریا)
4 فروردین 92 14:50
عیدت مبارک ندا جونم. ایشالا سال خوبی در کنار خانواده ات داشته باشی.

راستی عید اصفهانی یا مسافرت؟؟؟ من دارم میام اصفهان. اگه بودی دوست دارم ببینمتون.


عید تو هم مبارک بهاره جونم . مرسی عزیزم همچنین شما

بهارههههههههههههه دختر مگه تو شماره منو نداشتی؟؟؟؟؟؟؟چرا بهم زنگ نزدی؟
ببخشید من جایی نرفتم اما پارسا مریض بود و همش دستم بند بود اصلا فرصت نکردم حتی لپ تاپم را روشن کنم امروز پیامت را دیدم و فوق العاده ناراحت شدم واقعا عذرخواهی میکنم دوست جونم
هــانــی
7 فروردین 92 18:07
فکر کنم همه ی وبو خوندم تازه دوره هم کردم
آپ نمی کنین؟


ببخشید من در ایام عید خیلی گرفتار بودم در پست بعدی توضیح میدم . ممنون از لطفتون به ما
پرگل
11 فروردین 92 19:36
سال نو مبارک واستون از خدای بزرگ بهترین هارو آرزو میکنم امیدوارم سال پر از برکت و سلامتی و خوشی واستون باشه و در کنار هم خوشبخت خوشبخت باشین یه بوس برای پارسا و یکی دیگه برای آریسا و یه بوس اسپشیال هم برای دوست خوبم ندای گل که عاشقشم



پرگل عزیزم ممنون از این همه لطف و محبت ، من هم خیلی شما و سایناجون را دوست دارم و براتون بهترینها را در سال جدید آرزومندم و از همینجا هردوتون را میبوسم امیدوارم هوا بهتر شد بتونیم همدیگه را ببینیم
آلاء
15 فروردین 92 18:30
سلام سال نو مبارککککککککککککککککک
کجاییییییییییییییددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم تنگ رفتهههههههههههههههههههه


سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک
مونوم دلوم تنگ رفته ...........
مامان تارا و باربد
17 فروردین 92 9:31
سلام عزیزم خوبید خوش می گذره دلمون تنگ شده بابا


سلام گلم ، منم دلم برای همه دوستای خوبم تنگ شده ، تو این مدت خیلی گرفتار بودم اصلا فرصت نکردم لپ تاپم را روشن کنم ببخشید
زهرا
17 فروردین 92 14:24
سلام نداجون دلمون تنگشده حسابي واسه جيگرامون


سلام عزیزم دل من هم تنگ شده ، به زودی میام
زهرا(مامان علی و امید)
17 فروردین 92 21:16
سلاام ندا جان .. سال نوتون مبارک .. ان شالله سال خوبی داشته باشید ..
گلهای نازت و ببوس


سلام زهراجونم ، سال نو شما هم مبارک ... همچنین شما عزیزدلم
شقایق مامان گلدونه ها
17 فروردین 92 23:21
سال نو مبارککککک

کجائین پس؟


سال نو شما هم مبارک ، خیلی گرفتار بودم ببخشید