پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

اول صبح پارسا خان

1392/4/17 16:00
نویسنده : مامان ندا
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کلوچه ها

دیشب تولد مامان نازی بود ، خونشون بودیم یه تولد کوچولو و شاد گرفتیم، خیلی خوش گذشت . شماها هم همش میگفتین "تبلد تبلدت مبارک " و دلبرانه نانای میکردین . نذاشتین ما یک عکس با شمع روشن بگیریم ، هرچی شمع ها را روشن میکردیم ، دوتا وروجک در چشم به هم زدنی خاموششون کرده بودن . کیک هم که توسط شما دوتا بخصوووووووص آریسا خانم یک دیزاین خاصی پیدا کرد و سوراخ سوراخ شده بودنیشخند . دیروقت اومدیم خونه و شماها خسته خوابیدین ، من هم از فرصت استفاده کردم و برای اولین بار بعد از دوسال روی تخت عزیز خودم خوابیدم ، اولش استرس داشتم و هی از خواب میپریدم بهتون سرمیزدم اما بعد دیگه به یک خواب عمیقی فرو رفتم . وقتی بیدار شدم باورم نمیشد صبح شده و من هنوز روی تخت خودم خوابیدم تعجب . وای خدا جون شکرت یعنی این فسقلا دیشب اصلا بیدار نشده بودن ، تو حالت ذوقالیده گی
بودم که اومدم تو اتاق دیدم پارسا نیستتعجب خیلی ترسیدم و دویدم توی سالن ، دیدم پسرم رفته نشسته روی بار آشپزخونه ، سبد میوه را گذاشته جلوش و داره با آرامش آلو سیاه میخورهخنده ، هردفعه یک لطفی هم به ماهی بیچاره میکنه و تکه ای از آلو را درمیاره میندازه تو تنگ اون بیچاره نیشخند، از دیدن صورت خونسردش مرده بودم از خنده قهقههقهقهه . خیلی این کارش جالب بود دلم میخواست بنویسمش که هیچ وقت یادم نره . راستی گل بچه های من دیشب تا صبح اصلا ج.ی.ش نکرده بودن و لباسهاشون خشک خشک بود ، خدایا شکزت که دیگه دارن یاد میگیرن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

بزرگترین فروشگاه اینترنتی
17 تیر 92 16:15
سری کامل مجموعه بی نظیر بی بی انیشتین 28 قسمت در 4 DVD ویژه کودکان 3 ماهه تا 3 ساله ارسال رایگان به سراسر کشور قیمت فوق العاده 15000 تومان آموزشهایی از قبیل اشکال، رنگها، حیوانات، اعضای بدن، آشنایی با زبانهای مختلف دنیا، سازهای موسیقی سبک های نقاشی، زبان اشاره، فصل هااشکال مختلف آب و.... است. در واقع 28 فیلم ، 28 موضوع مختلف را به بچه به زبان خودشان آموزش میدهد. از عروسک ها و اسباب بازی ها و حضور بچه ها و نقاشی و تصاویر واقعی از طبیعت و اطراف استفاده شده است و مفاهیم و کلمات بصورت لغت لغت بیان میشود و مفهوم آنها از طریق تصاویر برای بچه ها مشخص میشود. از موسیقی های موتزارت و بتهوون و باخ و مجموعه شعر های آموزشی انگلیسی (Nursery Rhymes) نیز برای آموزش در این مجموعه استفاده شده است. برای اصفهانی ها بسته همان روز به دستشان می رسد. در صورت تمایل و دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ ما سر بزنید: http://stud.blogfa.com/
رعنا
17 تیر 92 21:15
من خیلی نینی های شما رو دوست دارم
مخصوصا دیگه وقتی شیرین کاری میکنن!


مرسی از لطفت رعناجان
آلاء
17 تیر 92 21:19
من میگم این بچه ها فوق العاده مهربونن

عزیزمممممممممممم واسه ماهی هم آلو میریخت

دوتا ماچ آبدارررررررر و صدا دار از طرف من واسه فندقای خالههههههههههه


مرسی از لطفت آلاء جان ،
مامان صدرا
18 تیر 92 9:20
ماشاالله به آقا پارسای مهربون و خواهر گلش که دارند بزرگ میشن و کارهای مامانی رو کمتر می کنند.
خانومی خدا قوت


مرسی عزیزدلم ، همچنین
نرگس مامان طاها و تارا
18 تیر 92 12:02
تبريك مي گم ندا جون.مطمئنم اين لحظه ها خيلي شيرين و به ياد ماندني.
منم گاهي دلم براي تختي كه تقريبا دوسالي ميشه جوابمون كرده خيلي تنگ ميشه


مرسی نرگس جون ، همین طوره عزیزم ، زود میگذره و زندگی مثل قبل میشه سلامت باشید انشاالله
نسیم-مامان آرتین
19 تیر 92 12:22
ای جون دلم من قربون اینپسمل ناز وشیرین خودم بشم که این همه نازه ویه پارچه آقاست


خدانکنه عزیزم ، زنده باشی دوست جونم
نازی
19 تیر 92 18:14
ای جان چه ریلکس بوده این پارسا خانواسه ماهی هاهم داده شریکی لذت ببرن نشون میده واسه خودش داره آغایی میشه


مامان تارا و باربد
19 تیر 92 18:55
سلام عزیزم تولد مامان نازی خیلی مبارکه ایشالا همیشه به شادی و کیک خورون
آفرین به این قند عسل میوه خور که ماهی رو هم فراموش نمی کنه می بوسمتون


سلام انیسه جونم ، مرسی سلامت باشین
زهرا(مامان علی و امید)
19 تیر 92 20:02
تولد مامان نازی مهربوووونتون مبااارک ... ایشالا که 120 ساله بشن و سایشون بالای سر شمااا
یه تبریک دیگه هم بابت خوابیدن راااحتت ندا جونن .. ایشالا از این به بعد از این موارد بیشتر برات پیش بیاد
کار پارسا هم که مثل همیشه خیلییی باحال بود .. ببین چقد پچم درکش بالاس آخه قربونش برررم من


مرسی زهراجونم ، سلامت باشی عزیزم
مرسی عزیز دلم واقعا هم تبریک داره
لطف داری زهراجون
آلاء
19 تیر 92 21:32
سلامممممممممممم
ماه مبارک رمضان مبارککککککککککککککک

پای سفره افطار بنده حقیر رو از دعای خیرتون بی نصیب نکنینننننن


سلام ، بر شما هم مبارک

عزیزم محتاجیم به دعا
هــانــی
20 تیر 92 2:16
من دلم خواست هزااااااااار تا بوسش کنم


زهرا
20 تیر 92 13:43
واي واي قلبون جيگرام بشم كه بيدارنشدن ندااون تخت عزيزوخوب اومديااافداي پارساجون بشم اخه پسرم سرصبح الوودل دردميشي جيگرم تولدمامان نازي ام حسابي مباررررك!


مرسی زهراجون ، زنده باشی عزیزم - سلامت باشی ممنون
مادر سپهر
27 تیر 92 10:12
من كه واقعا عاشق اين دو قلو هاي با نمك هستم خدا حفظشون كنه


مرسی از لطفت عزیزم
ساحل
28 تیر 92 16:06
سلام ندا جون. من مدتهاست وبلاگ شما رو میخونم بچه های منم دو قلوی دختر و پسرن و فقط سه روز از بچه های شما بزرگترن. راستش امروز اینقدر دعواهاشون اذیتم کرد که گفتم ازت بپرسم بچه های شما هم با هم زیاد دعوا میکنن؟ من که دیگه کم آوردم همه میگفتن دو ساله بشن راحت میشی ولی از وقتی بزرگتر شدن دعواها و بهانه گیریهاشون که هر چی یکی بر میداره اون یکی هم میخواد من و شوهرمو دیوونه کرده. واقعااا کم آوردیم. میخواستم بدونم پارسا و آریسا هم بهانه گیرن یا فقط بچه های من اینطورین.


سلام عزیزم ، ناراحت نباش ،دقیقا بچه های منم همین طور هستند ، حالا که دوساله شدن همه میگن وقتی سه ساله بشن بهتر میشن !!! دخترم عاقل تر شده اما خیلی دعوا میکنند ، من حتی خواستم بذارمشون مهد اما گفتند در سنی هستند که هم از لحاظ روحی و هم جسمی آسیب پذیرند و الان برای مهد زوده ، چاره ای نیست باید یه جورایی سرگرمشون کنی . بچه های من اصلا تلویزیونی نیستند اما نقاشی کردن را خیلی دوست دارن یا از این برچسب های کوچیک براشون گرفتم ساعتها سرشون گرم چسبوندن برچسب ها توی دفتراشونن هرچند این کار هم بی دعوا نیست اما باز کمتر به هم سیخ میزنند امیدوارم خدا حفظشون کنه و به شما و همسرتون قوت بده .ممنون از اینکه به وبلاگ ما سرمیزنید
آلاء
30 تیر 92 0:18
ندا جون کجایییییییییییید

دلم تنگ شده واستونننننننننننن


زود میام