پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

جوانه های دندان آریسا

1390/10/14 16:08
نویسنده : مامان ندا
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم ، چندوقتی بود که  توی خواب ناله های سوزناکی  میکردی و دل مامان و بابا با شنیدن اون ناله ها کباب می شد . بردمت دکتر ولی دکتر گفت بعضی بچه ها توی خواب ناآرام هستند و باید قبل از خواب چندقطره استامینوفن بهت بدم . صبح روز یکشنبه 4 دی ماه 1390 مثل همیشه چشمای قشنگت را همراه با لبخند شیرینت بازکردی و من دیدم یک چیز سفید توی دهنت هست ، ترسیدم و فکر کردم دستمال کاغذی را کردی توی دهنت اما وقتی اومدم نزدیک تر دیدم ای جاااااااااااااااان دوتا دندون کووووچوووولو جوونه زده روی لثه های فسقلیتezpi_shocked.gif ، خییییلی خوشحال شدم و خیالم راحت شد که  فهمیدم دلیل ناله هات چی بود . پارسا که بیدار شد سریع تو دهنشو نگاه کردم اما خبری نبود پس از مطالعات در این زمینه متوجه شدم که دخترها زودتر از پسرها دندون درمیارن و قرار شد وقتی پارساجون هم دندون دار شد یه جشن دندان براتون بگیریم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے. این هم عکس دندونای آریسا جون :

پسندها (1)

نظرات (4)

نگین مامان رادین
14 دی 90 16:43
رویش مرواریدت مبارک عروسک خانوم
سلام مامان مهربون نی نی هاتون چه قدر خوش
گل و ماهند خدا حفظشون کنه خوش به حالتون که خدا دوتا فرشته رو یه جا بهتون داده.


ممنونم عزیزدلم لطف دارین
آبشار
15 دی 90 21:38
مبارک باشه
فاطمه
16 دی 90 22:00
ای جونم
مبارک باشه خاله جونی

چه نی نی های نازی
ماشالله بهشون

با اجازه لینکتون کردم


ممنونم
مامان محيا
18 بهمن 90 11:26
سلام خانومي.مبارك باشه.
چطوري تونستين از دندوناشون عكس بگيرين؟ ما كه هر كلكي زديم نتونستيم از دندون محيا عكس بگيريم. لباشو محكم ميچسبونه به هم و حاضر نيست دهنشو باز كنه


ما اینیم دیگه