پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

بی خوابی های شبونه

1390/1/11 2:51
نویسنده : مامان ندا
1,886 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

عزيز هاي دلم . الان ساعت2:30 نصف شبه و من از شدت درد قفسه سينه و نفس تنگي و خواب رفتن دست و پام خوابم نميبرهniniweblog.com . به پهلوي راست ميخوابم ، به پهلوي چپ ميخوابم ، بلند ميشم رو مبل نشسته ميخوابم كه خوابم ببره اما هيچ فايده اي نداره  و فرقي نميكنه . شما دوتا هم كه ماشاالله اينقدر ووول وووول ميخورين كه فكر ميكنم دارين فوتبال بازي ميكنين niniweblog.com. تا دو هفته پيش يك جاهاي مشخصي از شكمم بودين اما حالا تمااااااااااام قسمت هاي شكمم تكون ميخوره . نگران نباشيد از اين به بعد از اين شب بيداري هاي 3 نفره و بعد كه به دنيا اومدين 4 نفره زياد خواهيم داشت . ولي خيلي سخته . اميدوارم وقتي بزرگ ميشين بچه هاي خوبي باشين و به پدرو مادرتون احترام بذارين و بدونيد كه من خيلي اذيت شدم تا تك تك سلول هاي بدنتون تشكيل بشه همچنين  ، بابا پيمان ، مامان نازي ، باباجون و خاله نوشين اين مدت خيلي زحمت كشيدن . دوستون دارم عشق هاي آسموني من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسترن
20 فروردین 90 16:25
سلام عزیزم. مبارکه.دوقلو داشتن چه حسی داره؟ واااای ببخشید ها خدا به دادت برسه. شوخی کردم قدمشون مبارک


سخته اما قشنگه و ممنونم نسرين جون
paris
22 فروردین 90 21:10
salam neda jun
manam 2gholu daram, amma 2tash dokhtare
tuye hafteye 29 hastam va bikhabiham shoru shode va shaba az nafas tangi khabam nemibare va kheili khub mifahmamet
ishala ninihat be salamati be donya bian
be webloge dokhmalaye manam sar bezan khoshhal misham


سلام عزيزم . انشاالله دوقلوهاي هردومون صحيح و سالم با هم به دنيا ميان چون سن بارداريمون يكي هست
fasan
21 خرداد 90 17:57
درود ني ني وبلاگ آموزشي نوزادان و كودكان http://ehsan418.mihanblog.com/