پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

عشق امیررضا

1391/6/5 1:11
نویسنده : مامان ندا
2,265 بازدید
اشتراک گذاری

عسلای مامان سلامقلبقلب

عزیزای دلم یه حس خیلی خوب به امیررضا پسرعمتون دارین بخصوص پارسا ، عااااشق امیررضا هستی و وقتی میبینیش همش میبوسیش و صورتت را میذاری روی سرش . امیررضای بیچاره را کلافه کردین ، با کوسن های مبلا برای خودش یه خونه ساخت که از دست شماها درامان باشه اما انگار شما خیلی عاشقید کارتون از این حرفا گذشتهنیشخند

جدیدا" میرین و میاین منو بوس میکنید؛ خداراشکر خیلی  مهربون و با محبت هستید. وقتی با اون لبای کوچولوتون میاین یه بوس نیمه کاره رو صورت من میکنید و میدوید میرید و بعد برمیگردید نگاه میکنید ببینید عکس العمل من چیه میخوام بخورمتون چون خیلی بامزه میشین .عاشقتونننننننننننننننننننمماچماچماچ

پسرخاله ی عزیزم درحال گذراندن دوران خدمت سربازی هست و با لباساش با شماها عکس گرفت که یادگاری باشه براش آرزو میکنیم به سلامتی دوران خدمتش تموم بشه و کارشناسی ارشد یه دانشگاه خوب قبول بشه انشاالله .

 

توی تراس زیبای خونه ی مادرجون همراه عمه جون ، باباجون و بابا پیمان

امیررضای گل که خونشو خراب کردین

امیررضای نجات یافته

پسرخاله ی عزیزم

بدون شرح!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آلاء
5 شهریور 91 16:12
پارسا خان آریسا خانم منم بوس میخوام میشه یه دونه حتی به نیمه کارشم راضیم
khale nunu
6 شهریور 91 10:53
nedaye khoshgelam kheili hameye matalebet bahal bud.kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lezat bordam azizam.duset daraaaaaaaam
ما (من و گاهی بابا)
8 شهریور 91 1:04
خدا برات حفظشون کنه از توی وبلاگ سیسمونی رسیدم اینجا ، دو قلو ها کنجکاوم کردن ! شنیدم داشتن دوقلو خیلی سخته وبرام جالب بود که مامانشون وب داره. موفق باشی
طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 0:21
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.