پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

سكسكه در اولين روز هفته 30

1390/1/28 20:38
نویسنده : مامان ندا
1,595 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزيزاي دل مامان . الهي قربونتون برمniniweblog.com . يك ساعت پيش  تكوناتون حدود 10 دقيقه پشت سرهم و منظم بود درست مثل ضربان قلب ، تاحالا اين مدلي تكون نخورده بودين . من خيييييييييلي نگران شدم ، احساس كردم بندناف دور گردن يا دست و پاي يكيتون پيچيده و دارين تلاش ميكنيد خودتونو رها كنيد . يه كم راه رفتم اما فايده اي نداشت . زنگ زدم خانم دكتر گوشيشو جواب نداد . ممممممممممممردم از نگراني .مي خواستم برم همين الان يه سونوگرافي بدم ببينم شماها چه مشكلي دارين كه اينجوري ضربه مي زنين اما گفتم قبلش يه زنگ ديگه به دكتر بزنم . اين بار دكترگوشي را جواب داد . تا ماجرا را براش تعريف كردم خنديد و گفت نه عزيزم نگران نباش اونا داشتن سكسكه مي كردن و اين حالت سكسكشونه ، منم كلي پشت تلفن ذووووق كردم و قربون صدقتون رفتم . قلبون اون سكسكه هاي خوشگل و كوچولوتون بررررررررررررررم عزيزاي دلم . اميدوارم هميشه سالم باشين چون مامان طاقت يه دقيقه نا آرومي شما را نداره .niniweblog.com

 خدايا همه ي ني ني ها را از بلا و خطرات اطرافشون حفظ كن . الهي آمين

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فرزانه
29 فروردین 90 8:47
ندا جون ان شاء الله ني ني هات به سلامتي به دنيا بيان من و آنيسا منتظر ديدن عكساشون هستيم.


مرسي فرزانه جون . واسم دعا كن . آنيساي عزيزمو ببوس
مامی ایلیا الشن
30 فروردین 90 7:34
ای جان من نازشون رو برم من .

خیلی شکرن وخیلی قندوعسلن .

کوشکولوهای نازنازی قلبون سکسکه کردنتون .


سمان جونم قربونت برررررررررررررم . مرسي عزيزم . شيرينيشون كه به پاي دوقلوهاي شما نميرسه عزيزاي منن فرشته هات
ندا
30 فروردین 90 21:44
سلام ندا جونم ...من به تازگی ازدواج کردم و من همسرم خیلی دوست داریم بچمون دوقلو بشه...چیکار کنیم که احتمال دو قلو شدن بچه بره بالا؟ کمکم کنین


سلام عزيزم . به سلامتي تبريك ميگم . ما تو خانوادمون ژن دوقلويي داريم و خدا لطف كرد و به ما هم دوتا فرشته هديه داد . انشاالله هرچي ميخواين خدا بهتون بده
ندا
2 اردیبهشت 90 12:59
من دو قلو میخوام ندداااااااااا
ندا
3 اردیبهشت 90 22:07
هیکاری نمیشه کردش؟


نمي دونم ندا جون . شايد راهي باشه بايد از دكترت بپرسي .
مامان محمدين
6 اردیبهشت 90 12:15
واااااااااااااي ندا باورتتتتتتتت نميشه. يه بار سر فرنگي نشسته بودم. سكسه شروع شد. نشستم به شمردن.
آخه بيرون هم كاري نداشتم

273 تا سكسكه كرد..

يه بار هم هر دوشون با هم سكسكه كردننننننننن


خيلي عشششششششششق كردم.
مي بوسمت.



آخیییی عزیزم . چه باحال منم دفعه دیگه میشمارم خیلی لذتبخشه. سمیه جون نمی دونی چقدر خوشحالم کردی منو قابل دونستی و به وبلاگم سرزدی . خیلی دوستت دارم و جات واقعا بین دوستان خالیه نه تنها من بلکه همه دوستت دارن .بوس برای خودت و نی نی های عسلت
مامان محمدين
19 اردیبهشت 90 20:22
سلااااااااااااااااااام. عزيزم تو به من لطف داري.

راستش براي پست بالائيت اصلا موس كار نميكنه.
من نتونستم نظر بذارم.

بياين مادرانه ها. كلوب خصوصي داره.

حسابي ميشه گپ زد.

من ني ني سايت تحريمم.

كاش ميشد اونجا دور هم جمع بشيم.

علي الخصوص كه خصوصيه.

اگه خواستي بگو تا آدرسش رو بذارم.

خوشحال ميشم اونجا ببينمت عزيز دلم. همشهريييييييييييي.

راستي شعر بالائي 20 بود 20 بيستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

خيلي دوستش داشتم.
زانوي خير زمين بذاري سر وقتشششششششش.



مرسي سميه جون . بله لطفا آدرسشو بذار تا بيام اونجا
ممنون از دعات انشاالله .
نازنین نرگس نفس مامان
14 خرداد 90 2:02
خیلی از وبت خوشم اومد البته خیلی کنجکاوم ببینم بالاخره چند تان با اجازه لینکتون میکنم


خواهش ميكنم . من از همه مشتاق ترم بدونم