پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

به خاطر شما دوستان عزیز و مهربونم

1392/3/13 1:40
نویسنده : مامان ندا
2,002 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز ، من هرموقع فرصت کنم میام و چندخطی خاطرات بچه ها را در وبلاگشون  تایپ میکنم و ثبت موقت را تیک میزنم ، اما این بار اول عکس ها را میذارم فقط به خاطر شما دوستای نازنین و مهربونی که به ما لطف دارین بخصوص آلاءجان که فصل امتحاناتشه و خواسته بود که زودتر عکس جدید از بچه ها بذارم .

 

پل شهرستان ، ورودی نمایشگاه بین المللی (بازدید از نمایشگاه زیورآلات)

وقتی خسته میشین درجااااااا همونجا میشینید!!!!!!!!!دیگه هم تا خستگی تون درنره به هیچ عنوان از جاتون تکون نمیخورینمنتظرخمیازه

این هم یک عکس سه نفره با پسرعمه تون ، امیررضاجون....این آریسا همش درحال وووول خوردنهابرو

ترس را تو چهره ی آریسا به وضووووووح میشه دید ، اما اصلا به روی خودش نیاورد که ترسیدهتشویق

آریسا خانم جوراب باباپیمان را پاش کرده و نمیتونه درش بیاره خنده جورابه اومده  بود تا بالای رونش،با کلی تلاش رسید به زانوشقهقهه

این هم از زندگی من که همه چیزشده اسباب بازی دست شماهاابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان تارا و باربد
13 خرداد 92 8:41
عزیزای دلم هزار ماشالا به این لیدی و جنتلمن ببوسشون دستت درد نکنه برای این سورپرایز


خواهش میکنم عزیزم
زهرا
13 خرداد 92 11:21
الاقربون اين جيگراي يكسال ويازده ماهه وسيزده روزه و2ساعته برم من چقدعكس دوميه شيك ومجلسي شده نداجون راستي تبريك اريساجون موهاش بالاخره بزرگ شدهوراااااااا


مرسی از لطفت زهراجان ، بله خداراشکر موهاش بلند شد
آلاء
13 خرداد 92 13:06
وای ندا جون الهی قربونت برم
یه دنیا خوشحالم کردی
فدای این کلوچه ها برم که هر وقت مبینمشون غم هام یادم میره
واااااااای اون عکس دومی که پارسا مثل آدم بزرگا ژست گرفته خیلی باحال شده جیگر من مرد کوچک
عاشق شیطنت آریسا وروجکم حتما میخواست خوشگل کنه بره بیرون اون جورابا رو پاش کرد
خیلی به موقع بود
حالا تو خصوصی مینویسم برات


زنده باشی عزیزدلم ، نمیدونی چقدر ناراحت شدم و امروز باخوندن پیام دومت چققققققدر خوشحال شدم و از خوشحالی گریم گرفت ...نگران نباش عزیزم امید به خدا ....برای عیدمبعث سال آینده نذر کن....انشاالله همه چیز درست میشه ، خیلی مراقب خودت باش
نسیم-مامان آرتین
13 خرداد 92 13:37
ای جونم خوش تیپای من


نازی
13 خرداد 92 13:47
وای چه عکسای قشنگی وای خیلی خنده بود هر بار که عکس آریسا با این جورابه رو دیدم خندم گرفت
با این عینکا ناز میشن چقدر
ترس که لذت همراهشه دیگه


ممنون از لطفت نازی جان
ایلیا الشن
13 خرداد 92 17:11
ای جاانم چه قندعسلائی ماشاءا...

یا ابرفزززززززز من موندم به غرعان این بچه ها از دست این کف گیر و ملاقه ها چی می خوان !!! خونه ماهم همیشه بساط همینه ای خداااااااااااااااااااااا





ممنونم سمان جان ،کفگیرملاقه که هیچ ، بگو از دست این آشپزخونه چی میخوان؟؟؟؟!!!!!
هــانــی
14 خرداد 92 12:42
واااااااایییییییییی
یعنی کشته مرده عینک زدنشونم


چی میخورین نی نیااا

ای جانم جوراب قد کل پاشه




رعنا
15 خرداد 92 0:10
خوبه که با این وروجکا همه جا هم میرید!!!


رعناجون ، اگه نریم چه کنیم ؟؟؟ تو خونه دیوانه مون میکنند
مامان کیان
15 خرداد 92 23:24
اون عینک دودیاتون تو حلقم


اذر
19 خرداد 92 23:54
سلام ندای مهربونم
قربون بچه های خوشگلت برم
خدا برات حفظشون کنه
راستی می خواستم بگم دکتر به من یکم تیرماه وقت سزارین داد
برای سلامتی بچه هام دعا کن
بی صبرانه منتظر دیدنشون هستم
دوست دارم مهربونم


سلام آذر عزیزم ، ممنونم خدا نی نی های شما را هم حفظ کنه .خیلی خوشحال شدم ، خداراشکر که این دوران بارداری به سلامتی طی شد ، نگران نباش ،فقط فکرهای خوب و مثبت بکن ، پیشاپیش تولدشون را تبریک میگم عزیزم ، مطمءن باش که با به دنیا اومدنشون زندگیت خیلی قشنگ تر میشه....برات آرزوی بهترینها را دارم
مامی دوقلوها(زهرا)
20 خرداد 92 14:28
قربون اون دوتا وروجک چه تیپ هایی میزنن همیشه خوش باشین


زنده باشی زهراجون ، ممنونم عزیزم
زهرا(مامان علی و امید)
20 خرداد 92 15:51
ای جاااااااااااااااااانم ... چقدر عکسهاشون قشنگه ندا جونم .. ماشالله هر روز ناز تر از دیروز میشن . براشون یه صدقه بنداز جیگری ..


مرسی از لطفت زهراجونم ...چشم عزیزم
نرگس مامان طاها و تارا
21 خرداد 92 11:33
چقدر اين صحنه ها براي من ملموس ندا....


دقیقا برای من هم وبلاگ دوستانی که بچه هاشون هم سن یا کوچیکتر از بچه هام هستند همینطوره ولی یه کارهایی شون هست که آدم متوجه نمیشه آخرین بار که انجامش دادن کی بود و بعدها خیلی دلت واسه ی اون کارها تنگ میشه ، مثل آخرین سینه خیزرفتن ، آخرین چهاردست وپا رفتن و .....
مريم
22 خرداد 92 12:41
واي اين دوتا جيگراي من چقدر خوشگلن


مرسی از لطفت مریم جان
حنا
25 خرداد 92 18:56
هزار ماشالله بهشون جیگرای خاله خوشتپ کردن رفتن ددر
خیلی با حاله که خسته میشن تا خستگیشون در نره پا نمیشن دورشون بگردم بوسسسسسسسس


مرسی حناجان ، ممنون از لطفت
نسیم-مامان آرتین
26 خرداد 92 8:48
جیگرای خاله به تولدتون چیزی نمونده ها


مرسی که به یادمون بودین خاله نسیم جون
اذر
26 خرداد 92 13:14
وای ندای جونم
دیروز رفتم پیش دکترم چون از صبح تکون نخورده بودند
دکتر هم تاریخ زایمان و جلوتر انداخت
فردا بچه هام به دنیا میان
راستش یکم نگران شدم
آخه من هفته سی و ششم هستم
برای بچه هام خیلی دعا کن



مبارک باشههههههه هوراااااااااااا
شقایق مامان بنیتا و برسام
30 خرداد 92 16:24
وای هزار ماشا ا... به این دوتا نی نی ناز و دوست داشتنی ندا جون متن زیبا تو خوندم و بغض گلومو گرفت انگار حرفهای دل خودم بود عزیزم تولدشون مبارک امیدوارم خوشبختی شونو ببینی....


مرسی از لطف و دعای خوبت شقایقم ، دوست مهربونم
سارا
2 تیر 92 9:04
هزار ماشاالله
نداجان ببوسشون

از وقتی با پیجت آشنا شدم ،روزی نیست نیام فرشته هاتو نگا کنم.

شاد شاد شاد باشید


مرسی از لطفت ساراجان