پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

دوسالگی (24 ماهگی)

1392/3/28 13:56
نویسنده : مامان ندا
3,930 بازدید
اشتراک گذاری

http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com


http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com

 

 

 عشق و نفس های من تولد دو سالگی تون مباااااااارررررکهوراهورا

 فردا تولدتونه ، باورم نمیشه دوسال گذشت ، دو سالی که هر روزش با روز قبل تفاوت داشت ، دوسال همراه با خاطرات بسیار زیاد تلخ و شیرینخیال باطل .

 یادم نمیرود روزهای سخت بارداری ام را که میخواستند آریسای کوچکم را از من بگیرند و من به مدت 6 ماه مطلق خوابیدم و استراحت کردم تا اینکه درکمال ناباوری پزشکان ، خدای مهربان آریسای عزیزم را به من بخشید و هردو باهم صحیح و سالم به دنیا آمدید . البته همه ی اینها را بعد از خدا مدیون پدرو مادر و خواهر عزیزم هستم که در آن 6 ماه به بهترین نحو ممکن از من پرستاری کردند ، مادر عزیزم که از هیچ کاری برای من و شما دریغ نکرد، خواهر عزیزم که همیشه درکنارم بود ، سنگ صبور و مایه ی آرامشم بود و به خاطر من خیلی اذیت شد . پدر عزیزم که هر روز صبح برای من صبحانه آماده میکرد ، میوه و آجیل کنار تختم میگذاشت و مرتب در بین کارهایش به خانه می آمد ، به من سرمیزد که مبادا چیزی نیاز نداشته باشم و بعد از تولد فرشته ها هم زحمت ما تا 3ماه برگردنشان بود . هرچه تشکر کنم باز کم است .  

 از شما فرشته های زندگیم ممنونم که حس قشنگ مادربودن را به من هدیه کردید ، ممنونم از اینکه وقتی عصبانی میشوم و دعوایتان میکنم ،  اینقدر پاک و معصومید که یک دقیقه بعد همه چیز را فراموش میکنید و دور و بر من چرخ میزنید و گاهی با بوسه هایتان من را سرشار از شرم و عذاب وجدان میکنیدناراحتماچ . ممنونم  از اینکه اینقدر باگذشت و مهربانید . امیدوارم با بزرگ شدنتان این معصومیت قشنگتان را از دست ندهید ، همیشه با هم و درکنار هم باشید .

بغض عجیبی دارم ، نمیدانم چرا حس میکنم هرچه بزرگ تر میشوید از من دورتر می شوید ، در آغوشم بودید و از شیره ی جانم مینوشیدید ، بزرگتر شدید و دیگر شیرنخوردید فقط در آغوشم آرام به خواب میرفتید ،بعدها در تخت های خودتان خوابیدید و چقدر برایم سخت و ناراحت کننده بود آن روزها و شب هایی که تلاش میکردم شما را از خودم جدا کنم . خودم ، با دست خودم!!!!!......اما دیگر چاره ای نیست ، تا ابد که نمیتوانید بغل مامان بخوابید ( هرچند که هنوز هم برای من آغوش مادرم امن ترین و آرامبخش ترین جای دنیاست و بوسه بر دستان پدرم لذت بخش ترین بوسه دنیا چشمک)

خدای مهربانم به خاطر همه نعمت هایی که از روی لطفت به ما دادی و نعمت هایی که از روی حکمتت ندادی تشکر میکنم و راضی به رضای تو هستم ، فرزندانم ، همسرم و خانواده هایمان را درپناه خودت محافظت کن . آمین

عکس های تولد تا دوسالگی را در ادامه مطلب ببینید

 

 روزی که سیسمونی تان را چیدیم

 

 روزی که به دنیا آمدید

 24 ساعت سخت روزهای آغازین زندگی تان که به دلیل داشتن زردی زیر این دستگاه خوابیدین

 یک ماهه شدید

 دو ماهه شدید و نگاه هایتان بامعنا شد

 سه ماهه شدید و لبخند زدید

 چهارماهه شدید و با دقت بیشتر به دنیای اطرافتون نگاه میکردین

 پنج ماهه شدید و قلط زدین

 شش ماهه شدید اماهنوز  بی دندون بودین

 هفت ماهه شدید ، سینه خیزرفتن و سوار روروک شدن را یاد گرفتید

 هشت ماهه شدید ، اولین مرواریدهای دهانتان رویید و به همین مناسبت جشن گرفتیم

 نه ماهه شدید ، چهاردست و پا راه رفتید و شروع کردید به کنجکاوی در محیط خانه

 ده ماهه شدید ، توانستید بدون کمک بنشینید و  حتی با کمک یک تکیه گاه  توانستید بایستید

 یازده ماهه شدید و در کالسکه نشستید

 دوازده ماهه شدید ، همدیگر را بهتر شناختید و خرابکاری هایتان از نوع دیگر و دونفره شد

 سیزده ماهه شدید و مستقل ایستادید و حتی پارسا تاتی تاتی راه میرفت

 

چهارده ماهه شدید و برای  اولین بار به آرایشگاه رفتید

 پانزده ماهه شدید ، مستقل مستقل هردوتون  راه افتادید

شانزده ماهه شدید

 

 هفده ماهه شدید و بیشتر دلبری میکردید

 هجده ماهه شدید و صدای خنده هایتان زیباترین آهنگ زندگی ام شد

 نوزده ماهه شدید و شب یلدا را با تمام آداب و رسوم زیبایش دیدید و حس کردید

 بیست ماهه شدید و به هم وابسته تر

بیست و یک ماهه شدید و با مامان سه تایی با ماشین تونستیم بریم ددر دودور و تفریح

 بیست و دوماهگی و نوروز 92

 بیست و سه ماهه شدید و قرتی

 

 بیست و چهار ماهه شدید و خلاااااااق!

ازتون ممنونم که به زندگی ما اومدیدن ، شماها همه چیز من هستیدماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان آرمان
28 خرداد 92 6:58
سلام دوقلوهای ناز تولد دوالگیتون مبارک
خدا برات حفظشون کنه انشالله مامان آریسا و پارسا جان


سلام ، مرسی مامان آرمان جون ، سلامت باشی . ممنون از دعای خوبتون
مامان سهند و سپهر
28 خرداد 92 9:28
تولدتون مبارک دوقلوهای ناز . ایشالا صدو بیست سالگیتون و در کنار پدر و مادر مهربونتون جشن بگیرین . شاد و سالم و خندون باشین عزیزانم


سلامت باشی عزیزم ، از دعای خوبت سپاسگزارم
مامان سهند و سپهر
28 خرداد 92 9:43
تقویم دو ساله زندگی شون زیبا بود مامانی . خیلی زیبا بود . خوشبحال نی نی های ناز که چنین مادر مهربونی دارن که خاطراتشون و براشون حفظ می کنه.


ممنون عزیزم ، قربون لطفت برم
نازی
28 خرداد 92 10:27
وای تولد دو سالگیتون مبارکایشالله تولد 120ساله تون خداییش من که خیلی خوشحالم
وای درباره عکسا که فقط میشه گفت عالین خیلی باحال بوداز ولد تا دوسالگی.پارسا شیرین تر شده بود آریسابانمک تر
راستش از پارسال موهای آریسا بلند تر شده واقعیتش من ترسیده بودم موهاش همون طور کوتاه وکم پشت بمونه که خدا رو شکر عکسش ثابت شد


مرسی نازی جون ، از لطفت ممنون . خودم هم نگران موهای آریسا بودم خداراشکر داره خوب میشه
مامان تارا و باربد
28 خرداد 92 10:48
ندای عزیزم سلام از ته قلبم تولد فرشته های زندگیتونو تبریک میگم امیدوارم زیر سایه مامان و بابای مهربون و عزیزشون سربلند باشن
24 ماه مادری مبارکت باشه خدا روشکر و تمام اون سختی های دوره بارداری به یک لحظه شیرین زبونی گلای نازت می ارزه صمیمانه برای خودت همسرت بچه های گلت و همه عزیزانت بهترین ها رو آرزو می کنم و از ته قلبم می خوام در ادامه این مسیر پر نشیب و فراز پاینده و پیروز باشی
پیشاپیش منتظر عکسای تولد هستیم عزیزم

سلام عزیزم ، قربونت برم گلم ممنون از این همه لطف و دعاهای خوبت ، من هم برای تو و خانوادت بهترینها را آرزو دارم
نسیم-مامان آرتین
28 خرداد 92 11:17
منت برسر تقویم گذاشتید،بهار را خجالت زده کردید،خرداد را سر افراز کردید،وعدد 29 را تا ابد شرمنده وجود نازنینتون کردید
گلهای من تولدتون مبارک


مرسی عزیزم ، چه متن زیبایی ، ممنونم
آلاء
28 خرداد 92 13:17
ندا جونمممممممممممممم

الان صورتم خیسه خیسههههههههههه

منو غرق احساس کردی

یقین دارم یه روزی وقتی خودشون با سواد بشن و اینا رو بخونن اونا هم اشک میریزن



امروز صبح که از خواب پا شدم گفتم امروز 29 خرداده باید برم تولد عشقامو بهشون تبریک بگم

بعد یادم اومد من دیروز امتحان داشتم 27ام بود

گفتم امشب میرم تو اولین دقایق روز تولد بهشون تبریک میگم



من نمیدونستم دکترا میخواستن آریسا جونمو بگیرن

من تو این مدت به این ایمان آوردم اگه خدا بخواد بچه ای بمونه با هزارتا مشکل هم میمونه و اگه نخواد هرچقدر تلاش هم بکنی نمیمونه

از صمیم قلب با تمام وجودم از خدا میخوام سلامتی بهتون بده تا در کنار هم همیشه شاد زندگی کنید

و آرزو دارم روزهایی بیام اینجا و بخونم موفقیتهایی که عشقای من تو زندگی بهش میرسن

یه دنیا دوستتون دارم

تبریک هم میمونه واسه روز تولد




عزیزدلم از اینکه باعث اشک ریختنت شدم عذرخواهی میکنم و از اینکه تاریخ تولد بچه ها را فراموش نکردی بسیاااااااار سپاسگزارم .

دقیقا همین طوره که میگی ، آریسا کیسه ی آبش سوراخ بود و هرلحظه ممکن بود کیسه پاره بشه اما خواست خدا بود که آریسا را به ما ببخشه ، پس امیدت به خدا باشه و بدون هرموقع صلاح بدونه همه چیز روبه راه میشه ، بعدها خواهی فهمید که چه حکمت های زیادی درکار بوده و خبر نداشتی . عزیزم از لطفت و دعاهای خوبت ممنونم من هم برای تو و خانوادت آرزوی سلامتی و موفقیت دارم . از خبرخوشی هم که دادی بینهایت خوشحال شدم مراقب خودت باش


مامان صدرا
28 خرداد 92 13:50
تولد نازگلای جیگرتون مبارک
انشاالله پست عروس و دومادیشون رو بذاری
ایام به کام همیشه سلامت و شاد باشید


مرسی عزیزم ، انشاالله . ممنون از لطفت
خاله
28 خرداد 92 14:53
نداجون جشن تولدت فرشته هات مبارک.شاد شاد شاد باشید.


مرسی خاله جونم ، سلامت باشید
رعنا
28 خرداد 92 17:08
انشاالله عروس و دوماد شدنشونو ببینی مامان مهربون
هزارساله بشن انشاالله
تولدشون مبارک


مرسی رعناجان ، از لطفت ممنونم . انشاالله
شهناز
29 خرداد 92 0:06
سلام عزیزم تولدت کوچولوهات مبارک تا حالا مامان به این با حالی و خوش سلیقه گی ندیده بودم ماشااله به خودت و به بچه های گلت انشااله صدو بیست ساله بشوند زیر سایه تو عزیز دلم و پیمان عزیز و همیشه سالم وسلامت و شاد و با آرزوی قهر غم با شما و خانواده


سلام خاله جونم ، مرسی سلامت باشید. شما مثل همیشه به من لطف دارین ، شرایط منو که میدونید، بچه ها وقتی برام نمیذارن ، برای نوشتن این پست تا ساعت 4صبح بیدار بودم و از زمان خواب بودنشون استفاده کردم.
از دعای خوبتون ممنونم قربونتون برم
زهرا(مامان علی و امید)
29 خرداد 92 0:41
سلااام گلم ..
اییی جانم که تولد این دو تا وروجک شده ...
واقعا چقدر زود گذشت ... ایشالا که همیشه سلامت باشن و زیر سایه ی شما ..
ایشالا خدا پدر و مادرت رو حفظ کنه ندا جان و همچنین همسرت رو...
ما منتظر عکسهای تولدشون هستیمممممممممم ...



ممنونم زهراجون ، سلامت باشی عزیزم . از دعاهای خوبت ممنونم . آمین
آلاء
29 خرداد 92 0:57
سلام عشقای من
نفسای من
کلوچه های خاله
یه دنیاااااااااااااااااااااا دوستتون دارم
تولدتون مبارک
امیدوارم همیشه همیشه سالم و شاد باشید
زیر سایه پدر و مادر مهربونتون زندگی کنید و موفق باشید
موفق تو لحظه لحظه زندگی
درس.ازدواج. کار و...

امیدوارم اگه یه روزی این مطلبو خوندید بدونید که یه گوشه دنیا یه خاله ای هست که عاشقانه دوستتون داره وبهتون میگه قدر پدر و مادر مهربونتونو بدونید

بازم میگم تولدتون مبارک


ممنونم آلاء جان ، سلامت باشی عزیزدلم . ما هم خیلی دوستت داریم و برات آرزوهای خوب داریم . از دعاهای خوبت سپاسگزارم
هــانــی
29 خرداد 92 11:54
واااااااااااااایییییییییییییی تولدتون مبارک جوجوهای خوردنی و بامزه
واقعا چقد بزرگ شدین
آریسا چقد خانوم شده و پارسا چقد آقا...
من عاشخخخخخخ عکس آخریه شدم
سه تا عکس اول نوزادیو هم کلا تشخیص ندادمتون از هم
خدا حفظتون کنههه
مباااااارک مباااااااااااااااااارک تفلد دوتاییتون مباااااااااااارک


مرسی هانی جان سلامت باشی عزیزم
زهرا
29 خرداد 92 15:13
ندای عزیزمممممممممممممممممممم سلام
من یکی از خواننده های خاموش وبلاگ دوقلوهای مهربون و نازت هستم که همیشه سرمیزنم و لذتتتتتتتتتت میبرم از جوجوهای خوشگلت
خیییییییییییییلی دوقلوهای جیییییییییییییییییگگگگگگگگگگری هستن و من خییییییلییی دوسشون دارم
تولدشون هزاااااااااااار باااااااااار مبارک ایشالا همیشه کنارهم سالم و سلامت و خوشحال و شاد باشید و اینکه هزااااااااااارتا آرزوی خوب واستون دارم و ایشالا خداوند همیشه بهترین ها رو نصیبتون کنه
از طرف من دوتا مااااااااچ حساااااااابی از نی نی های نازت بکن
راستی حتما واسشون اسبند دود کن


سلام زهراجان ، ممنونم از این همه لطفی که به ما داری و از دعاهای خوبت سپاسگزارم من هم برای شما بهترینها را آرزو میکنم
مامان نسرین
29 خرداد 92 15:14
تولد تولد تولدت مبارك
مبارك مبارك تولدت مبارك
------------..-----()-()-()-()-()
------------..-----||-||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
--------------------)---------(
------------_____,-----------,____
-----------/_________________
بيا شمع هارو فوت كن تا صد سال زنده باشي

انشاالله 1000 ساله بشي خاله




مممممممممررررررسیییییی خیلی زیبا بود ممنونم
مامان رها کوچولو
29 خرداد 92 22:18
تولدشون مبارک.خدا حفظشون کنه.یه خسته نباشید بزرگ به مامان ندا و مامان نازی


مرسی عزیزم سلامت باشید . آمین
مامی دوقلوها(زهرا)
30 خرداد 92 11:55
سلام عزیزم
واااااااای تولدتون مبارک واقعا لذت بردم از دیدن عکساشون.انشا... تولد 120 سالگیشون در کنار مامان و بابایی عزیز بازم از دیدن عکساشون لذت ببریم
همیشه خندون ببینمتون


مرسی عزیزدلم ، سلامت باشی . از لطفت ممنونم دوستم
نجمه مامی آرتین و آیسودا
30 خرداد 92 12:48
سلام به شما مادر زحمت کش عزیز تولد دو تا گلاتون مبارک 120 ساله باشن زیر سایه پدر و مادر خیلی خیلی عکسهای زیبایی بودن از اولین عکس خنده روی لبانم بود تا آخرینش ایشالله عروس و دامادیشون رو ببینین


سلام نجمه جان ، ممنونم سلامت باشید . از لطف و دعای خوبتون سپاسگزارم
مامان محمد مانی
30 خرداد 92 13:15
تولدتون مبارک خوشگل های خاله.

ندا جون اشکم و در آوردی اااااااااااااااااااا خیلی با احساس نوشتی.
خدا خانواده تان را حفظ کند.


مرسی عزیزم لامت باشید . ببخشید باعث ناراحتیت شدم . ممنون از دعای قشنگت ، همچنین برای شما انشاالله
مامان کیان
31 خرداد 92 11:36
ای جاااااااااااااااااانم تولدتون مبارک باشه
دوقلوهای خوردنی
منتظر عکسای تولدتونمممم


مرسی گلم ، سلامت باشید
مامی حنا ودینا
1 تیر 92 2:28
مباررررررررررررررررررررکه مبارکه تولد عشقای کوچولوت مبارکهههههههههههه


مرسی عزیزم ، سلامت باشید
مامان تینا
1 تیر 92 16:03
خدا براتون حفظشون کنه

تولدتون مبارک پارسا و آریسای دوست داشتنی


مرسی مامان تیناجون ، سلامت باشی گلم
آلاء
1 تیر 92 18:41
منتظر عکسای جدید کلوچه ها و گفتن انرژی هستمممممممممممممم






چشششششم حتمااااااااا
ازخوندن پیام خصوصیت فوق العاده ناراحت شدم عزیزم ولی اصلا نگران نباش و امیدت به خدا باشه



مامان سروش و سروین
2 تیر 92 1:05
سلام عزیزای دلم. تولدتون مبارک. الهی 100 ساله شین و همراه مامان و بابا همیشه شاد و سلامت باشین.
ندا جون خسته نباشی که 2 سال پر کار رو پشت سر گذاشتی. امیدوارم که سلامت و خوش به همراه گلهای زیبات ، سالهای سال ،قشنگی های زندگی رو تجربه کنین.


مرسی عزیزدلم ، سلامت باشی ، از دعاهای خوبت بینهایت سپاسگزارم
انسیه
9 تیر 92 13:14
مبارک باشه خوشکل وملوس وعسلها


سلامت باشید گلم
انسیه
9 تیر 92 13:14
به ماهم سربنید


چشم
عاطفه
11 مرداد 92 12:26
خیللللللللللللللی این پست و دوست داشتم.خیلی قشنگ بود. ترو خدا حتما از طرف من یه ماچشون بکن . اصلا دلم تنگ شده واسه دیدنشون . چقدر دوست داشتنی اند


مرسی از لطفت عاطفه جان . چشم مرسی