پارسا جان و آريساپارسا جان و آريسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دوقلوهاي مهربون

جشن تولد دوسالگی

1392/4/3 14:01
نویسنده : مامان ندا
2,687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای دوساله ی من ماچماچ

باز هم مثل همیشه مامان نازی ما را غافلگیر کردن و یک تولد خیلی قشنگ و خوب براتون گرفتند . ناگفته نمونه که مدیریت کارها به دست مامان گلم بود اما پدرجون و خاله نوشین هم خیییییییلی زحمت کشیدن بخصوص خاله نوشین که همش توی آشپزخونه بود و کلی خسته شد . خیلی خوش گذشت و خداراشکر اذیتم نکردید فقط همش میخواستید انگشتتونو بزنید توی کیک و علیرغم اینکه خیلی مراقب بودم ، چندین بااااار موفق به این کار شدین، ای وروجکای شیطوووووووناز خود راضیچشمک

پدر و مادر عزیزم و خواهر مهربونم واقعا نمیدونم چطور ازتون تشکر کنم ، امیدوارم روزی برسه که بتونم ذره ای از محبت هاتون را جبران کنم . قلبقلبقلب

 

 

 

 عکس های تولد در ادامه مطلب ......

همش دنبال فرصت بودین برای ناخنک زدن به کیک

 

فقط اون انگشت آریسا را در دهان و نگاه عجیب و خوشحال پارسا به انگشتش را داشته باشیدنیشخند

این هم کادوی مامان نازی و پدرجون

یک شام ساده و خوشمزه ، جای همگی خالی

این هم از فردای روز تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

زهرا
3 تیر 92 16:30
تولدتون مبارك جيگراواي چه ماشين خشملي دس مامان نازي دردنكنه اون دوتاعكس اخري عالي بود


سلامت باشی زهراجان ، واقعا دستشون دردنکنه . مرسی از لطفت عزیزم
مامان سروش و سروین
4 تیر 92 0:10
وای خدای من. چه گلای نازی. چه کیک خوشگلی. تولدتون مبارک


ممنون از لطفت عزیزدلم ، سلامت باشید
آلاء
4 تیر 92 1:38
وااااااااااااااااااییییییییییییییی الهییییییییییییییییییی منننننننننننننن فدای اوننننننننننننننننننننننن تیپ خاله کشتون بشممممممممممممممممممممممم

عسلای من شما دو تا چقدر شیرینینننننننننننننننننننننننننننننن

مرسی ندا جون عکسا فوق العاده بود
سلیقه ات هم حرف نداره خیلی تیپی که براشون میزنی بهشون میاد و دل آدمو میبره


زنده باشی آلاء جان ، قربونت برم لطف داری عزیزم
نرگس مامان طاها و تارا
4 تیر 92 8:01
خسته نباشي ندا جان.تولدشون مبارك عزيزم


سلامت باشی عزیزم . مرسی
نسیم-مامان آرتین
4 تیر 92 8:48
جوجه کوچولوهای من تولدتون مبارک
دست همگیتون درد نکنه


سلامت باشی نسیم جون . ممنونم
خاله علی اکبر
4 تیر 92 9:00
ای جانم به این دوقلوهای ناز نازی
تولد نازگلا مبارک. انشاالله صد و بیست ساله بشن
ماشین نو مبارک. فقط اول گواهینامه بگیرن ها
به علی اکبر ما هم سر بزنید. منتظر نگاه دلنشینتون هستیم


مرسی عزیزم سلامت باشید . چشم حتما
مامان تارا و باربد
4 تیر 92 11:43
الهی چه فرشته هایی تولدتون مبارک دست همگی درد نکنه بخصوص مامان نازی مهربون خاله جون و پدر جون کادو ها هم بسیار مبارک باشه
مامان ندای گل وقعا مبارک باشه عزیزم ببوسشون به جای من


سلامت باشی انیسه جونم ، خیلی ممنون عزیزم
هــانــی
4 تیر 92 12:05
ووووووووووووووویییییییییییییییییییییی
به این میگن دوتا جیگر واقعی
دوز دارم کلی مچشون کنم
پاپیونشو
به آریسا موهای خرگوشی؟ نمیدونم همین جوری بستن:دی خعلی میاد هااا
فردای تولد: چه ستی هم کردن خواهر برادری

ماشالله...
زنده باشنننننننن

هانی جان ممنونم از این همه احساس های قشنگت و لطفی که به ما داری
نازی
4 تیر 92 12:57
ای جونم بازم میگم تولدت مبارک یعنی من عاشقتونم خیلی دوستون دارم ایشالله همیشه شاد باشید عزیز دلا خیلی بانمک بودید مخصوصا آریسا با اون دو گوشی هاش جیگری شده بود برا خودش پارسا هم که دیگه بزنم به تخته آقا شده برا خودش فردای تولد هم که به معنای واقعی قزصی وتو دل برو شده بودن آدم دوست داره فقط ببوستشون


سلامت باشی نازی جون ، ممنون از لطفت عزیزم
مامان محمد مانی
4 تیر 92 15:27
عزیزای دلم
بازم تولدتون مبارک.
دست مامان نازی و پدرجون و خاله نوشین گلتون که اینقدر به فکرتونن و مامان بابا که واقعا زحمتتون را میکشن درد نکنه. خدابه همدیگه ببخشتتون واسه هم نگهتون داره.


سلامت باشی عزیزم . ممنون از لطف و دعای خوبت . آمین
مامان کیان
4 تیر 92 22:21
سلام ندا جون.خوبی؟کیان تو جشنواره ی تابستانی نینی وبلاگ شرکت کرده.با ارسال عدد 120 به شماره ی 20008080200 به کیان رای بدین و ما رو همراهی کنید.مرسیییییییی


همین الان ارسال شد عزیزم
ايلياالشن
5 تیر 92 8:49
سلام عزيزم خوبي شرمنده گلم البته با تاخير اومدم تولد عسلات مبارك باشهههههههه انشاءا... 120 ساله بشن با دلخوش و سلامتي زير سايه پدر و مادر عزيزشون و خاله و باباجون و مامان نازي مهربون

راستي اجازه هست انگشت كيكي بچه ها رو بخولم بوس بوس


سلام سمان جونم ، این چه حرفیه دشمنت شرمنده عزیزم . ممنونم سلامت باشید .
بله خواهش میکنم ، اتفاقا اینقدر خوشمزززززززززززززززست که خدا میدونه
زهرا(مامان علی و امید)
5 تیر 92 19:47
سلااام ندا جونم ... ای جاااانم که این عسلای من دو ساله شدن .. مبااارک باشه انشاالله
عکسهاشون محشر بووود .. مخصوصا تیپ فردای تولدشون
آدم دلش میخواد بخورتشون
ندا از طرف من یه بوس محکم از هر دوشون بکن


سلام زهراجون جون ، سلامت باشی عزیزدلم ، ممنون از لطفت
مامان یگانه و ریحانه
5 تیر 92 20:27
سلام
تولدتون مبارک 120سالگیتون
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


سلام عزیزم ، ممنونم . چشم حتما
مامی کیارش و کیانا
6 تیر 92 17:14
تولد پارسا و آریسا جون مبارک باشه دست مامان و بابات هم درد نکنه خودتم خسته نباشی
وای دوست دارم انگشت کیکیشونو اول لیس بزنم و بعدم خودشونو گاز گازی کنم ببوسشون یه عالمه


مرسی دوست جونم ، سلامت باشی . قربونت برم چشم
مامان کیان
8 تیر 92 17:43
ای جانم جیگرشونو برم من
بازم خوب تونستن خودشونو کنترل کنن و کنار کیک عکس بگیرن


مرسی عزیزم ، بله خودم هم انتظار نداشتم ازشون
فهیمه
8 تیر 92 23:47
سلام نداجون....آفرین به این دوست گلم با دسته گلهای خوشگلش یک عدد مادر مهربان و نمونه...امیدوارم سالهای سال درکنار خانواده ی دوست داشتنیت سالم وشاد باشی و این دوتا عشق منم ببوس...راستی رفتیم استاد جعفری رو دیدیم و جات خیلی خالی بود....یک کمی بچه ها بزرگتر شدند باید بیای ببینیمت.....قربونت


مرسی از لطفت فهیمه جونم ، منم خیلی دلم میخواست بیام هم استاد را ببینم هم بچه های دانشگاه را اما بخدا خیلی درگیر و گرفتار این وروجکابودم . بوس بوس ممنون از دعاهای خوب و قشنگت
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 8:30
خاله جون بدو. بیا بهمون رای بده
کد265-به شماره20008080200
خالصانه منتظر رای های شما هستیم


رای دادم عزیزم
مامان طه
11 تیر 92 13:35
2 سالگبیشون مبارک

مامانی به وب پسرمنم سر بزن


ممنون عزیزم ، اگر فرصت کنم حتما
مه لقا
11 تیر 92 20:57
سلام دوست عزیز من عکس سیسمونی فرشته کوچولوهای شما رو تو وبلاگ گالری سیسمونی دیدم خیلی خوب و قشنگ بود.یه سوال داشتم امیدوارم یادتون باشه که تشک بازی بچه هارو از کجا خریدید؟


سلام عزیزم . اون را از دوبی ، نمایندگی mother care خریدم
رعنا
13 تیر 92 13:58
وای چه جوجه های نازی


مرسی رعناجان ، لطف داری عزیزم
پدرجون
14 تیر 92 19:00
عکس ها بسیار زیبا بود ، انشاالله 120 سال زنده باشن و براشون تولد بگیرین


مرسی باباجونم ، قربونتون برم زیر سایه شما انشاالله
مامان پری
2 شهریور 92 23:47
سلام عزیزم یه سوال میشه بگید بچه ها با ماشین شارژی دونفره کنار میان یا نه؟ من میخوام برا دوقلوهام بخرم نمیدونم دونفره بهتره یا دوتا تک نفره؟


سلام گلم ، این ماشین ها برای سن بچه ها زوده ، خرابش میکنند ، من هم قایمش کردم که بزرگتر بشن بهشون بدم بازی کنند . سر همین دونفرشم دعوا بود همش . نمیدونم گلای شما چطورن اما معولا دوقلوها با هم دعوا میکنند . فکر میکنم اگه یه نفره بخری کار خودت زیادتر میشه مگر اینکه دوتا بخری